eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › wymiana okien

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Jaworzno: wymiana okien
Numer ogłoszenia: 113273 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-606 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181800, 6181815, fax 032 6181801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzopow.jaworzno.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednoska budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana okien.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w budynkach placówek oświatowych polegające na: a) wymianie okien drewnianych na okna PCV ( 39 m2) wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w salach zajęć i innych pomieszczeniach pomieszczeniach budynku Przedszkola Miejskiego Nr 17 w Jaworznie przy ul. Kościuszki 6, b) wymianie okien drewnianych na okna PCV (41,5 m2) wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych w salach zajęć, szatni i innych pomieszczeniach budynku Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Jaworznie przy ul. Korczyńskiego 12, c) wymianie okien stalowych na okna PCV (81,66 m2) wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i parapetów wewnętrznych w sali gimnastycznej budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Jaworznie przy ul. Puszkina 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) przedmiarem robót wraz z rysunkami na wymianę stolarki okiennej w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 17 stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) przedmiarem robót wraz z rysunkami na wymianę stolarki okiennej w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 18 stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, c) przedmiarem robót wraz z rysunkami na wymianę stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, d) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, dotyczącą wymiany stolarki okiennej w placówkach, stanowiącą Załącznik Nr 4 do SIWZ,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1800.00PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia e) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wymianie okien, odpowiadających swoim rodzajem i wartością remontowi stanowiącemu przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonana na podstawie następujących dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, którymi są: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na Załączniku Nr 5 do specyfikacji, 2) aktualny, tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3) uprawnienia dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wraz z zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby inżynierów budownictwa oraz posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, aktualnym na dzień otwarcia ofert. 4) wykaz, na Załączniku Nr 6, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na wymianie okien, odpowiadających swoim rodzajem i wartością remontowi stanowiącemu cały przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; uwaga ! - wartość wykazanych robót może być mniejsza maksymalnie o 30%, od oferowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym kwoty netto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzopow.jaworzno.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego, 43-606 Jaworzno. ul. Północna 9B, III piętro, pok. 308.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.