eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług prawniczych oraz usług w zakresie zastępstwa procesowego dla potrzeb instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym JW2063.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Warszawa: Świadczenie usług prawniczych oraz usług w zakresie zastępstwa procesowego dla potrzeb instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym JW2063.
Numer ogłoszenia: 113252 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063 , ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, faks 22 6824108.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prawniczych oraz usług w zakresie zastępstwa procesowego dla potrzeb instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym JW2063..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie obsługi prawnej oraz zastępstwa procesowego na rzecz instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Jednostki Wojskowej 2063, o których mowa w ust. 13, zwanymi w treści umowy USŁUGODAWCAMI, określonego według kodu CPV - 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego usługi prawnicze. 2. Formularz Cenowy- Oferta Wykonawcy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3. Zakres czynności obejmuje bieżące doradztwo prawne, sporządzanie opinii prawnych, opracowanie, opiniowanie i weryfikacja wewnętrznych aktów prawnych, opracowanie i opiniowanie umów międzynarodowych, umów na dostawę i serwis uzbrojenia i sprzętu wojskowego związanych z wykorzystaniem offsetu. Ponadto reprezentowanie prawne i procesowe ZAMAWIAJĄCEGO wobec osób trzecich i sądów w zakresie powierzonych spraw w zakresie prawa cywilnego, prawa pracy, prawa administracyjnego, finansów publicznych, zamówień publicznych, przepisów dotyczących służby wojskowej i żołnierzy zawodowych; 4. WYKONAWCA udziela obsługi prawnej z uwzględnieniem postanowień przepisów prawnych obowiązujących w zakresie objętym umową oraz dodatkowych wymagań ZAMAWIAJĄCEGO, ze starannością wynikającą z nabytej wiedzy prawniczej, doświadczenia i zasad etyki oraz profesjonalnego charakteru działalności; 5. WYKONAWCA prowadzi przekazane mu sprawy, dbając o należyte wykorzystanie przewidzianych przez prawo środków dla ochrony uzasadnionych interesów Zamawiającego; 6. ZAMAWIAJĄCY upoważnia WYKONAWCĘ do podejmowania czynności niezbędnych do wykonywania obowiązków umownych i udzieli mu z związku z tym odpowiednich pełnomocników; 7. WYKONAWCA jest samodzielny co do treści opinii prawnych, nie można mu również powierzać czynności wykraczających poza zakres pomocy prawnej; 8. Ujawnienie wobec osób trzecich wiadomości powziętych przez WYKONAWCĘ przy wykonywaniu niniejszej umowy, objętych odpowiedniego rodzaju tajemnicą, może nastąpić jedynie za zgodą ZAMAWIAJĄCEGO; 9. Obowiązek zachowania tajemnicy trwa także po ustaniu stosunku prawnego wynikającego z niniejszej umowy; 10. ZAMAWIAJĄCY wymaga aby prowadzenie sprawy przez jedną osobę odbywało się kompleksowo, bez możliwości ich podzlecania innej osobie zachowując dbałość o należyte jej wykonanie z zachowaniem ochrony uzasadnionych interesów ZAMAWIAJĄCEGO; 11. Sprawy wynikające z zakresu funkcjonowania ZAMAWIAJĄCEGO będą przekazywane do załatwienia WYKONAWCY doraźnie, w miarę zachodzących potrzeb, w siedzibach wskazanych w Rozdz. III. 1. przez ZAMAWIAJCEGO i inne osoby podległe ZAMAWIJĄCEMU, lub będą przekazywane w inny dogodny dla Stron sposób, w szczególności na nośnikach elektronicznych bądź poprzez ustalone przez Strony techniczne środki łączności i teletransmisji, po zapewnieniu wzajemnego potwierdzania przekazanych danych i informacji, w celu ich załatwienia w ramach telepracy WYKONAWCY; 12. Przy przekazywaniu spraw, o którym mowa w ust. 11, każdorazowo określa się w formie odpowiednich dekretacji na dokumentach lub w inny dogodny dla Stron sposób, zakres podstawowych czynności oraz termin, w jakim mają być one wykonane, jak również ewentualne dodatkowe wymagania; III. 1 Opis przedmiotu zamówienia dla Zespołu do Spraw Sytuacji Szczególnych: 1) udzielanie aktualnych porad i konsultacji prawnych, a także opinii prawnych i wyjaśnień w zakresie stosowania prawa; 2) informowanie o zmianach w obowiązującym w stanie prawnym związanym z wykonywaną pracą w zakresie działalności ZdSSSZ oraz o uchybieniach działalności ZdSSSZ w zakresie przestrzegania przepisów prawnych oraz skutkach tych uchybień; 3) opiniowanie pod względem prawnym: decyzji w sprawach indywidualnych, decyzji o odmowie uznania zgłoszonych roszczeń, umorzenia lub odroczenia spłaty lub rozłożenia na raty należności, spisywania w straty nieściągalnych należności, strat powstałych środkach trwałych, zawiadomienia organu powołanego do ścigania przestępstw o stwierdzeniu przestępstwa ściganego z urzędu; 4) zawierania umów i ugody w sprawach majątkowych; 5) opiniowanie projektów aktów prawnych oraz opracowanie projektów aktów normatywnych oraz decyzji administracyjnych, postanowień i innych aktów z zakresu administracji publicznej dotyczących przyznania, stwierdzenia albo uznania uprawnienia lub obowiązku, wynikających z przepisów prawa; 6) sprawowanie zastępstwa procesowego; 7) występowanie w charakterze pełnomocnika przed organami orzekającymi, opiniowanie pod względem prawnym spraw związanych z postępowaniem przed tymi organami, w tym również postępowaniem wyjaśniającym w sprawach szkód i wypadków oraz w sprawach dotyczących zwalniania żołnierzy ze służy i rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy, a także sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją na rzecz ZdSSSZ; 8) dyżur - (obsługa prawna) będzie świadczona w siedzibie Zespołu do Spraw Sytuacji Szczególnych dwa razy w tygodniu tj. w poniedziałek, wtorek w godz. 7.30-15.30 w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 28a..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na potwierdzenie potencjału osobowego Zamawiający wymaga załączenia;wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadających doświadczenie w zawodzie radcy prawnego lub adwokata wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień określonym w Zał. Nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- certyfikat znajomości języka angielskiego na poziomie minimum 1111 wg STANAG-6001 lub równoważny potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie dostatecznym w zakresie: słuchania, mówienia, czytania oraz pisania. - poświadczenia bezpieczeństwa osobowego z klauzulą TAJNE.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Doświadczenie - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wykonawca może zwrócić się pisemnie na adres Zamawiającego, tj. Jednostka Wojskowa 2063,ul.Banacha 2, 00-909 Warszawa lub faksem na numer (22)6824 108, z prośbą o SIWZ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 2063,ul.Banacha 2, 00-909 Warszawa, pokój 117 (kancelaria)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.