To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-06
Olsztyn: Świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek etykiet, faksów oraz niszczarek będących na wyposażeniu Izby Skarbowej w Olsztynie oraz urzędów skarbowych województwa warmińsko-mazurskiego
Numer ogłoszenia: 113178 - 2016; data zamieszczenia: 06.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77886 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Olsztynie, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A, 10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 52 54 100, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek etykiet, faksów oraz niszczarek będących na wyposażeniu Izby Skarbowej w Olsztynie oraz urzędów skarbowych województwa warmińsko-mazurskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek etykiet, faksów oraz niszczarek będących na wyposażeniu Izby Skarbowej w Olsztynie oraz urzędów skarbowych województwa warmińsko-mazurskiego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: dojazdy serwisanta do miejsc instalacji urządzeń, usuwanie zgłaszanych awarii, wykonywanie konserwacji urządzeń, wymianę części uszkodzonych i zużytych, sporządzanie ekspertyz technicznych, utylizację wszystkich części i materiałów zużytych i wymienionych w ramach czynności serwisowych. 3. Konieczność wykonania naprawy lub serwisu zgłaszana będzie drogą mailową, na adres wskazany przez Wykonawcę, który zobowiązuje się niezwłocznie potwierdzić otrzymanie zgłoszenia na adres e-mail Zamawiającego. 4. Zamawiający wprowadza warunek szczegółowy dotyczący zatrudnienia na umowę o pracę: 4.1. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 9, w zw. z art. 29 ust. 4 pkt 4 Ustawy Pzp, Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zapewnia, że w ogólnej liczbie osób którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia, zatrudnione zostaną osoby na umowę o pracę. 4.2. Zatrudnienie dla każdej części zamówienia powinno obejmować łącznie 1 etat dla osób zatrudnionych na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, które będą bezpośrednio realizowały usługi serwisowe, w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy, gdzie niepełny wymiar nie może być niższy niż ?. 4.3. Wskaźnik 1 etatu, o którym mowa w pkt 4.2. winien być zapewniony przez pełny okres realizacji zamówienia. 4.4. Zamawiający ma prawo w każdym czasie (w okresie realizacji zamówienia) zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji potwierdzającej zatrudnienie na poziomie określonym w pkt 4.2. Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od dnia wystąpienia Zamawiającego. 4.5. W przypadku nie wypełnienia warunku na poziomie określonym w pkt 4.2 Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.22.00 - Naprawa i konserwacja minikomputerów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek etykiet, faksów oraz niszczarek będących na wyposażeniu Izby Skarbowej w Olsztynie oraz urzędów skarbowych województwa warmińsko-mazurskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Faxiko Sp. z o.o., ul. Kopernika 31, 10-513 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110969,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36241,95
Oferta z najniższą ceną: 4378,80 / Oferta z najwyższą ceną: 36241,95
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek etykiet, faksów oraz niszczarek będących na wyposażeniu Izby Skarbowej w Olsztynie oraz urzędów skarbowych województwa warmińsko-mazurskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Faxiko Sp. z o.o., ul. Kopernika 31, 10-513 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22306,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27066,06
Oferta z najniższą ceną: 2998,74 / Oferta z najwyższą ceną: 27066,06
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek etykiet, faksów oraz niszczarek będących na wyposażeniu Izby Skarbowej w Olsztynie oraz urzędów skarbowych województwa warmińsko-mazurskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Faxiko Sp. z o.o., ul. Kopernika 31, 10-513 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45326,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24016,98
Oferta z najniższą ceną: 2836,15 / Oferta z najwyższą ceną: 24016,98
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek etykiet, faksów oraz niszczarek będących na wyposażeniu Izby Skarbowej w Olsztynie oraz urzędów skarbowych województwa warmińsko-mazurskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Faxiko Sp. z o.o., ul. Kopernika 31, 10-513 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42298,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21314,67
Oferta z najniższą ceną: 2478,45 / Oferta z najwyższą ceną: 21314,67
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie przyłącza do sieci światłowodowej do budynków: Biblioteki nr 12 w Olsztynie, ZDZiT przy ul. Dąbrowszczaków w Olsztynie, Żłobka nr 3 w Olsztynie według posiadanych projektów
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- Pieczywo i jaja kurze na potrzeby Kuchni szpitalnej
- Zakup i dostawa samochodu typu Bus-pasażerski
- Dostawa gadżetów promocyjnych w postaci cukierków promocyjnych w spersonalizowanych opakowaniach.
- Produkcja spotu i skrótu spotu promującego województwo warmińsko-mazurskie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa konserwacji dźwigów (7 szt.) zainstalowanych w Gmachu Głównym, Budynku Biurowym i Stołówce Centralnej PW oraz mycie dźwigu panoramicznego
- Świadczenie usług Pogotowia Technicznego na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- "Konserwacja wind w Zespole Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej (Część 1 - DS RIVIERA, Część 2 - DS Babilon, DS Żaczek, DS Akademik, DS Mikrus)"
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Wykonanie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach nr 6, 7 i 14 Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców UMCS przy w Lublinie
- Usługa ochrony mienia MPGK Sp. z o.o. oraz przegląd urządzeń systemów zabezpieczeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.