eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa świadczona dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu, z podziałem na pakiety, polegająca naPakiet Nr 1 - unieszkodliwianiu i transporcie odpadów medycznych z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej w ilości 118.000 kg w okresie 24

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-21

Wrocław: Usługa świadczona dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu, z podziałem na pakiety, polegająca na: Pakiet Nr 1 - unieszkodliwianiu i transporcie odpadów medycznych z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej w ilości 118.000 kg w okresie 24 miesięcy, Pakiet Nr 2 - transporcie, odzysku i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych w ilości 5.090 m3 w okresie 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 113264 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, faks 071 3689584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa świadczona dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu, z podziałem na pakiety, polegająca na: Pakiet Nr 1 - unieszkodliwianiu i transporcie odpadów medycznych z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej w ilości 118.000 kg w okresie 24 miesięcy, Pakiet Nr 2 - transporcie, odzysku i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych w ilości 5.090 m3 w okresie 24 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa świadczona dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu, z podziałem na pakiety, polegająca na: Pakiet Nr 1 - unieszkodliwianiu i transporcie odpadów medycznych z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej w ilości 118.000 kg w okresie 24 miesięcy, Pakiet Nr 2 - transporcie, odzysku i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych w ilości 5.090 m3 w okresie 24 miesięcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8, 90.51.11.00-3, 90.50.00.00-2, 90.52.40.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Łącznie: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Pakiet Nr 1 - 3.000,00 zł, Pakiet Nr 2 - 2.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zezwolenie właściwych organów na prowadzenie działalności w zakresie transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów wydane zgodnie z art. 26, art. 28 z uwzględnieniem art. 32 i art. 9 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 ze zmianami). 2. Aktualne zezwolenie w zakresie unieszkodliwiania i transportu odpadów medycznych o kodach od 180101 do 180109, 3. Aktualne zezwolenie (zezwolenia) w zakresie transportu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów o kodzie 200301,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykaz - załącznik nr 4 do SIWZ (ODZIELNY DLA KAŻDEGO PAKIETU), wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2. Dokument/-y potwierdzający/-e, że dostawa/-y została/-y wykonane/a należycie. Dla Pakietu Nr 1 - usługa polegająca na unieszkodliwianiu i transporcie odpadów medycznych z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej w okresie 12 miesięcy o wartości co najmniej netto 90.000,00 zł, Dla Pakietu Nr 2 - usługa polegająca na transporcie, odzysku i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych w okresie 12 miesięcy o wartości co najmniej netto 60.000,00 zł.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dla Pakietu Nr 1 - 170.000,00 zł Dla Pakietu Nr 2 - 120.000,00 zł W wypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet należy zsumować wymagane wartości. Np.: w przypadku składania oferty na Pakiet Nr 1 i Nr 2 należy wykazać się posiadaniem polisy o wartości 390.000,00 zł (170.000,00 zł zł+ 120.000 zł)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) wypełniony arkusz kalkulacyjny (załącznik nr 2 i/lub nr 3 do SIWZ) 3) potwierdzenia wniesienia wadium 4) pełnomocnictwo

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dla Pakietu Nr 1:Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku urzędowej zmiany podatku od towarów i usług. Dla Pakietu Nr 2: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany opłat za korzystanie ze środowiska dokonanej przez właściwy organ, jeżeli wzrost tych opłat przekroczy 20% w stosunku do opłat obowiązujących w dniu zawarcia umowy lub opłat zmienionych aneksem do umowy. Przy obliczeniu wynagrodzenia przyjmuje się, że 1m3 = 0,14 tony. Zmiana wynagrodzenia obliczona zostanie wg następującego wzoru: opłata za korzystanie ze środowiska Nowa C N = C O x ------------------------------------------------------------------- opłata za korzystanie ze środowiska Obowiązująca, gdzie C N oznacza Cenę Nową , a C O oznacza Cenę Obowiązującą. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego na piśmie, z podaniem podstawy prawnej i sposobu jej obliczenia, w terminie 14 dni przed jej wprowadzeniem 2. Strony dopuszczają również możliwość zmiany umowy w przypadku urzędowej zmiany podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl, cena 10 zł
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - usługa polegająca na unieszkodliwianiu i transporcie odpadów medycznych z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej w ilości 118.000 kg w okresie 24 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 - usługa polegająca na unieszkodliwianiu i transporcie odpadów medycznych z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej w ilości 118.000 kg w okresie 24 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - usługa polegająca na transporcie, odzysku i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych w ilości 5.090 m3 w okresie 24 miesięcy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 - usługa polegająca na transporcie, odzysku i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych w ilości 5.090 m3 w okresie 24 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.