eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej nr 1 w Słupcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-05

Słupca: Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej nr 1 w Słupcy
Numer ogłoszenia: 113098 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2752555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.slupca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej nr 1 w Słupcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje w szczególności: a) Demontaż starych okien skrzynkowych z utylizacją materiałów z rozbiórki, b) Montaż nowej stolarki okiennej z PCVo powierzchni ca 170 m2, c) Uszczelnienie ościeży pianką poliuretanową, d) Montaż parapetów z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo, e) Obrobienie zamontowanej stolarki w ościeżach wewnętrznych i zewnętrznych, f) Malowanie ościeży wewnętrznych farbami emulsyjnymi g) usunięcie gruzu i zdemontowanej starej stolarki okiennej, Szczegółowy zakres określa SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: brak.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 Warunkiem udziału Wykonawcy w przetargu jest wykonanie i zakończenie w okresie 2003 - 2007 co najmniej trzech robót o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem tj. wymiana lub montaż stolarki okiennej w budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł. Fakt należytego wykonania takich robót musi być potwierdzony referencjami od inwestora oraz protokółem odbioru końcowego wykonanych robót. 8.2 Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymogów określonych w art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy 8.4 Warunkiem udziału w postępowaniu jest udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż 24 miesięcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu Wykonawcy 9.2 Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.3 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 9.4 Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 9.5 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (nie mniej niż 3 robót; zgodnie z punktem 8.1 niniejszej specyfikacji 9.6 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 9.7 Kosztorys ofertowy 9.8 Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wg zał. nr 2 do SIWZ) 9.9 Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami i wymaganiami specyfikacji , dokumentacją techniczną oraz warunkami realizacji w terenie i nie wnosi zastrzeżeń. 9.10 Zaparafowany wzór umowy (zał. Nr 3 do SIWZ) 9.11 Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem (zał. nr 1 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slupca.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową, można odebrać w Sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 1 w Słupcy, Pl. Szkolny 1A, w godzinach od 8:00 do 14:00 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt wynosi 10 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 08:30, miejsce: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 W SŁUPCY Pl. Szkolny 1A, 62-400 Słupca Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.