eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Likwidacja i rekultywacja obiektów oczyszczania ścieków - pola irygacyjne Kapuściska i Czersko Polskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-05

Bydgoszcz: Likwidacja i rekultywacja obiektów oczyszczania ścieków - pola irygacyjne Kapuściska i Czersko Polskie
Numer ogłoszenia: 113005 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., ul. Toruńska 103, 85-817 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3232294, fax 052 3232294, 3711297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwik.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja i rekultywacja obiektów oczyszczania ścieków - pola irygacyjne Kapuściska i Czersko Polskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie likwidacji i rekultywacji obiektów oczyszczania ścieków - pola irygacyjne Kapuściska i Czersko Polskie o powierzchni 133 ha w zakresie: - rozbiórka elementów betonowych i żelbetowych i wywiezienie gruzu - 2.400 m3 , - wywóz osadów z osadników ziemnych - 22.680 m3, - rozebranie wałów i nasypów - 62.000 m3, - makroniwelacja terenu, - zamulenie istniejących przewodów Ø 500 - 2.250 m, - przygotowanie gruntu pod uprawy i uprawa roślin - 35 ha, - wykonania badań gruntu i wody. Wartość zamówienia została określona na kwotę 9.924.336,79 PLN z uwzględnieniem zamówień uzupełniających stanowiących 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 34.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 25.000 euro.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2)nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.), 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na wykonaniu: - wykonaniu jednej lub dwóch lub trzech rekultywacji terenów: oczyszczalni ścieków lub składowisk odpadów lub obiektów przemysłowych o łącznej powierzchni co najmniej 5 ha, - wykonaniu likwidacji obiektów budowlanych polegających na rozbiórce elementów betonowych o kubaturze co najmniej 500 m3 b) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - kierownika robót ogólnobudowlanych, - geologa, który ma posiadać doświadczenie - w ciągu ostatnich 10 lat licząc od dnia wszczęcia postępowania - w zakresie opracowania co najmniej dwóch dokumentacji hydrogeologicznych dla stref ochronnych ujęcia wody (o wydajności co najmniej 100 m3/h) lub dla terenów zanieczyszczonych odpadami przemysłowymi lub komunalnymi - geodetę, - specjalistę ds. rekultywacji, który ma posiadać: ~ doświadczenie - w ciągu ostatnich 10 lat licząc od dnia wszczęcia postępowania - w zakresie wykonania co najmniej dwóch projektów zrealizowanych rekultywacji terenów zanieczyszczonych odpadami przemysłowymi lub komunalnymi, ~ wykształcenie wyższe: rolnicze lub ogrodnicze lub przyrodnicze, c) Osoby [wymienione w pkt. III.2) pkt 1.3)b)], które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia mają posiadać następujące uprawnienia (wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zm., ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne z późn. zm., ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo geologiczne i górnicze z późn. zm.): - kierownik robót ogólnobudowlanych: ~ uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, ~ przynależność do izby inżynierów budownictwa, ~ wpis do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego - geolog: świadectwo stwierdzające kwalifikacje do dozorowania pracami geologicznymi i kierowania robotami geologicznymi kategorii IV lub V - geodeta: wpis do rejestru osób posiadających kwalifikacje zawodowe w geodezji i kartografii lub świadectwo nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii. 4)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400.000 PLN b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia: - nie mniejszą niż 400.000 PLN w zakresie odpowiedzialności cywilnej deliktowej - nie mniejszą niż 400.000 PLN w zakresie odpowiedzialności cywilnej kontraktowej 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający przeliczy dane finansowe, o których mowa w pkt.III.2)1.4)a), III.2)1.4)b) z waluty obcej na PLN wg średniego kursu NBP z dnia wszczęcia postępowania. . 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu mają dostarczyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 publicznych u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7) Dla osób wymienionych w pkt 6) Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć: - dla kierownika robót : ~ dokument potwierdzający nadanie uprawnień budowlanych, ~ dokument potwierdzający przynależność do izby inżynierów budownictwa/izby architektów, ~ zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia po 1 styczniu 1995r.) - dla geologa: świadectwo stwierdzające kwalifikacje do dozorowania pracami geologicznymi i kierowania robotami geologicznymi kategorii IV lub V - dla geodety: dokument potwierdzający wpis do rejestru osób posiadających kwalifikacje zawodowe w geodezji i kartografii lub świadectwo nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii 8) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) 9) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz dowodem potwierdzającym opłacenie składek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa); 10) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 11) Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: a)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 3.1), 3.2), 3.4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 3.3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. c) Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 3.11)a)a.; 3.11)a)c.; 3.11)b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. III.2) ppkt 3.11)a)b. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 3.11)a), 3.11)b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie pkt. III.2) ppkt 11)c) stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwik.bydgoszcz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy Spółka z o.o. 85-817 Bydgoszcz, ul. Toruńska 103.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy Spółka z o.o. 85-817 Bydgoszcz, ul. Toruńska 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamówienie dotyczy projektu Bydgoski System Wodny i Kanalizacyjny II Decyzja Komisji Europejskiej CCI 2004PL16CPE003 2.Wizja lokalna odbędzie się w dniu 17/07/2007r. o godz. 11.00. Miejsce spotkania wykonawców - Bydgoszcz, ul. Toruńska 103 sala 101A. 3.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wyniesie 5% ceny podanej w ofercie. 4.SIWZ będzie przekazywana wyłącznie na pisemny wniosek za zaliczeniem pocztowym po wpłaceniu należności za SIWZ na konto nr: Bank PeKaO S.A. - II/O BYDGOSZCZ Nr 73 1240 3493 1111 0000 4305 9142 albo w siedzibie Zamawiającego. Opłata za SIWZ wynosi 130 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.