eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szaflary › Prace projektowe sieci ciepłowniczej na terenie miasta Zakopane 2014



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Szaflary: Prace projektowe sieci ciepłowniczej na terenie miasta Zakopane 2014
Numer ogłoszenia: 112968 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Geotermia Podhalańska SA , Bańska Niżna, ul. Cieplice 1, 34-424 Szaflary, woj. małopolskie, tel. 0-18 20 150 41, faks 0-18 20 150 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.geotermia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace projektowe sieci ciepłowniczej na terenie miasta Zakopane 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zamówienia złożonego z wymienionych poniżej zadań: 1.1. Zadanie nr 1: ,Modernizacja układu pompowego w KOTŁOWNI CENTRALNEJ i w POMPOWNI SZYMASZKOWA w Zakopanem dla STREFY IV w kierunku Krzeptówek złożone z następujących zadań składowych: a Zadanie nr 1A: Budowa układu pompowego w KOTŁOWNI CENTRALNEJ w Zakopanem dla STREFY IV w kierunku POMPOWNI SZYMASZKOWA. b Zadanie nr 1B: Wymiana pomp w POMPOWNI SZYMASZKOWA w Zakopanem w STREFIE IV w kierunku ul. Kościeliska, ul. Krzeptówki. 1.2. Zadanie nr 2: Sieć ciepłownicza - rejon ul. Krzeptówki w Zakopanem. 1.3. Zadanie nr 3: Sieć ciepłownicza - rejon ul. Kościeliska w Zakopanem 2. Specyfikacje Techniczne zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres poszczególnych zadań stanowią - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla każdego z wymienionych w punkcie 1 zadań (oddzielnie dla zadania 1A,1B, 2 i 3). 3.2. Wykonanie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania winno odbywać się 2- etapowo. 3.2.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1A i Zadania nr 1B Etap 1. Koncepcja Na tym etapie Wykonawca winien: a uzyskać aktualne mapy do celów projektowych, jeżeli będą konieczne; b w przypadku Zadania nr 1A ustalić lokalizację projektowanego układu pompowego w tym zadaniu; c na podstawie Specyfikacji Technicznych z załącznikami, danych i informacji uzyskanych u Zamawiającego, ustaleń dokonanych z Zamawiającym oraz innych dokumentów i informacji uzyskanych przez Wykonawcę, odpowiednich dla realizacji przedmiotu zamówienia należy opracować koncepcję lub koncepcje wariantowe wraz z wstępnymi obliczeniami i doborem urządzeń i armatury dla proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań. Wybrany przez Zamawiającego wariant koncepcji, jako odrębne opracowanie przedłożony zostanie Zamawiającemu do ostatecznego zaakceptowania. Etap 2. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa. W oparciu o zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcję projektant opracuje dokumentację projektowo- kosztorysową obejmującą: a uzyskanie warunków zabudowy, o ile uzyskanie takich warunków będzie konieczne b uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń i opinii. c kompletne dokumentacje projektowe pozwalającą na zrealizowanie zadania - 5szt. d sporządzenie dokumentacji kosztorysowej (kosztorysy ślepe i inwestorskie) - 5szt. e uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub innego dokumentu pozwalającego zrealizować zadanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.2.2. Wykonanie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 i Zadania nr 3. Etap 1. Koncepcja. Na tym etapie projektant winien: a uzyskać aktualne mapy do celów projektowych; b wyznaczyć trasę przebiegu sieci ciepłowniczej i przyłączy do poszczególnych budynków, optymalizując ich przebieg pod kątem najniższych kosztów budowy wraz z wstępnym doborem średnic rurociągów; c wskazać miejsce wejścia przyłączy ciepłowniczych do budynków, lokalizację węzłów cieplnych w uzgodnieniu z właścicielami budynków i z Zamawiającym. Pomieszczenia wejścia przyłącza do budynku z zaworami odcinającymi i układem pomiaru ciepła oraz pomieszczenia węzła cieplnego muszą spełniać warunki określone przez Zamawiającego w Specyfikacjach Technicznych z uwzględnieniem zawartych w nich zastrzeżeń. Wykonawca musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego dotyczącą lokalizacji wejścia przyłącza do budynku z lokalizacją zaworów odcinających i układu pomiaru ciepła z osprzętem a także lokalizacji węzła cieplnego w budynku. Akceptacja taka musi być zawarta na standardowym druku stosowanym w PEC GEOTERMIA PODHALAŃSKA S.A.; d uzyskać pisemne uzgodnienia z właścicielami nieruchomości dotyczące przebiegu tras ciepłociągów oraz lokalizacji wejścia przyłącza do budynku. Uzgodnienie takie musi być zawarte na standardowym druku stosowanym w PEC GEOTERMIA PODHALAŃSKA S.A., w którym zawarty jest również zapis o możliwości zawarcia umowy służebności przesyłu dla odcinków sieci ciepłowniczych po zakończeniu ich budowy Koncepcja, jako odrębne opracowanie przedłożona zostanie do zaakceptowania Zamawiającemu. Etap 2. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa. W oparciu o zaakceptowaną przez zamawiającego koncepcję projektant opracuje dokumentację projektowo- kosztorysową obejmującą: a uzyskanie warunków zabudowy dla planowanej sieci; b uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń i opinii; c kompletną dokumentację projektową pozwalającą na zrealizowanie zadania z instalacją alarmową sygnalizacji zawilgoceń - 5szt.; d sporządzenie dokumentacji kosztorysowej (kosztorysy ślepe i inwestorskie) - 5szt.; e uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. 3.3. Kompletna dokumentacja projektowo-kosztorysowa musi być wykonana dla każdego zadania lub zadania składowego osobno w wersji na papierze i w wersji elektronicznej, w formacie umożliwiającym zamieszczenie jej na stronie internetowej Zamawiającego. