To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-28
Ogłoszenie nr 113308 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Stargard Szczeciński: DOSTAWA UŻYWANEGO ROZŚCIEŁACZA DO BUDOWY DRÓG
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530370-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie , krajowy numer identyfikacyjny
810539491, ul.
ul. Wojska Polskiego
119,
73-110
Stargard Szczeciński, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
+48 91 5771832, faks
+48 91 572899, e-mail
waldemar.krusinski@szczecin.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA UŻYWANEGO ROZŚCIEŁACZA DO BUDOWY DRÓG
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZU.270.2.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego rozściełacza do mas bitumicznych i kruszyw. 1) Dostawa do siedziby zamawiającego na swój koszt, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2010 roku spełniającego następujące kryteria: - silnik 6 cylindrowy o mocy min. 120 kW chłodzony cieczą, zastosowany silnik ma być bez konieczności stosowania filtra cząstek stałych DPF oraz systemu AdBlue, - wydajność teoretyczna powyżej 600 t/h , - ilość przepracowanych motogodzin - nie więcej niż 7 500 - ilość przepracowanych przez maszynę motogodzin musi być udokumentowana historią serwisową, - pojemność kosza zasypowego nie mniej niż 5 m ^3 - masa całkowita ze standardowym stołem 18 ton lub więcej -podstawowa szerokość rozkładania min. 2,5 m - max. 5,50 m + 2 x poszerzenia nie mniej niż 0,7 m - maksymalna grubość rozkładanej masy 300 mm - stół rozkładany hydraulicznie - ogrzewanie stołu - system zagęszczenia tamper + wibracja - system elektronicznej niwelacji - średnica podajnika ślimakowego nie mniejsza niż 340 mm - prędkość robocza 0-20 m/min - prędkość transportowa max do 3 km/h - napęd gąsienicowy - kompletne oświetlenie robocze obejmujące: oświetlenie kosza wsypowego, stołu rozkładającego i podajników ślimakowych, - składane zadaszenie operatora. Pojazd powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, Instrukcję bezpieczeństwa, Katalog części zamiennych i certyfikat CE. Pojazd powinien spełniać wymogi DTR. Sprzęt sprawny technicznie, gotowy do pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34140000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT550000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 549000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.