eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 67 W JASTRZĘBIU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-27

Wrocław: REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 67 W JASTRZĘBIU
Numer ogłoszenia: 113365 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 765 68 40, faks 71 765 68 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 67 W JASTRZĘBIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót objętych w Specyfikacji Technicznej Ustalenia zawarte w niniejszej Specyfikacji dotyczą prowadzenia prac przy realizacji remontu budynku nr 67 w Jastrzębiu. - Dach: - rozbiórka pokrycia z papy asfaltowej na lepiku na dachu drewnianym, - rozbiórka podsufitki z płyty suprema, - przemurowanie murów ogniowych, - wymiana zagrzybiałych elementów drewnianych konstrukcji dachu, - wymiana desek podokapowych wraz z ich lakierowaniem, - smarowanie preparatami przeciwgrzybicznymi i ppoż konstrukcji drerwnianej dachu np. Fobos M4, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii paroizolacyjnej i paroprzepuszczalnej na dachu, - wykonanie ocieplenia z wełny mineralnej gr. 5 cm na dachu drewnianym, - wykonanie pokrycia z blachy stalowej trapezowej powlekanej, kolor zielony wraz z wykonaniem gąsiorów systemowych, - wymiana rynien dachowych, - wymiana rur spustowych, - wymiana obróbek blacharskich: murów ogniowych, pasów nadrynnowych, pasów podrynnowych, - wymiana instalacji odgromowej. - Ściany - skucie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, - częściowe skucie ceglanych parapetów zewnętrznych, - wykonanie wymiany uszkodzonych cegieł w murze, -wykonanie stalowych nadproży nad bramami (powiększenie wyskości otworów drzwiowych), wraz z demontażem żelbetowych podciągów i powiększeniem otworów, - demontaż stolarki okiennej wraz z okratowaniem, - demontaż stolarki drzwiowej, - montaż stolarki okiennej PCV wraz z okratowaniem, - montaż stolarki drzwiowej stalowej wraz z okratowaniem, -wymiana okratowania rur wentylacyjnych, - wykonanie gruntowania muru pod tynki wewnętrzne i zewnętrzne, - wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych wewnętrznych i zewnętrznych, - wykonanie gruntowania tynków pod powłoki malarskie wewnętrzne i zewnętrzne, - wykonanie malowania tynków wewnętrznych i zewnętrznych wraz z czołem rampy, - wykonanie cokołu z płytek klinkierowych, - Posadzka betonowa; -wykonanie rozbiórki spękanej i pokruszonej posadzki betonowej, - wykonanie warstwy sczepnej np. Cerinol ZH, - wypełnienie ubytków zaprawą polimerowo - cementową np. Cerinol FM, -skucie i wykonanie najazdów betonowych w bramach (wewnątrz budynku), - Izolacja ścian fundamentowych: - pionowa: -wykonanie odkopania ścian fundamentowych do poziomu posadowienia, - wykonanie odgrzybienia powierzchni ścian fundamentowych za pomocą szczotek stalowych, - wykonanie odgrzybienia powierzchni ścian fundamentowych metodą opryskiwania, - montaż siatki stalowej pod tynki, - wykonanie tynku zewnętrznego ścian fundamentowych cementowo-wapiennego, - wykonanie jednokrotnego malowania elastyczną zaprawą uszczelniającą np. Sopro DSF 523 otynkowanych ścian fundamentowych, - wykoanine gruntowania ścian fundamentowych preparatem np. Sopro KDG 751, - wykonanie wysokoelastycznej izolacji pionowej np. Sopro KSP 652, - montaż mat ochronnych do uszczelnień bitumicznych np. Sopro KDS 663, - wykonanie drenażu ze żwiru filtracyjnego, zasypanie wykopu, - wykonanie opaski betonowej wokół budynku wraz z wykonaniem spoczników przy dwóch biegach schodowych rampy, - pozioma - wykonanie iniekcji ciśnieniowej dwurzędowej, jednostronnej, - Rampa - podstemplowanie rampy, - wykonanie wykopów wokół słupów do poziomu posadowienia, - wykonanie rozbiórki słupów ceglanych, - wykonanie izolacji poziomej słupów z papy, - wykonanie żelbetowych słupów podpierających rampe, - wykonanie izolacji pionowej słupów z emulsji asfaltowej, - zasypanie wykopów, - wykonanie czyszczenia powierzchni betonowej rampy metodą strumieniowo ścierną, - wykonanie powłoki malarskiej ochronnej, odpornej mechanicznie, poziomej np. Betondur UV - wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego kątownika rampy np. Olivia Bosman 77, - wykonanie czyszczenia oraz zabezpieczenia antykorozyjnego wystającego zbrojenia konstrukcyjnego rampy np. Cerinol MK, wykonanie warstwy sczepnej np. Cerinol ZH, wypełnienie ubytków betonu, otuliny zbrojenia zaprawą polimerową np. Cerinol FM, - Wywóz materiałów uzyskanych z rozbiórki wraz z utylizacją papy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 22 600,00 zł, .Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 17.06.2014 r. do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: nazwę i adres Wykonawcy, nazwę i adres beneficjenta, nazwę i adres gwaranta - poręczyciela, nazwa zadania, na które składane jest wadium, kwotę, termin ważności,wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium, o którym mowa w pkt 3.6.3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 17.06.2014 r. do godz. 10.00. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP o Okr we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem - wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na remont budynku magazynowego nr 67 w Jastrzębiu.5. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 3.6.7. SIWZ.6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesioneprzez jednego z uczestników konsorcjum.Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że jako główny Wykonawca wykonał co najmniej:a) jedną realizację: izolacji poziomej (iniekcji ciśnieniowej) o powierzchni nie mniejszej niż 50 m2 oraz:b) jedną realizację: pokrycia dachu z blachy trapezowej lub blachodachówki o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2.Na potwierdzenie ww. warunku nalezy dołączyć wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spelnienia warunku wiedzy i doświadcznia wskazanego w pkt 1.5.3 ppkt a) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed uplywem terminu skadnia ofert, a jezeli okres prowadzenia dzialalnosci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsc wykonania (oryginał podpisany przez Wykonawę) - Formularz nr 6, wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót okreslajacych, że roboty zostały wykonane w sposób nalezyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukonczone (oryginał lub kopia dokumentu, poswiadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Za główna robotę zamawiający uznaje robotę wskazaną w pkt. 1.5.3. SIWZ wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wskazanego w pkt. 1.5.3 ppkt b), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed uplywem terminu skadnia ofert, a