eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Zakup materiałów biurowych, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-14

Pleszew: Zakup materiałów biurowych, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer ogłoszenia: 112884 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87722 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy, Al. Wojska Polskiego 21, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7420602, faks 062 7420602.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa podległa Ministerstwu Pracy i Polityki Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów biurowych, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie jest częścią projektu Ginące zawody pomysłem na przyszłość. Przedmiotem zamówienia są usługi współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres rzeczowym postępowania obejmuje dostawę: 1) Papier A4, kolor biały, gramatura 80 g/m2, ryza - 500 kartek, białość CIE 161 - 20 ryz 2) Segregator A 4 z mechanizmem dźwigniowym, grubość grzbietu 80 mm, dwustronne etykiety opisowe, oklejony na zewnątrz i wewnątrz poliolefiną - 5 sztuk 3) Segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym z dociskiem, grzbeit o szerokości 50 mm - 5 sztuk 4) Koszulki A4 krystaliczne, pakowane po 100 sztuk w opakowaniu zbiorczym - 2 opakowania 5) Toner do drukarki HP LaserJest 1006 - 2 sztuki 6) Długopis żelowy, grubość linii pisania ok. 0,3 mm, gumowy i ergonomiczny uchwyt, metalowa końcówka - 20 sztuk 7) Skoroszyt PCV wpinany Wykonany z folii PP, Format A4, przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna okładka i metalowe wąsy ułatwiające mocowanie dokumentów, standardowa perforacja na grzbiecie umożliwiająca wpięcie w segregator 10 szt. = 1 opak. - 2 opakowania 8) Teczka kartonowa z gumką format A4 wykonana z kartonu, na zewnątrz lakierowana, różne kolory, trzy wewnętrzne skrzydła, zamykana na gumkę, perforacja do zwiększania grzbietu - 20 szt. Miejsce dostawy - siedziba Zamawiającego, na koszt i staraniem Wykonawcy Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia instytucjom kontrolującym realizację projektu prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją projektu Wypłata wynagrodzenia nastąpi na konto Zleceniobiorcy po otrzymaniu środków otrzymanych z rezerwy celowej budżetu środków europejskich i budżetu państwa wg określonych możliwości prawnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie jest częścią projektu Ginące zawody pomysłem na przyszłość. Przedmiotem zamówienia są usługi współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup materiałów biurowych, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Netprint Spółka Cywilna Jerzy Wasiela, Bartosz Szostak, ul. Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 569,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 339,93

  • Oferta z najniższą ceną: 339,93 / Oferta z najwyższą ceną: 694,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.