eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › DOSTAWY WARZYW STRĄCZKOWYCH I ŚWIEŻYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-06

Bydgoszcz: DOSTAWY WARZYW STRĄCZKOWYCH I ŚWIEŻYCH
Numer ogłoszenia: 113104 - 2016; data zamieszczenia: 06.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie , Rynek 8, 85-790 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3467090, faks 052 3472098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY WARZYW STRĄCZKOWYCH I ŚWIEŻYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Warunki klasyfikacyjne: Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Towar musi charakteryzować się dobrą jakością i walorami smakowymi, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Towar musi być świeży, czysty, suchy, nienadmarznięty. Część nr 1: WARZYWA ŚWIEŻE Botwina (pęczki od 1 kg do 1,5 kg): 300 kg, CPV: 03221300-9 / PN-R-75381:1997 Buraki czerwone: 3 000 kg, CPV: 03221111-7 / PN-72/R-75360 Cebula: 4 500 kg, CPV: 03221113-1 / PN-87/R-75357 Kalafior: 800 kg, CPV: 03221420-6 / PN-72/R-75360 Kapusta pekińska: 550 kg, CPV:03221410-3 / PN-72/R-75362 Kapusta świeża biała: 2 500 kg, CPV:03221410-3 / PN-72/R-75362 Kapusta świeża czerwona: 250 kg, CPV:03221410-3 / PN-72/R-75362 Marchew świeża: 7 500 kg, CPV: 03221112-4 / PN-84/R-75358 Ogórek świeży: 250 kg, CPV: 03221270-9 / PN-75/R-74450 Pietruszka korzeń: 1 000 kg, CPV: 03221110-0 / PN-72/R-75360 Pomidor świeży: 350 kg, CPV: 03221240-0 / PN-91/-75368 Seler korzeń: 1 800 kg, CPV: 03221110-0 / PN-72/R-75360 Część nr 2: ZIEMNIAKI Ziemniaki jadalne wczesne, bulwy dojrzałe, niezzieleniałe, bez pustych miejsc w środku: 27 000 kg, CPV: 03212100-1 / PN-75/R-74450 Część nr 3: JABŁKA Jabłka, słodko winne, jadalne, soczyste: 1 500 kg, CPV: 03222321-9 / PN-77/R-75024 Część nr 4: WARZYWA STRĄCZKOWE Fasola biała (suszona): 2 500 kg, CPV: 03212210-5 / PN- 75/R-65031 Groch (suszony): 1 500 kg, CPV: 03212213-6 / PN- 72/A-77603 2. Podane ilości artykułów są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, z tym że wartość zakupionych artykułów nie przekroczy wartości umowy. Zamawiający oświadcza, że zmiany nie spowodują obniżenia wartości zamówienia o więcej niż 30% zaoferowanej kwoty. 3. Warunki szczegółowe dostaw: 1) Dostawy artykułów określonych w powyższej tabeli będą realizowane do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Bydgoszczy - Fordonie. 2) Wykonawca dostarczać będzie artykuły określone w tabeli własnym transportem, na swój koszt. 3) Transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu żywności, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości. 4) Dopuszczalne opakowania transportowe: - buraki, cebula, kalafior, kapusta, marchew, pietruszka, seler, ziemniaki: worki od 10 kg do 30 kg, - ogórek, pomidor: skrzynie drewniane lub z tworzywa sztucznego od 5 kg do 20 kg, - jabłka: skrzynie drewniane lub z tworzywa sztucznego od 15 kg do 25 kg, - fasola, groch: worki od 10 kg do 30 kg. 5) Zamawiający przewiduje realizację zamówienia cyklicznie, z częstotliwością co 2 tygodnie. 6) Realizacja dostaw odbywać się będzie w uzgodnionych terminach, w godzinach od 7:30 do 14:00. 7) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.21.21.00-1, 03.22.23.21-9, 03.21.22.10-5, 03.21.22.13-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy (załącznik nr 1 do specyfikacji); 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji reklamacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony; 2) urzędowej stawki podatku VAT; 3) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania umowy. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu. 3. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy. 4. Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie, ul. Rynek 8, 85 - 790 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2016 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WARZYWA ŚWIEŻE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Botwina (pęczki od 1 kg do 1,5 kg): 300 kg Buraki czerwone: 3 000 kg Cebula: 4 500 kg Kalafior: 800 kg Kapusta pekińska: 550 kg Kapusta świeża biała: 2 500 kg Kapusta świeża czerwona: 250 kg Marchew świeża: 7 500 kg Ogórek świeży: 250 kg Pietruszka korzeń: 1 000 kg Pomidor świeży: 350 kg Seler korzeń: 1 800 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji reklamacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZIEMNIAKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki jadalne wczesne, bulwy dojrzałe, niezzieleniałe, bez pustych miejsc w środku: 27 000 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji reklamacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: JABŁKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jabłka, słodko winne, jadalne, soczyste: 1 500 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji reklamacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WARZYWA STRĄCZKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fasola biała (suszona): 2 500 kg Groch (suszony): 1 500 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.22.10-5, 03.21.22.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji reklamacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.