eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białowieża › Roboty budowlano - montażowe w ramach budowy Ekomuzeum Królewskiej Puszczy Stara Białowieża



Ogłoszenie z dnia 2007-07-05

Białowieża: Roboty budowlano - montażowe w ramach budowy Ekomuzeum Królewskiej Puszczy Stara Białowieża
Numer ogłoszenia: 112868 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Białowieża, Wojciechówka 4, 17-230 Białowieża, woj. podlaskie, tel. 085 6812405, 6812410, fax 085 6812405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/index.php?n=819

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Białowieża.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano - montażowe w ramach budowy Ekomuzeum Królewskiej Puszczy Stara Białowieża.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlano - montażowe w ramach budowy Ekomuzeum Królewskiej Puszczy Stara Białowieża, (CPV: 45200000-9 - wznoszenie kompletnych obiektów) w tym: Budowa kładki pieszej Budowa obiektów małej architektury (wiaty, ławki, kosze) Przyłącze wodociągowe Linia energetyczna kablowa 2. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem zawierają przedmiary robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz dokumentacja projektowa - zał. 5 - 6 i 7.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustanawia wadium przetargowe w wysokości 3000zł: 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 f) listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 oraz z 2004 r. NM45, poz. 1537). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ Bielsk Podlaski nr 07203000451110000000721950 z dopiskiem Wadium i nazwą postępowania. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i zostanie wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek: a) wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) wykonawcy, który zostanie wykluczony z postępowania; c) wykonawcy, którego oferta zostanie odrzucona. 8. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: cena ofertowa - 100 %; oferty zostaną ocenione w skali od 1 do 10 pkt.; oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów, natomiast pozostałe proporcjonalnie mniej, wg poniższego wzoru: cena min. Wc = ----------------- x 10 pkt. cena of. bad. gdzie: Wc - wartość punktowa roboty budowlanej Cena min. - najniższa cena oferty spośród ofert badanych Cena of. bad. - cena oferty badanej 2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyska najwięcej punktów i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie - Prawo Zamówień Publicznych oraz SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a) formularz ofertowy wraz z oświadczeniami -zał. nr 1; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - zał nr 2; c) oświadczenie, iż oferent akceptuje treść umowy- zał. nr 3 - proszę potwierdzić podpisem projekt umowy po stronie WYKONAWCA d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 4; e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania budową: - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - w specjalności elektrycznej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - w specjalności instalacyjnej specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) kosztorys sporządzony metodą uproszczoną i) dowód wniesienia wadium. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą oni przedstawić: a) Wykaz podmiotów występujących wspólnie b) Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia wraz z zakresem pełnomocnictwa podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl/index.php?=819

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać nieodpłatnie w siedzibie Nadleśnictwa Białowieża w Białowieży, ul. Wojciechówka 4 ( sekretariat)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Białowieża ul.Wojciechówka 4 17-230 Białowieża sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.