eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieporęt › Zapewnienie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenach publicznych w gminie Nieporęt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Nieporęt: Zapewnienie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenach publicznych w gminie Nieporęt
Numer ogłoszenia: 112990 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta , Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenach publicznych w gminie Nieporęt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Różne usługi obejmujące: 1) przyjmowanie zagubionych, zabłąkanych i porzuconych lub z innych przyczyn bezdomnych zwierząt, w szczególności psów a także innych zwierząt z terenu gminy Nieporęt, 2) zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom, dostarczonym przez wskazanego przez Zamawiającego lekarza weterynarii lub inny podmiot uprawniony do wyłapywania zwierząt na terenie gminy i wystawiania potwierdzenia przyjęcia zwierzęcia do schroniska, 3) zapewnienie, w razie potrzeby stałej opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom, 4) przyjmowanie z interwencji zwierząt bezdomnych i poszkodowanych, 2. Przyjmuje się szacunkową ilość zwierząt objętych zamówieniem na ok.70 szt. rocznie. 3. Świadczone usługi winny być prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2003r. Nr 106, poz.1002 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23.06.2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. 2004, Nr 158, poz. 1657)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.00.00.00 - 93.00.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: 2 posiadają uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia, 3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ww. ustawy, jeżeli Wykonawca złoży: 4 oświadczenie, że spełnia wymogi określone przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5 pozostałe dokumenty i oświadczenia określone w pkt XI niniejszej SIWZ. 4. Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przepisy i wymogi dotyczące wykonawcy stosuje się również do wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, 3) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w części XI ust. 1 pkt 1, 3, 6-8 w odniesieniu do każdego z uczestników konsorcjum. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w niniejszym postępowaniu następujące dokumenty : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia, do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 2) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj. aktualne zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt, 3) w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu (pracowników) przy pomocy, którego Wykonawca wykonywać będzie usługi objęte zamówieniem, należy załączyć do oferty wykaz tych pracowników, 4) dokument, że Wykonawca jest uprawniony do wykonania prac objętych SIWZ - decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o objęciu schroniska nadzorem weterynaryjnym, 5) informację o prowadzonych w okresie ostatnich 3 lat usługach w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, 8) oświadczenie o ew. powierzeniu części zamówienia podwykonawcom, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dodatkowo wraz z ofertą: 1) winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, podpisany przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 2 wykonawca składa pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. 3. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zastosowanie znajduje § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Nieporęt Plac Wolności 1, pok. 30 05-126 Nieporęt (0-22) 767-04-10, fax (0-22) 767-32-13, (0-22) 767-04-41..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 08:30, miejsce: Gmina Nieporęt Plac Wolności 1, pok. 25 05-126 Nieporęt.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.