eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego pod nazwą:Budowa kanalizacji sanitarnej w Gostyninie- etap I i II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-14

Gostynin: Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego pod nazwą:Budowa kanalizacji sanitarnej w Gostyninie- etap I i II
Numer ogłoszenia: 113146 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52232 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunalne w Gostyninie Sp. z o.o., ul. Polna 2, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 2353011, faks 24 2353011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego pod nazwą:Budowa kanalizacji sanitarnej w Gostyninie- etap I i II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu zadania inwestycyjnego pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przykanalikami o łącznej długości 5937,1 mb w ulicy Krośniewickiej, Kowalskiej, Zamkowej, Kościuszkowców, Morenowej w Gostyninie. Zamówienie obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie wszystkich branż: sanitarnej, elektrycznej, drogowej i telekomunikacyjnej. Usługi Nadzoru Inwestorskiego będą obejmowały w szczególności: 1)nadzór nad właściwym wykonaniem umowy na roboty budowlane, zawartej w związku z realizacją zadania inwestycyjnego; 2)uczestniczenie w czasie przekazywania przez Zamawiającego Wykonawcy robót budowlanych placu budowy; 3)monitoring, nadzór, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie realizacji umowy na roboty budowlane; 4)monitoring, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym w związku z realizacją umowy na roboty budowlane; 5)rozliczenia finansowe częściowe umowy na roboty budowlane; 6)końcowe rozliczenie finansowe umowy na roboty budowlane; 7)wykonywanie czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 1409 z późn. zm.), tj.: a)reprezentowanie Inwestora (Zamawiającego) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji procesu budowlanego z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń budowy; 8)koordynację czynności Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego; 9)nadzór nad odbiorami, próbami końcowymi i eksploatacyjnymi (jeśli są wymagane); 10)wspieranie Zamawiającego, w zakresie działań pozostających w związku z pełnionymi funkcjami Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego; 11)konsultacje, doradztwo i analiza ryzyk Zamawiającego w trakcie realizacji umowy na roboty budowlane; 12)uczestniczenie w trakcie dokonywania przez Zamawiającego odbioru obiektu, będącego przedmiotem umowy na roboty budowlane, po upływie okresu rękojmi za wady obiektu; 13)wspieranie działań Zamawiającego w okresie gwarancji jakości udzielonych dla robót budowlanych wykonanych w ramach zadania inwestycyjnego (okres co najmniej 36 miesięcy od dnia ukończenia i przejęcia robót przez Zamawiającego). Wykonawca będzie pozostawać do dyspozycji Zamawiającego w ten sposób, iż na wezwanie Zamawiającego uczestniczyć będzie w przeglądach i odbiorach w okresie rękojmi, w czynnościach zgłaszania wad, odbiorów pogwarancyjnych, odbiorów po usunięciu wad. 3.2.Nadzorem będzie objęty następujący zakres robót: długość całkowita projektowanej kanalizacji 5937,1 mb, w tym: wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur o ściankach jednorodnych (litych) PVC-U SN8 łączonych kielichowo na uszczelkę gumową o średnicach O315, O250 i O200. Uzbrojenie kanału sanitarnego stanowią studzienki rewizyjne O 1000, studzienki inspekcyjne O 425. Z uwagi na układ wysokościowy terenu na trasie kanałów sanitarnych przewidziano zbiornikowe przepompownie ścieków w ilości 7 szt. Ścieki sanitarne spływające do komory przepompowni będą przetłaczane rurociągami tłocznymi z rur PE 80 o średnicy O 63, O 75 i O 90. Przyłącza sanitarne należy wykonać z rur PCV kl S SN8 O 160 łączonych kielichowo z uszczelką gumową..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, oś priorytetowa I- Gospodarka Wodno Ściekowa, działanie 1.1 - Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tyś. RLM na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAFAGE 15-17 RUE du Port L ile 920000 Nanterre, Francja SAFAGE Oddział w Polsce, ul. Solec 22, 00-410 Warszawa, Solec 22, 00-410 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180739,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69864,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69864,00 / Oferta z najwyższą ceną: 174660,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.