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia dodatkowych przyłączy lub rezygnacji w ramach Zadania nr 2 i lub Zadania nr 3, zgodnie z wyceną ofertową za wykonanie dodatkowego przyłącza lub rezygnację w danym zadaniu. Zmiany związane z wykonaniem dodatkowego przyłącza lub rezygnację w danym zadaniu wymagają akceptacji pisemnej Zamawiającego. 3.5. Kosztorysy mają być sporządzone metodą uproszczoną i szczegółową dla celów przetargowych. Kosztorysy mają być sporządzone w oparciu o odpowiednie przepisy w szczególności zaś o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego. 3.6. Dokumentacja musi być: 1) zgodna z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej. 2) opracowana dokumentacja będzie odpowiadała obowiązującym w Polsce normom technicznym, prawom dotyczącym budowli, budowy i ochrony środowiska, innym normom wyszczególnionym przez Zamawiającego, a mającym zastosowanie do przedmiotu Umowy. 3.7. Wykonawca sporządzi kompletną dokumentację projektową w zakresie zgodnym z wymaganiami Zamawiającego i będzie za nią odpowiedzialny. Dokumentacja zostanie przygotowana przez wykwalifikowanych specjalistów, będących inżynierami lub innymi fachowcami spełniającymi kryteria podane w wymaganiach Zamawiającego. 3.8. Wykonawca musi zapewnić, że on sam, jego specjaliści oraz Podwykonawcy mają doświadczenie i zdolności konieczne do wykonania prac projektowych. Wykonawca musi zobowiązać się, że projektanci będą do dyspozycji, aby uczestniczyć w spotkaniach z Zamawiającym celem omawiania stopnia zaawansowania realizacji przedmiotu zamówienia. 3.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wykonania Etapu 2 w poszczególnym zadaniu najpóźniej po przedstawieniu koncepcji do akceptacji Zamawiającemu. 3.10. Wykonawca jest zobowiązany przed złożeniem oferty do dokonania wizji lokalnej w terenie. 3.11. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu prac projektowych sieci ciepłowniczej o długości około 1,5 km wraz z przyłączami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę jest obowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. 2. Wadium zostanie wniesione przez Wykonawców w jednej z następujących form: - w pieniądzu, na rachunek bankowy Zamawiającego w BOŚ S.A. O Nowy Targ, nr konta: 42 1540 1115 2001 6010 5822 0001, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, za poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium w formach niepieniężnych należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Zakopanem przy ul. Nowotarskiej 35a (I piętro, Biuro Spółki lub II piętro, sekretariat w godz. 8.00. - 15.00.). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do: nieodwołalnej, bezwarunkowej i na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego zapłaty kwoty gwarancji w przypadku gdy : - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ; - zawarcie umowy stało się niemożliwe w przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Postanowienia pkt. 4. stosuje się również do poręczeń o których mowa w 2.2 i 2.5. 5. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer sprawy i nazwę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w formularzu ofertowym podać numer swojego konta bankowego, na które należy zwrócić wadium. 6. Za terminowe wniesienie wadium uważa się: - w formie pieniężnej - uznanie rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, - w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu złożony w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadliwego wadium, zgodnie z art.24 ust.2 pkt.2 ustawy spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Wadium zostanie zwrócone jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia; - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je na rachunek bankowy Wykonawcy podany w ofercie. Wadium wniesione w formie niepieniężnej, Zamawiający zwraca pocztą za potwierdzeniem odbioru dokumentu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1 składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ - na zasadzie spełnia/nie spełnia 2 składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.3) SIWZ - na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1 składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ - na zasadzie spełnia/nie spełnia 2 składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej wykazu wykonanych prac projektowych odpowiadających wymaganiom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ - na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1 składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ - na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1 składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.4) SIWZ - na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego przez Wykonawcę do oferty przetargowej oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ - na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Kwota wynagrodzenia stanowi wynagrodzenie ryczałtowe, jest stała i nie ulegnie zmianie przez cały okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem sytuacji, o których mowa w pkt. 3.3.4. i 3.3.9. niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje w czasie realizacji umowy możliwość zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.geotermia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PEC Geotermia Podhalańska S.A., ul. Nowotarska 35a, 34-500 Zakopane.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2014 godzina 13:15, miejsce: PEC Geotermia Podhalańska S.A., ul. Nowotarska 35a, 34-500 Zakopane (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.