Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-16
Bydgoszcz: Dostawa i montaż mebli medycznych i biurowych na potrzeby Wojewódzkiej Przychodni Dermatologicznej w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 11287 - 2008; data zamieszczenia: 16.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Przychodnia Dermatologiczna w Bydgoszczy, ul. Kurpińskiego 5, 85-096 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3410541, fax 052 3410541.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli medycznych i biurowych na potrzeby Wojewódzkiej Przychodni Dermatologicznej w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do poradni prowadzonych przez Przychodnię, wyposażenia pokoi administracji. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 pakiety
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P z p.; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres wykonawcy, potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: w przypadku: 1.1.1. podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego, 1.1.2. osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Zał. Nr 1 3. Podpisany i wypełniony Formularz oferty - Załącznik Nr 2 4. Podpisany i wypełniony Formularz cenowy oferty - Załącznik Nr 3 5. Aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (dotyczy dokumentów wymienionych powyżej) w przypadku, gdy przedstawiona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości. 7. W wypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to składa odpowiednie dokumenty zgodnie z §2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielanej gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zue.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 85-015 Bydgoszcz ul. Markwarta 8 pok. 35.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 14:00, miejsce: Bydgoszcz ul. Markwarta 8 pok. nr 35.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli do wyposażenia poradni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli do wyposażenia 10 pomieszczeń poradni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielanej gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż szaf kartotekowych i bhp.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż szaf kartotekowych - 10 szt. i szaf bhp - 13 szt. -.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielanej gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie pokoju kier. administracji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli w pokoju kier. administracji. 12 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielanej gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- "Modyfikacja przyczółków przeprawy promowej w Solcu Kujawskim i Czarnowie" - opracowanie dokumentacji technicznej.
- Budowa wiaty magazynowej - hali środków do składowania materiałów sypkich dla RDW Toruń - w bazie Młyniec w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Remont elewacji budynku nr 25 w kompleksie wojskowym przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i wymianie pokrycia dachowego w budynku Zespołu Szkół nr 30 Specjalnych przy ul. Jesionowej 3a w Bydgoszczy
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Bydgoszczy oraz Oddziałach OIP w Grudziądzu i Włocławku
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Dostawa mebli
- Rewitalizacja wieży ciśnień w Drezdenku
- Dostawa mebli i wyposażenie mieszkania treningowego w związku z projektem pn.: "Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej"
- dostawa szafy do przechowywania i suszenia endoskopów elastycznych
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.