eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Świadczenie usługi wywozu nieczystości komunalnych z budynków mieszkalnych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie, zlokalizowanych w m. Hrubieszów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-07

Lublin: Świadczenie usługi wywozu nieczystości komunalnych z budynków mieszkalnych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie, zlokalizowanych w m. Hrubieszów
Numer ogłoszenia: 113255 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Łęczyńska 1, 20-309 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7462209, faks 081 7462209 w. 123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Państwowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi wywozu nieczystości komunalnych z budynków mieszkalnych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie, zlokalizowanych w m. Hrubieszów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wywozie nieczystości komunalnych z budynków mieszkalnych stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie, zlokalizowanych w m. Hrubieszów Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wyposażenia posesji w pojemniki zgodnie z załącznikiem e) do SIWZ. 2) zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt wszystkich niezbędnych materiałów, środków transportowych i łączności, urządzeń, narzędzi, sprzętu itp. 3) konserwacji, napraw oraz wymiany pojemników zapewniając należyty ich stan techniczny. 4) opróżniania pojemników i wywożenia nieczystości stałych z częstotliwością wykazaną w załączniku e) do SIWZ 5) odstawienia opróżnionych pojemników na miejsce ich postoju, w sposób nie powodujący uszkodzeń schodów, klatek schodowych i altan śmietnikowych. 6) w przypadku, gdy termin opróżnienia pojemników wypada w święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca zobowiązany jest do opróżnienia pojemników w dniu powszednim, poprzedzającym, bądź następnym, wg uzgodnień z Zamawiającym. 7) transportu odpadów komunalnych pojazdem specjalistycznym do miejsca ich składowania. 8)usuwania nieczystości rozsypanych, w związku ze świadczeniem usług, w miejscu opróżniania pojemników i na drodze ich wywożenia (wynoszenia) oraz załadunku. 9)nieodpłatnego usuwania odpadów wielkogabarytowych - 3 razy w ciągu roku, z każdego adresu posesji wymienionej w zał. e) do SIWZ, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 10)posiadania, przez cały okres związania umową, aktualnego zezwolenia w formie decyzji właściwego organu, na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta, na którym świadczona jest usługa, wydanego zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13 września1996r. (Dz.U. z 2005r. nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) oraz pozwolenie na ich transport do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania. W przypadku gdy zezwolenie traci ważność w trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu nowego zezwolenia na min. 30 dni przed terminem upływu ważności obowiązującego. Nie dostarczenie ważnego zezwolenia w wyżej wymienionym terminie skutkować będzie rozwiązaniem umowy w trybie natychmiastowym. 11)świadczenia usługi z należytą starannością. 12)interweniowania u organów porządkowych (Policji, Straży Miejskiej) w przypadkach zastawiania dróg dojazdowych do altan śmietnikowych przez jakiekolwiek pojazdy, pomimo istniejącego oznakowania, żądając ich usunięcia (odholowania). 13)prowadzenia w zakresie obowiązującej ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. z 2005r. nr 236 poz. 2008) selektywnego zbierania i odbierania odpadów. Wykaz budynków objętych przedmiotem zamówienia wraz z typem pojemników i częstotliwością wywozu odpadów stanowi zał. e) do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 6 uPzp., w przypadku każdej z części, polegających na: 90.51.10.00-2- usługi wywozu odpadów 90.51.20.00-9- usługi transportu odpadów

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi się wykazać posiadaniem aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 2) Wykonawca musi się wykazać posiadaniem aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów do miejsc ich odzysku lub unieszkodliwiania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2.W przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Lublinie, 20-309 Lublin ul. Łęczyńska 1-pokój Nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Lublinie, 20-309 Lublin ul. Łęczyńska 1, kancelaria-pokój Nr 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.