To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-11
Wieliczka: Zakup usług opieki nad uczniami Zespołu Szkół im Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce podczas wyjazdów do kina i teatru
Numer ogłoszenia: 112896 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89968 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby, ul. Niepołomska 26c, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 52 78, faks 12 278 52 78.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług opieki nad uczniami Zespołu Szkół im Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce podczas wyjazdów do kina i teatru.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1/. Przedmiotem niniejszego jest sprawowanie opieki nad upośledzonymi umysłowo uczniami Zespołu Szkół im. Br. Alojzego Kosiby w Wieliczce podczas wyjazdów do kina i teatru w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami. 2/. Każdy z trzech opiekunów sprawować będzie opiekę nad grupą czterech do pięciu uczniów upośledzonych umysłowo podczas 12 wyjazdów do kina i 4 wyjazdów do teatru. 3/. Opiekun w ramach świadczenia usługi zobowiązany jest do: a/. opracowania wspólnie z pozostałymi opiekunami regulaminu wyjazdów i zapoznania z nim uczestników każdego z wyjazdów, b/. sprawowania opieki nad powierzonymi uczniami w tym pomoc w czynnościach samoobsługowych (korzystanie z łazienki, spożywanie posiłków etc.) podczas pobytu w kinie i teatrze oraz opieki nad dziećmi w trakcie trwania dojazdów (przywozu i odwozu) dzieci z miejsc zamieszkania. c/. postępowania zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i sprawowania nadzoru nad przestrzeganiem tych zasad przez uczniów w trakcie transportu oraz w kinie i teatrze, d/. wyjazdu z przewoźnikiem realizującym usługę transportu do miejsc zamieszkania dzieci i odbiór dzieci z wyznaczonych miejsc, e/. przekazywania dzieci pod opiekę rodziców, opiekunów prawnych po powrocie z kina lub teatru, f/. stałego monitorowania stanu liczbowego uczestników wyjazdu, g/. odbioru ze szkoły w dniu wyjazdu do kina i teatru prowiantu oraz rozdanie go dzieciom, h/. wypełnienia kart wycieczek z listami uczestników wyjazdu oraz telefonami kontaktowymi, uzyskanie zgody rodziców dzieci na wyjazd oraz dostarczenie ww. dokumentów do sekretariatu szkoły przed wyjazdem i/. weryfikacja karty wycieczki z listą uczestników wyjazdu i złożenia do sekretariatu po zakończeniu wyjazdu j/. odbioru biletów do kina i teatru od asystenta koordynatora lub w kasie teatru, wymiana kuponów na bilety w kasie kina przed spektaklem, k/. wspólnego podsumowania merytorycznego, dokonania ewaluacji w formie pisemnej po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia (opinia o uczniu w dniu rozpoczęcia wyjazdów oraz po ich zakończeniu, opis zachowania każdego ucznia swojej grupy podczas trwania wyjazdów - dokumenty zostaną dostarczone przez Zamawiającego), l/. wypełniania kart czasu pracy i dostarczeniu jej wraz z rachunkiem do Biura Projektu po zakończeniu świadczenia usługi (tj. po zakończeniu wszystkich wyjazdów), m/. dbania o właściwe oznaczenie wszelkich materiałów wytworzonych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami POKL. 4/. Rekrutacje na wyjazd prowadzi Zamawiający. Harmonogram wyjazdów zostanie ustalony przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Wyjazdy będą się odbywać w weekendy, dni wolne od pracy oraz w dni powszednie w okresie wakacyjnym (czyli od 29.06 do 31.08 2012r.). Przewidywany czas trwania jednego wyjazdu wynosi między 6 a 10 godzin, zależnie od czasu trwania dowozu i odwozu dzieci do miejsc zamieszkania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami. Zamówienie finansowane w 100% ze środków POKL, w tym 85% płatne ze środków europejskich a 15% dotacja celowa z budżetu państwa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: opieka nad 4 - 5 osobową grupą uczniów upośledzonych umysłowo podczas 16 wyjazdów do kina i teatru
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Płaneta, ul. Mogiłki 4a, 30-898 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2490,00
Oferta z najniższą ceną: 2490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2490,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: opieka nad 4 - 5 osobową grupą uczniów upośledzonych umysłowo podczas 16 wyjazdów do kina i teatru
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorota Dziadusz, ul. Bojki 13/34, 30-611 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2500,00
Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: opieka nad 4 - 5 osobową grupą uczniów upośledzonych umysłowo podczas 16 wyjazdów do kina i teatru
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beata Markowska, Park Kingi 2/1, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2500,00
Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Projekt techniczny zabezpieczenia ociosu północnego komory "Warszawa""
- "Usługi transportu iniektu dla Kopalni soli "Wieliczka""
- "Wykonanie wykładzin chemoodpornych w zbiornikach technologicznych warzelni Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Zakup samochodu typu "Brygadówka""
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zajęcia z psychologiem
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zajęcia z logopedą/neurologopedą
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach pobytu dziennego w miejscu zamieszkania osób z niepełnosprawnoscią
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2024 r.
więcej: Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.