eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › Budowa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Teleinformatycznego wspierającego procesy administracyjne oraz rozwój Elektronicznych Usług Publicznych w Gminie Łazy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Łazy: Budowa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Teleinformatycznego wspierającego procesy administracyjne oraz rozwój Elektronicznych Usług Publicznych w Gminie Łazy.
Numer ogłoszenia: 112980 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łazach , ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, woj. śląskie, tel. 032 6729326.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazy.bip.jur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Teleinformatycznego wspierającego procesy administracyjne oraz rozwój Elektronicznych Usług Publicznych w Gminie Łazy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem systemowo-narzędziowym, utworzenie Biura Obsługi Interesanta, dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Urzędem, szkolenie pracowników, dostawa i wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów, dostawa i wdrożenie Podpisu Elektronicznego, dostawa i wdrożenie Oprogramowania do zarządzania siecią komputerową, dostawa i wdrożenie Systemu Portalowego e-Łazy, adaptacja pomieszczenia serwerowni oraz świadczenie usługi asysty technicznej. 2.W zakres zamówienia wchodzi: dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu wraz z oprogramowaniem systemowo-narzędziowym w zakresie zgodnym z Załącznikiem nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - sprzęt i oprogramowanie systemowo-narzędziowe do niniejszej SIWZ, utworzenie Biura Obsługi Interesanta w zakresie zgodnym z Załącznikiem nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - BOI do niniejszej SIWZ, dostawa, instalacja i parametryzacja Zintegrowanego Systemu Zarządzania (w tym: przeniesienie danych z systemów istniejących do oferowanego systemu wraz z przeszkoleniem użytkowników) w zakresie zgodnym z Załącznikiem nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zintegrowany System Informatyczny do niniejszej SIWZ, dostawa, instalacja i parametryzacja Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów w zakresie zgodnym z Załącznikiem nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - System Elektronicznego Obiegu Dokumentów do niniejszej SIWZ, dostawa, instalacja Podpisu elektronicznego w zakresie zgodnym z Załącznikiem nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Podpis Elektroniczny do niniejszej SIWZ, dostawa, instalacja i parametryzacja Systemu zarządzania siecią w zakresie zgodnym z Załącznikiem nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - System Zarządzania Siecią do niniejszej SIWZ, budowa Miejskiego Portalu Usług Elektronicznych e-Łazy w zakresie zgodnym z Załącznikiem nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - System Portalowy e-Łazy do niniejszej SIWZ, adaptacja pomieszczenia serwerowni w zakresie zgodnym z Załącznikiem nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Adaptacji pomieszczenia serwerowni do niniejszej SIWZ, przeprowadzenie Szkoleń wraz z wdrożeniem w zakresie zgodnym z Załącznikiem nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Szkolenia pracowników do niniejszej SIWZ, świadczenie usługi asysty technicznej przez okres 12 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.40.00.00 - Sieci 74.26.00.00 - 74.26.00.00 50.96.10.00 - 50.96.10.00 50.96.20.00 - 50.96.20.00 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 72.31.50.00 - Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające 72.32.20.00 - Usługi zarządzania danymi 72.51.20.00 - Usługi zarządzania dokumentami 72.52.10.00 - 72.52.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 25.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. A ) Dysponują osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadającymi kwalifikacje pozwalające na obsadzenie kluczowych stanowisk w czasie realizacji przedmiotu zamówienia: - co najmniej 5 specjalistami z doświadczeniem w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie miastem/gminą (w rozumieniu definicji zawartej w pkt 1 powyżej), potwierdzonego udziałem proponowanych specjalistów, w co najmniej dwóch takich projektach; projekt musi polegać na wdrożeniu rozwiązania w danym zakresie a proponowany specjalista musiał w nim wykonywać istotne zadania merytoryczne; przynajmniej jeden z projektów musi obejmować wdrożenie zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie miastem/gminą w mieście powyżej 7 tys. mieszkańców. - co najmniej 5 specjalistami z doświadczeniem w zakresie programowania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie miastem/gminą (w rozumieniu definicji zawartej w pkt 1 powyżej), potwierdzonego udziałem proponowanych specjalistów w co najmniej dwóch takich projektach, w tym przynajmniej jeden z projektów musi obejmować wdrożenie zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie miastem/gminą w mieście/gminie powyżej 7 tys. mieszkańców. - w tym, 1 osoba, która pełnić będzie rolę kierownika projektu posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne i certyfikat Project Management Professional wydany przez organizację Project Management Institute lub równoważny. Osoba ta musi mieć doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie miastem/gminą, potwierdzonego udziałem, w co najmniej jednym takim projekcie; projekt musi polegać na wdrożeniu rozwiązania w danym zakresie a proponowany specjalista musiał pełnić rolę kierownika projektu. B.W ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali: - minimum 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i zakresem zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania tj. zamówienia którego przedmiotem była dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie miastem/gminą, w mieście/gminie powyżej 7 tys. mieszkańców o wartości co najmniej 450 000 PLN, - minimum 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i zakresem zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania tj. którego przedmiotem była jednocześnie dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie miastem/gminą, dostawa i wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów, dostawa i instalacja serwerów bazodanowych, budowa portalu usług elektronicznych umożliwiającego kontakt on-line, wdrożenie wszystkich w/w systemów o wartości co najmniej 550 000 PLN - minimum 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i zakresem zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania tj. którego przedmiotem była dostawa systemu elektronicznego obiegu dokumentów pracującego w architekturze rozproszonej rozumianej jako jeden centralny serwer i co najmniej 21 połączonych jednostek. C.Posiadają zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. - Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji przedmiotu zamówienia, w wysokości minimum 500 000 PLN. -Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie gwarancyjnej ubezpieczenia w wysokości, co najmniej 600 000 PLN. