eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przebudowa budynku biurowo magazynowego ze zmianą przeznaczenia na biurowy w kompleksie wojskowym przy ul. Montelupich w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-05

Kraków: Przebudowa budynku biurowo magazynowego ze zmianą przeznaczenia na biurowy w kompleksie wojskowym przy ul. Montelupich w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 113111 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6131297, fax 012 6131306.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku biurowo magazynowego ze zmianą przeznaczenia na biurowy w kompleksie wojskowym przy ul. Montelupich w Krakowie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku nr 31 (biurowo-magazynowego) ze zmianą przeznaczenia na biurowy, dla dyslokowania instytucji wojskowych w kompleksie wojskowym przy ul. Montelupich w Krakowie. Zakres zamówienia obejmuje : Wykonanie robót budowlano- konstrukcyjnych w tym: - pokrycie dachu, - wykonanie konstrukcji dachu, - wykonanie robót betonowych i żelbetowych , tym: roboty rozbiórkowe, fundamenty, strop, słupy i belki, schody zewnętrzne , Wykonanie robót murowych, w tym: roboty rozbiórkowe, ściany i ścianki działowe , Wykonanie robót wykończeniowych, w tym : elementy ślusarsko-kowalskie, stolarka okienna i drzwiowa, tynki i okładziny wewnętrzne , roboty z prefabrykatów gipsowych , roboty malarskie , podłoża i posadzki, izolacje, tynki i okładziny zewnętrzne, zadaszenia wejść, wyposażenie Zagospodarowanie terenu, w tym: roboty przygotowawcze, opaska budynku, nawierzchnia, tereny zielone Wykonanie instalacji sanitarnych, w tym: roboty demontażowe instalacji wewn, wykonanie wod.-kan., co.., wentylacji mech., montaż instalacji c.o., instalacja wody zimnej i ciepłej, kanalizacja sanitarna Wykonanie instalacji elektrycznych w tym: roboty demontażowe, wykonanie zasilania i WG, układu pomiarowego rozdzielnice, WLZ, instalacja gniazd wtykowych i wypustów, oświetlenie podstawowe, instalacja odgromowa i uziemienia, instalacja telefoniczna

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 16.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości 60000 zł ( sześćdziesiąt tysięcy złotych ).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki dodatkowe : - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zadań ogólnobudowlanych, związanych z budową, przebudową lub remontem obiektów mieszkalnych lub biurowo-administracyjnych o wartości 3 000 000 zł. każde, poświadczonych pozytywnymi referencjami inwestorów. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum zadania (wyłącznie o wartości min. 3 mln. zł. każde) mogą być zsumowane. - posiadanie przez przedsiębiorcę zdolności kredytowej lub środków finansowych na poziomie minimum 500 000 zł Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Uzupełniony, podpisany i opieczętowany druk Oferta, który jest załącznikiem do SIWZ 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika . 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy . 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy . Uwaga : Za aktualny uważa się dokument wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert.- dotyczy pkt 3,4,5 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności . 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności . Uwaga : Za aktualny uważa się dokument wydany nie wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert.- dotyczy pkt 6, 7 8. Wykaz robót ogólnobudowlanych kubaturowych, wykonanych okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością wymaganiom postawionym przez zamawiającego, z podaniem dokładnego opisu rodzaju robót, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - z zachowaniem wymogów zawartych w pkt Warunki konieczne do spełnienia przez przystępujących do przetargu. 9. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie wykonawcy, że wykona zadanie własnymi siłami. Wykaz winien zawierać wyszczególnienie części zamówienia do podzlecenia z podaniem wartości robót wchodzących w ich zakres. 10. Wykaz osób kierujących robotami. Uwaga: Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych oraz wpis do izby samorządowej dla kierownika budowy. 11. Informacja banku lub kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na poziomie minimum 500 tys. zł. Uwaga : Za aktualny uważa się dokument wydany nie wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury ul. Mogilska 85 30-901 Kraków.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 11:30, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury - kancelaria ul. Mogilska 85 30-901 Kraków.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.