eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Zaprojektowanie i wykonanie przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na przebudowie i modernizacji budynku zlokalizowanego w Łasku przy Placu 11 Listopada 7 dla potrzeb Izby muzealnej pn. Muzeum Historii Łasku wraz z punktem informacji turystycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Łask: Zaprojektowanie i wykonanie przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na przebudowie i modernizacji budynku zlokalizowanego w Łasku przy Placu 11 Listopada 7 dla potrzeb Izby muzealnej pn. Muzeum Historii Łasku wraz z punktem informacji turystycznej
Numer ogłoszenia: 113139 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102000 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łask, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6768300, faks 043 6768388.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na przebudowie i modernizacji budynku zlokalizowanego w Łasku przy Placu 11 Listopada 7 dla potrzeb Izby muzealnej pn. Muzeum Historii Łasku wraz z punktem informacji turystycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) oraz wykonanie wszystkich robót budowlanych związanych z przebudową i modernizacją 2-kondygnacyjnego budynku mieszkalnego z usługami w parterze zlokalizowanego w Łasku przy Placu 11 Listopada 7 dla potrzeb Izby muzealnej pn. Muzeum Historii Łasku wraz z punktem informacji turystycznej (system zaprojektuj i wybuduj). W ramach zamówienia należy także wykonać zagospodarowanie terenu na działce. UWAGA 1: Budynek zlokalizowany w Łasku przy Placu 11 Listopada 7 jest wpisany do rejestru zabytków nieruchomych pod poz. 244/A i podlega ochronie na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.). Ponadto przedmiotowy budynek zlokalizowany jest w granicach ochrony układu urbanistycznego wpisanego do Wojewódzkiej i Gminnej Ewidencji Zabytków. Przy realizacji zadania na etapie przygotowania oferty, projektowym i wykonawczym należy uwzględniać przepisy o ochronie zabytków i wymagania konserwatora zabytków. UWAGA 2: Przy realizacji zadania na etapie przygotowania oferty, projektowym i wykonawczym należy uwzględniać zalecenia przyszłego użytkownika obiektu reprezentowanego przez Dyrektora Biblioteki Publicznej im. Jana Łaskiego Młodszego w Łasku, ul. 9 Maja 6, 98-100 Łask. 2. Niniejsze zamówienie stanowi część projektu pn. Rewitalizacja Placu 11 Listopada w Łasku współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013. Oś Priorytetowa VI Odnowa obszarów miejskich Działanie VI.1 Rewitalizacja obszarów problemowych. 3. Celem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zgodnie z przygotowaną przez Wykonawcę, w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, dokumentacją projektową oraz warunkami umowy i oddanie Zamawiającemu wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego. 4. Zakres całości zadania obejmuje remont, modernizację i przebudowę obiektu przy czym przebudowa dotyczy zmiany sposobu użytkowania. Pozostałe prace związane z zadaniem mają mieć charakter remontowy (odtworzeniowy) i nie mogą ingerować w konstrukcję ani w sposób istotny w architekturę budynku. 5. Wszelkie ewentualne nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w PFU są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych należy do Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w PFU pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty z powodu równoważności zaproponowanych zamienników. 7. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w cenie ofertowej wszelkich kosztów i czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną, w tym w szczególności kosztów: wykonania dokumentacji projektowej, uzyskania decyzji administracyjnych, uzyskania uzgodnień i opinii, dodatkowych uzupełnień lub zmian w dokumentacji projektowej, przeniesienia autorskich praw majątkowych do dokumentacji projektowej, pełnienia nadzorów autorskich, robót przygotowawczych i porządkowych, ewentualnego zorganizowania i zagospodarowania placu budowy, kosztów wykonania przyłącza gazowego do remontowanego budynku, wykonania projektu tymczasowego oznakowania, wykonania i utrzymania oznakowania tymczasowego, które będzie wymuszone organizacją robót, organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą, wykonania dokumentacji powykonawczej, kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca wyłoniony w wyniku przetargu zobowiązany będzie do dostarczenia do 14 dni od daty podpisania umowy kompletu dokumentów potwierdzających ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na wartość równą cenie oferty z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie umożliwiającym pokrycie ewentualnych szkód, jakie mogą powstać w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. CPV: 45212313-3, 71220000-6, 71221000-3, 71420000-8, 71242000-6, 71000000-8, 45100000-8, 45453000-7, 45453100-8, 45400000-1, 45262700-8, 45421000-4, 45261000-4, 45262600-7, 45442100-8, 45450000-6, 45310000-3, 45330000-9, 45331100-7, 45231220-3, 45111291-4, 77300000-3, 45342000-6..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.13-3, 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.42.00.00-8, 71.24.20.00-6, 71.00.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.45.30.00-7, 45.45.31.00-8, 45.40.00.00-1, 45.26.27.00-8, 45.42.10.00-4, 45.26.10.00-4, 45.26.26.00-7, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.23.12.20-3, 45.11.12.91-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie stanowi część projektu pn. Rewitalizacja Placu 11 Listopada w Łasku współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013. Oś Priorytetowa VI Odnowa obszarów miejskich Działanie VI.1 Rewitalizacja obszarów problemowych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMP Spółka z o.o., ul. Sarmacka 5G, 02-972 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1440466,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1180800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1180800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1632210,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.