To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-27
Ogłoszenie nr 112994 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Karczmiska: DOSTAWA POMOCY I MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA dla potrzeb realizacji projektu "Edukacja przyszłości" realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt "Edukacja przyszłości" realizowany przez Zespół Szkół w Karczmiskach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549101-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Karczmiskach, krajowy numer identyfikacyjny
6016506500000, ul.
ul. Szkolna
1,
24310
Karczmiska, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
81 828 70 34, faks
81 828 70 34, e-mail
zs.karczmiska@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zskarczmiska.bip24.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA POMOCY I MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA dla potrzeb realizacji projektu "Edukacja przyszłości" realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 - Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia. Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy i materiałów dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ. Część 2 - Dostawa sprzętu, wyposażania, sprzętu komputerowego i oprogramowania. Szczegółowy wykaz sprzętu, wyposażania, sprzętu komputerowego i oprogramowania, określa Załącznik Nr 2 i Nr 2a do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
30200000-1,
48000000-8,
31710000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT59976 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 69971,28 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa sprzętu, wyposażania, sprzętu komputerowego i oprogramowania. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7. W związku z informacją jednego z wykonawców o zaniechaniu czynności, do której dokonania zobowiązywała ustawa (pismo z dnia 24.07.2017 r. w załączeniu) na podstawie art. 181 ust. 2 stawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający dokonał analizy opisu przedmiotu zamówienia (komputer przenośny typu All-in-One), którego opis spowodował wystąpienie jednego z wykonawców. Chodziło o błąd w naliczaniu podatku VAT. W opisie zamówienia był zapis "komputer przenośny typu All-in-One" zapis "komputer przenośny wykluczał naliczanie zerowej stawki podatku VAT natomiast szczegółowy opis komputera wskazywał na to, że jest to komputer stacjonarny w przypadku, którego może zostać naliczona zerowa stawka VAT. W wyniku analizy opisu przedmiotu zamówienia zamawiający stwierdza, że wyżej wspomniany przedmiot zamówienia został błędnie opisany i nie spełnia wymogu komputera przenośnego wymaganego w tym zamówieniu w związku, z czym mógłby zostać uznany za wydatek niekwalifikowany w realizowanym przez zamawiającego projekcie, a co się z tym wiąże prowadzić do unieważnienia umowy. Aby tego uniknąć zamawiający postanowił unieważnić postępowanie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.