jezeli okres prowadzenia dzialalnosci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsc wykonania (oryginał podpisany przez Wykonawę) - Formularz nr 6A, wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót okreslajacych, że roboty zostały wykonane w sposób nalezyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukonczone (oryginał lub kopia dokumentu, poswiadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Za główna robotę zamawiający uznaje robotę wskazaną w pkt. 1.5.3. SIWZ. dowodem, o którym mowa powyzej jest poświadczenie lub inny dokument, jezeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poswiadczenia. Wykonawca, w miejsce w/w poświadczeń może przedkładć dokumenty potwierdzajace nalezyte wykonanie roboty budowlanej, określone w par. 1 ust. 1 pkt. 2 rozporzadzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19. lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich moze żądać zamawiajacy od wykonawcy , oraz form, w jakich te dokumenty moga być składane (Dz. U. z 2013, poz 2013.) jezeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, do oferty należy załączyc oświadczenie Wykonawcy wraz z uzasadnieniem przyczyn, o których mowa wyzej.. wykonawca moze polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotow, niezaleznie od charakteru prawnego łaczacego go z nim stosunków. w takiej sytuacji zobowiazany njest on udowodnić zamawiajacemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególnosci przedstawi w tym celu pisemne zobowiazanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycjio niezbednych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamowienia 9wzór - Formularz 8). Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona (za zgodność z oryginałem). W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant). Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2 b Ustawy, podmioty te są zobowiązane załączyć dokument, o którym mowa w pkt 1.1 ppkt 1.1.7 i 1.1.8 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia i należy do właściwej izby samorządu zawodowego: a) kierownik budowy - w zakresie konstrukcyjno - budowlanym - bez ograniczeń. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. 1 stycznia 1995 r. (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.1409 z późniejszymi zmianami), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.b) kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. 1 stycznia 1995 r. (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.1409 z późniejszymi zmianami), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Na potwierdzenie w/w warunku należy załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wyksztalcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjęo podstawie do dysponowania tymi osobami (oryginał podpisany przez wykonawcę) - Formularz nr 3.Wykonawca musi wykazać, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 4; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór - Formularz Nr 8). Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi wykazać doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że jako główny Wykonawca wykonał co najmniej:a)jedną realizację: izolacji poziomej (iniekcji ciśnieniowej) o powierzchni nie mniejszej niż 50 m2 oraz: b) jedną realizację: pokrycia dachu z blachy trapezowej lub blachodachówki o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz Nr 1; 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz Nr 2. 3 propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót - (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 5 oraz 5a; 4. kosztorys ofertowy (oryginał podpisany przez Wykonawcę) 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (oryginał podpisany przez Wykonwcę - Formularz Nr 2a, 6. informację o przynależności do grupy kapitałowej (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 7;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację robót w terminie umownym. Za okoliczności takie uważa się wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub kierownika budowy w sytuacjach wskazanych w ustawie prawo budowlane, a także wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. siły wyższej np. powodzie, huragany, gwałtowne burze uniemożliwiających realizację robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe właściwe dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu umowy; stwierdzenia, że w dokumentacji projektowej lub STWiOR przekazanej dla Wykonawcy, znajdują się błędy uniemożliwiające prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy,zmniejszenia lub zwiększenia ilości jednostek obmiarowych, wprowadzenia rozwiązań zamiennych na zasadach określonych w par 2 umowy mających wpływ na termin realizacji umowy; zawarcia umowy na zamówienie dodatkowe, którego realizacja wpływa na realizację zamówienia podstawowego, wydłużenia procedury przetargowej spowodowanej m. in. przedłużeniem przez Zamawiającego terminu związania ofertą, wpłynięcia odwołania, ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przeszkód w obiekcie lub gruncie, ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych, konieczności wykonania robót dodatkowych w zakresie w jakim mają one wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy. Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: wprowadzenia rozwiązań zamiennych na zasadach określonych w par 2 umowy, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w szczególności przepisów prawa podatkowego, Zmniejszenia lub zwiększenia ilości jednostek obmiarowych - w zakresie mającym wpływ na ustalona kwotę wynagrodzenia, Wystąpienia robót dodatkowych. Zmiany kierownika budowy lub kierowników robót, pod warunkiem, że nowa osoba będzie spełniać wymagania określone w SIWZ dla danej funkcji. Wprowadzenie rozwiązań zamiennych o których mowa w par2. Zmiany zakresu robót realizowanych przez podwykonawcę, wskazanych w Formularzu nrlub powierzenia części zamówienia podwykonawcy mimo braku takiego wskazania w Formularzu z przyczyn obiektywnie uzasadnionych. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy poza zamianami wskazanymi w pkt 3 i 5 wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej poprzez spisanie aneksu do umowy. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi gwarancji oraz nie zakończonych rozliczeń wynikających z umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU 50 - 984 Wrocław, ul. Obornicka 126 - pok. 29..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2014 godzina 10:00, miejsce: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU 50 - 984 Wrocław, ul. Obornicka 126 - kancelaria pok. 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.