To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Siedlce: Bezgotówkowy zakup paliwa dla potrzeb Oddziału ZUS w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 113001 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 89230 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach, ul. Browarna, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6401753, fax 025 6401711.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup paliwa dla potrzeb Oddziału ZUS w Siedlcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów będących w posiadaniu Oddziału ZUS w Siedlcach (6 samochodów) w ilości: - etylina bezołowiowa 95 - 3.200L., - olej napędowy - 13.000L. W chwili obecnej Zamawiający posiada: 3 samochody na benzynę bezołowiową 95, 3 samochody na olej napędowy. 1) Określone przez zamawiającego ilości (w litrach) są ilościami prognozowanymi i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej odpłatności z tytułu świadczenia dostawy, 2) Zamówienie realizowane będzie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, pożądany termin realizacji zamówienia od 01.06.2008r. 3) zakup paliwa realizowany będzie przez każdorazowe tankowanie paliwa do baku samochodu i wystawieniu dokumnetu wydania towaru (RW, WZ asygnata rozchodowa, itp.), 4) zamawiający wymaga rozliczenia finansowego przedmiotu zamówienia w formie bezgotówkowej, 5) Rozliczenie za zakupione paliwo będzie następowało z uwzględnieniem dekadowych okresów rozliczeniowych tj. - od 01-10 dnia miesiąca, od 11-20 dnia miesiąca, - od 21 do ostatniego dnia miesiaca, przez wystawienie faktury VAT trzy razy w miesiącu, po zakończeniu okresów rozliczeniowych i wysłanie zamawiającemu wraz z wydrukiem zestawienia transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym, 6) faktura VAT płatna będzie przelewem w ciągu 30 dni od dnia jej otrzymania, 7) Wykaz samochodów i osób uprawnionych do tankowania paliwa zostanie podany Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, 8) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia spełniał normy jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005r. w sparawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z dnia 31 października 2005r.)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 57201,63 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"OLGROS" EWA GROSZEK, MACIEJ GROSZEK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"OLGROS" EWA GROSZEK, MACIEJ GROSZEK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- OLGROS Sp. Jawna Ewa Groszek, Maciej Groszek i Wspólnicy, ul. Starzyńskiego 13, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 57636.00
- Oferta z najniższą ceną: 57636.00 / oferta z najwyższą ceną: 57636.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych.
- Dostawa i wymiana parownika w agregacie wody lodowej
- dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do analizy moczu oraz dostawa odczynników dla potrzeb MLD
- Remont dwóch boisk sportowych (boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne) wraz z wymianą podłogi w budynku sanitarno-sportowym przy Szkole Podstawowej nr 7
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Artyleryjskiej na odcinku od ul. Okopowej do ul. Leśnej w Siedlcach
- Dostawa preparatów i wyrobów stosowanych do dezynfekcji sprzętu medycznego, urządzeń i powierzchni
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim (I) w 2024r
- Sukcesywna dostawa paliw ciekłych oraz gazu LPG na potrzeby Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Łęczycach - tankowanie na stacji paliw
- Sukcesywna dostawa paliwa ciekłego ON na potrzeby Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Łęczycach - tankowanie do zbiornika
- Dostawa oleju napędowego ON-B0 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - maj 2024
- Dostawa paliw
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie"
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.