Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-07
Kraków: Usługi cateringowe dla uczestników konferencji: Modernizacja systemu kształcenia kadr pedagogicznych szkół zawodowych.
Numer ogłoszenia: 112901 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79397 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 623-76-56, 623 76 46, faks 0-12 623 77 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi cateringowe dla uczestników konferencji: Modernizacja systemu kształcenia kadr pedagogicznych szkół zawodowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa tj. przygotowanie i dostarczenie poczęstunku podczas przerwy na poczęstunek dla uczestników konferencji, usunięcie pozostałych resztek posiłków oraz pozostałych naczyń z sali konferencyjnej wraz z obsługą kelnerską. 1.2. Miejsca, terminy oraz ilość uczestników konferencji: a) 29.04.2010 roku w Chrzanowie - 100 osób, miejsce Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Focha 3 b) 24.V.2010 roku w Krakowie - 100 osób, miejsce pawilon Konferencyjno - Wystawowy (Kotłownia) Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24, c) 21.V.2010 roku w Nowym Sączu - 100 osób, miejsce MCDN ODN w Nowy Sącz ul. Jagiellońska 61, d) 26.V.2010 roku w Tarnowie - 100 osób, miejsce MCDN ODN w Tarnowie, ul. Nowy Świat 30. 1.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie: - ilości osób uczestniczących w poszczególnych konferencjach; - miejsca, w którym odbędzie się konferencja. Konferencje odbędą się w Chrzanowie, Kraków, Nowym Sączu oraz w Tarnowie. Zmianie może ulec dokładna lokalizacja konferencji. W przypadku zmian, o którym mowa wyżej Zamawiający na 3 dni przed terminem konferencji poinformuje Wykonawcę o liczbie uczestników i dokładnym miejscu konferencji. 1.4. Zaopatrzenie przerwy w dniu konferencji należy zapewnić najpóźniej 15 minut przed rozpoczęciem konferencji (przerwa 30 min.) w dniu: a) 29.04.2010 roku w Chrzanowie od godz. 11:30 b) 24.V.2010 roku w Krakowie od godz. 11:30 c) 21.V.2010 roku w Nowym Sączu od godz. 11:30 d) 26.V.2010 roku w Tarnowie od godz. 11:30 1.5. Określenie ilości i gramatury posiłków: 1. kawa sypana rozpuszczalna biała 200 ml na os. -400 szt. 2. herbata z cytryną 200 ml na os. (1 saszetka herbaty na 1 osobę) - 400 szt. 3. woda mineralna niegazowana 200 ml na os. - 200 szt. 4. woda mineralna gazowana 200 ml na os. -200 szt. 5. sok pomarańczowy 200 ml na os. -200 szt. 6. drobne pieczone ciasteczka cukiernicze 5 kg x 4 spotkania - 20 kg 7. mandarynki 5 kg x 4 spotkania - 20kg 8. tartinki z żółtym serem i oliwkami (po 100 sztuk) x 4 konferencje -400 szt. 9. tartinki z salami (po 100 sztuk) x 4 konferencje -400 szt. 10. tartinki z pastą rybną (po 100 sztuk) x 4 konferencje -400 szt. 11. tartinki z żółtym serem (po 100 sztuk) x 4 konferencje -400 sz. 1.6. Poza asortymentem ww. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: filiżanki wraz ze spodeczkami do kawy i herbaty oraz łyżeczkami w odpowiedniej ilości, termos lub warnik z gorącą wodą - min. 400 ml. na uczestnika szkolenia, obrusy na nakrycie stołów, serwetki jednorazowe w serwetnikach. 1.7. Ilość osób korzystających z usług cateringowych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 400 osób. 1.8. Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do: sali, w której będą świadczone usługi, stołów na których Wykonawca rozłoży zaopatrzenie przerw kawowych. 1.9. Wykonawca odpowiada za usuwanie i utylizację odpadków i śmieci. 1.10. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia, w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania wymagań określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225 z późniejszymi zmianami)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.31.00.00 - Restauracyjne usługi kelnerskie 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie stanowi realizację zadania w ramach projektu Modernizacja systemu kształcenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGNIESZKA GROCHAL-GIL ZACZAROWANE WZGÓRZE
jakie przetargi wygrała firma
AGNIESZKA GROCHAL-GIL ZACZAROWANE WZGÓRZE
- Serwis Gastronomiczny Agnieszka Grochal-Gil, ul. Zarzyckiego 38, 30-868 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7425,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5985,19
Oferta z najniższą ceną: 4485,84 / Oferta z najwyższą ceną: 8082,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Wymiana instalacji gazowej zasilającej lampy gazowe oraz remont konserwatorski lamp gazowych w budynku Sukiennic Rynek Główny 3 w Krakowie.
- Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM.
- Dobudowa windy w budynku U-3 wraz z przebudową toalety i klatki schodowej dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-263/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa cateringowa wydarzeń organizowanych przez Wydział Geodezji i Kartografii PW w podziale na 4 części
- Świadczenie usług cateringowych.
- Kompleksowe zorganizowanie warsztatów w ramach operacji pn. "Od pola do stołu - innowacje w rozwoju pomorskiej wsi"
- Świadczenie usługi cateringu na potrzeby podopiecznych Punktu opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy
- Realizacja projektu Klub Integracji Społecznej +
- Usługa żywienia pacjentów SP ZOZ MSWiA w Katowicach im. sierżanta G. Załogi hospitalizowanych w oddziale zlokalizowanym w Częstochowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.