eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › wymiana pod³ogi sportowej w budynku Szko³y Podstawowej w D±browie Wielkiej, Gmina Sieradz

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-07-05

Sieradz: wymiana pod³ogi sportowej w budynku Szko³y Podstawowej w D±browie Wielkiej, Gmina Sieradz
Numer og³oszenia: 113026 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieradz, ul. Warcka 8, 98-200 Sieradz, woj. ³ódzkie, tel. 043 8224843, fax 043 8224843.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugsieradz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: wymiana pod³ogi sportowej w budynku Szko³y Podstawowej w D±browie Wielkiej, Gmina Sieradz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwo³anie przys³uguje.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wymiana pod³ogi sportowej na sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w D±browie Wielkiej wraz z demonta¿em istniej±cej pod³ogi i pracami towarzysz±cymi. Wymiary pod³ogi sali: 11,80x23,75m. Zakres robót w szczególno¶ci obejmuje: a)rozbiórkê istniej±cej pod³ogi (dêbowy parkiet), b)wykonanie odgrzybiania istniej±cego pod³o¿a oraz ¶cian na wysoko¶ci pod³ogi metod± smarowania ¶rodkiem grzybobójczym, c)wykonanie na pod³o¿u betonowym z wywiniêciem na ¶ciany izolacji przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej, d)wykonanie podwójnego legarowania w dwóch kierunkach, e)wykonanie izolacji cieplnej z p³yt z we³ny mineralnej gr. 100mm, f) wykonanie na ruszcie izolacji z folii paraizolacyjnej, g)u³o¿enie podwójnej warstwy p³yt rozk³adaj±cych obci±¿enie, h)wykonanie nowej pod³ogi powierzchniowo sprê¿ystej o nawierzchni z wyk³adziny PCV, i) wszystkie elementy drewniane musz± zostaæ zabezpieczone przed korozj± biologiczn± poprzez impregnacjê, j) nale¿y przewidzieæ mechaniczn± wentylacjê przestrzeni podpod³ogowej przynajmniej dwoma wentylatorami wymiennymi. k)Listwy przypod³ogowe musz± posiadaæ szczeliny wentylacyjne do wentylacji przestrzeni podpod³ogowej. l) malowanie linii boisk (pi³ka rêczna, siatkowa, koszykówka). 2)Zamawiaj±cy zaleca wykonanie pomiarów na miejscu. 3)Do dyspozycji Zamawiaj±cego pozostaje zdemontowany parkiet oraz drewniana konstrukcja pod³ogi. 4)Przy wykonywaniu robót budowlanych nale¿y stosowaæ wyroby budowlane o w³a¶ciwo¶ciach u¿ytkowych umo¿liwiaj±cych prawid³owo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spe³nienie wymagañ podstawowych okre¶lonym w art. 5 ust. 1 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. Wyroby budowlane powinny odpowiadaæ wymaganiom okre¶lonym w Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881)

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni pod³ogowych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni pod³ogowych Oryginalny kod CPV: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie pod³óg drewnianych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie pod³óg drewnianych .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 28.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 2 000, 00 PLN (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00100)..

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1)Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku Wykonawcy zobowi±zani s± przed³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich): a)aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b)o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at lub ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - za³±cznik nr 4 do SIWZ c)o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - za³±cznik nr 5 SIWZ d)o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 6 do SIWZ e)o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 7 do SIWZ 2)Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bêdzie ich ³±czny potencja³ techniczny i kadrowy oraz ³±czne kwalifikacje i do¶wiadczenie) a)Wykonawca wyka¿e siê nale¿ytym wykonaniem w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robotami budowlanymi polegaj±cymi na wykonaniu pod³óg sportowych o warto¶ci (ka¿da) co najmniej 50 000, 00 PLN W celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku Wykonawcy zobowi±zani s± przed³o¿yæ wykaz wykonanych robót budowlanych sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 9 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. Przedk³adane dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie robót przez Wykonawcê musz± zawieraæ, co najmniej wskazanie Wykonawcy, podmiotu, na rzecz którego realizowane by³y roboty, zakresu i warto¶ci robót, daty wykonania (rozpoczêcia i zakoñczenia), opiniê podmiotu stwierdzaj±c±, ¿e roboty zosta³y wykonane nale¿ycie. b)Wykonawca dysponuje osob± posiadaj±c± uprawnienia bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej wraz z za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego i wpisem do centralnego rejestru osób posiadaj±cych uprawnienia budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i co najmniej 5 letnie (³±cznie) do¶wiadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objêtym zamówieniem W celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku Wykonawcy zobowi±zani s± przed³o¿yæ: wykaz sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Do za³±cznika nale¿y za³±czyæ dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby wymienione w w/w za³±czniku posiadaj± wymagane uprawnienia budowlane oraz za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego i wpis do centralnego rejestru osób posiadaj±cych uprawnienia budowlane (za³±czenie wpisu - dotyczy osób wymienionych w w/w za³±czniku, które uzyska³y uprawnienia budowlane po 14 lutego 1995r.). 3)Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych dane w innych walutach ni¿ PLN, Zamawiaj±cy warto¶æ robót przeliczy na PLN wed³ug kursu ¶redniego NBP z dnia ukazania siê og³oszenia dotycz±cego niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Sieradz ul. Warcka 8 98-200 Sieradz.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy Sieradz ul. Warcka 8 98-200 Sieradz pok. nr 9.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.