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Sytuacja podmiotowa Wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1.Posiadanie uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie bądź zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1.a, 2.a i 2.c powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2.b powyżej, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.Dokumenty, o których mowa w pkt 3 tiret pierwszy i drugi oraz w pkt 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt 3 tiret trzeci powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 oraz 4 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasady określone w pkt 5 stosuje się odpowiednio. 7.Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.W przypadku, kiedy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają ofertę do oferty winni załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w pkt 1.a powyżej. 10.Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 a), 2 a), 2 b), 2 c). B.Zdolność ekonomiczna i finansowa: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). 1.Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji przedmiotu zamówienia, w wysokości minimum 500 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2.W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. C. Zdolność techniczna: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa), w szczególności Wykonawca powinien wykazać się: 1. w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) a) minimum 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i zakresem zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania tj. zamówienia którego przedmiotem była dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie miastem/gminą, w mieście/gminie powyżej 7 tys. mieszkańców o wartości co najmniej 450 000 PLN, b) minimum 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i zakresem zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania tj. którego przedmiotem była jednocześnie dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie miastem/gminą, dostawa i wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów, dostawa i instalacja serwerów bazodanowych, budowa portalu usług elektronicznych umożliwiającego kontakt on-line, wdrożenie wszystkich w/w systemów o wartości co najmniej 550 000 PLN c) minimum 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i zakresem zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania tj. którego przedmiotem była dostawa systemu elektronicznego obiegu dokumentów pracującego w architekturze rozproszonej rozumianej jako jeden centralny serwer i co najmniej 21 połączonych jednostek. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw i usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania, odbiorców i wartości wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie. 2. Dysponować osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadającymi kwalifikacje pozwalające na obsadzenie kluczowych stanowisk w czasie realizacji przedmiotu zamówienia: - co najmniej 5 specjalistami z doświadczeniem w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie miastem/gminą (w rozumieniu definicji zawartej w pkt 1 powyżej), potwierdzonego udziałem proponowanych specjalistów, w co najmniej dwóch takich projektach; projekt musi polegać na wdrożeniu rozwiązania w danym zakresie a proponowany specjalista musiał w nim wykonywać istotne zadania merytoryczne; przynajmniej jeden z projektów musi obejmować wdrożenie zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie miastem/gminą w mieście powyżej 7 tys. mieszkańców. - co najmniej 5 specjalistami z doświadczeniem w zakresie programowania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie miastem/gminą (w rozumieniu definicji zawartej w pkt 1 powyżej), potwierdzonego udziałem proponowanych specjalistów w co najmniej dwóch takich projektach, w tym przynajmniej jeden z projektów musi obejmować wdrożenie zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie miastem/gminą w mieście/gminie powyżej 7 tys. mieszkańców. - w tym, 1 osoba, która pełnić będzie rolę kierownika projektu posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne i certyfikat Project Management Professional wydany przez organizację Project Management Institute lub równoważny. Osoba ta musi mieć doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie miastem/gminą, potwierdzonego udziałem, w co najmniej jednym takim projekcie; projekt musi polegać na wdrożeniu rozwiązania w danym zakresie a proponowany specjalista musiał pełnić rolę kierownika projektu. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. Posiadać zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: - certyfikat ISO lub równoważny w zakresie projektowania, produkcji, wdrażania i serwisowania oprogramowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączna wiedza i doświadczenie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 45
  • 2 - funkcjonalność - 25
  • 3 - cechy techniczne - 20
  • 4 - asysta techniczna - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazy.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego pokój 310..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Łazach , 42-450 Łazy ul. Traugutta 15 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.