To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-10
Bytów: Dostawa soli drogowej do piaskarek w sezonie zimowym 2012/2013 - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 11302 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5176 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8222529, faks 059 8222529.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soli drogowej do piaskarek w sezonie zimowym 2012/2013 - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej do piaskarek w przewidywanej ilości łącznej 160 ton. Dostarczona sól drogowa z antyzbrylaczem, musi posiadać opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, że może być stosowana do posypywania nawierzchni drogowych w zimowym utrzymaniu dróg, oraz atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający, że produkt odpowiada wymaganiom higienicznym z przeznaczeniem do zwalczania gołoledzi. Dostawa będzie realizowana wg potrzeb na zlecenie Zamawiającego w ciągu 7 dni od daty zamówienia na place składowe w Bytowie i Miastku oraz na bazy na terenie gmin: Czarna Dąbrówka, Kołczygłowy, Tuchomie i Lipnica. W oparciu o art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje się prawo opcji polegające na tym, że Zamawiający gwarantuje realizację dostawy soli drogowej w ilości 50 % wartości umowy, natomiast 50 % tej wartości będzie realizowane wg potrzeb Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00 - Sól drogowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- K + S Polska Spółka z o.o., Pl. Wiosny Ludów 2, 61-831 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37760,00
Oferta z najniższą ceną: 37760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37760,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie uzupełniające dotyczące zamówienia udzielonego w wyniku przeprowadzenia procedury przetargu nieograniczonego ogłoszonego w BZP z dnia 07.09.2012r. pod nr 335786-2012. Nr przetargu nadany przez Zamawiającego PZ.2721.24.2012. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, które są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i nie przekraczają 20% jego wartości. Zamówienie spełnia wszystkie przesłanki wymienione w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, co daje Zamawiającemu podstawę do przeprowadzenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP17/2024
- Dostawa wyrobów medycznych - umowa ramowa ZP15/A/10/2024
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych - umowa ramowa ZP14/A/9/2024
- Przebudowa ulicy Jagodowej w Bytowie
- Budowa drogi gminnej na odcinku Przyborzyce - Świątkowo
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa soli drogowej
- Dostawa 725 ton soli drogowej dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Hrubieszowie.
- "Zakup i sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg."
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.