eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Termomodernizacja budynku administracyjnego MZBM w Będzinie przy ul. Zwycięstwa 10.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-28

Ogłoszenie nr 113370 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.

Będzin: Termomodernizacja budynku administracyjnego MZBM w Będzinie przy ul. Zwycięstwa 10.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynku administracyjnego MZBM w Będzinie przy ul. Zwycięstwa 10

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 533364-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27750841300000, ul. Krakowska 16, 42-500 Będzin, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 7295221, 7295162, faks 327 295 774, e-mail zamowienia.publiczne@mzbm.bedzin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzbm.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Administracji samorządowej; Zarządzanie na zlecenie

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku administracyjnego MZBM w Będzinie przy ul. Zwycięstwa 10.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-2A/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku administracyjnego MZBM również o funkcji usługowo-handlowej, zlokalizowanego przy ul. Zwycięstwa 10 w Będzinie. Przedmiotowy budynek to budynek III - kondygnacyjny z pierwszą kondygnacją cofniętą względem dwóch pozostałych. Budynek na planie prostokąta. Budynek o konstrukcji słupowo-ryglowej, ściany wykonane z gazobetonu. Stropodach dwuspadowy, wentylowany, pokryty papą z odwodnieniem do wewnątrz budynku. Konstrukcję budynku stanowi siatka słupów oraz rygli na których oparte są stropy kolejnych kondygnacji. Ściany zewnętrzne wykonane z gazobetonu i osłonięte blachą trapezową mocowaną na stelażu. Fundamenty żelbetowe. Schody wewnętrzne i zewnętrzne żelbetowe. Przedmiot zamówienia obejmuje: Ocieplenie ścian i stropodachu budynku wraz z robotami towarzyszącymi, montaż platformy (windy) wewnętrznej dla osób niepełnosprawnych, przebudowa wejścia do budynku na elewacji frontowej (elewacja północno-zachodnia) wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych. Zakres robót obejmuje: przebudowę elewacji polegającą na zlikwidowaniu luksferów na elewacji frontowej, przebudowę elewacji polegającą na zamurowaniu otworów okiennych piwnicy i osadzeniu w ich miejsce kratek wentylacyjnych,przebudowę elewacji polegającą na zmniejszeniu oraz całkowitym zamurowaniu wskazanych w dokumentacji otworów okiennych, przebudowę elewacji polegającą na zamurowaniu części cofnięcia w elewacji, ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, ocieplenie stropodachu,ocieplenie nadbudówki, podwyższenie attyki - roboty związane z ociepleniem stropodachu, podwyższenie kominów - roboty związane z ociepleniem stropodachu, ocieplenie stropu od spodu nad wejściami do lokali usługowych na elewacji północno-wschodniej, wymianę stolarki okiennej, wymianę ślusarki drzwiowej wejściowej, wykonanie opaski wokół budynku, montaż krat okiennych, montaż daszków systemowych,wymiana oświetlenia zewnętrznego,montaż wewnętrznej platformy (windy) dla osób niepełnosprawnych - platforma pionowa o napędzie hydraulicznym: wysokość podnoszenia od poziomu posadzki parteru do poziomu I pietra ok. 3,60m, udźwig min. 400kg, platforma w konstrukcji samonośnej przeszklonej, min. wymiar platformy 1100 mm x 1400 mm (głębokość - szerokość), wymiary drzwi 2000 mm x 900 mm, budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych, montaż nowych balustrad schodowych, remont balustrad, remont schodów na elewacji frontowej (północno-zachodniej), polegający na skuciu istniejących warstw posadzkowych i wykonaniu nowej nawierzchni z granitu płukanego, Wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania demontaż istniejących instalacji centralnego ogrzewania wraz z urządzeniami grzewczymi, montaż instalacji centralnego ogrzewania, zabudowa grzejników płytowych, montaż armatury odcinającej i regulacyjnej przygrzejnikowej,zabudowa armatury regulacyjnej i odcinającej na poszczególnych obiegach grzewczych, izolacji termicznych na rurociągach grzewczych, wykonanie robót budowlanych bezpośrednio związanych z instalacją grzewczą, przeprowadzenie prób szczelności instalacji grzewczej, płukanie instalacji centralnego ogrzewania przed uruchomieniem wodą z sieci wodociągowej, przeprowadzenie próbnego rozruchu instalacji grzewczej na gorąco i regulacja instalacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary stanowiące załączniki do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45421000-4, 45262100-2, 45443000-4, 45331100-7, 45111200-0, 45262300-4, 45223100-7, 45233200-1, 45313100-5, 45111220-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT797244.12
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Usługowo-Handlowa NOWIX Mariusz Nowak, , 32-566 Alwernia,ul. H. Sienkiewicza 7, 32-566, Alwernia, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 977233,95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 977233,95
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 977233,95
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.