eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu według warunków kontraktowych FIDIC dla projektuPrzebudowa drogi powiatowej Nr 1464N relacji Olsztyn - Nowy Dwór na odcinku Al. Piłsudskiego w Olsztynie - od km 0+822 do km 1+620, przez miejscowość Ostrzeszewo, do wia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-18

Olsztyn: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu według warunków kontraktowych FIDIC dla projektu: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1464N relacji Olsztyn - Nowy Dwór na odcinku Al. Piłsudskiego w Olsztynie - od km 0+822 do km 1+620, przez miejscowość Ostrzeszewo, do wiaduktu nad trakcją kolejowa PKP - do km 2+076.
Numer ogłoszenia: 11285 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Olsztynie , ul. F. Szrajbera 9/10, 10-007 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5353500, faks (0-89) 535-35-01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu według warunków kontraktowych FIDIC dla projektu: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1464N relacji Olsztyn - Nowy Dwór na odcinku Al. Piłsudskiego w Olsztynie - od km 0+822 do km 1+620, przez miejscowość Ostrzeszewo, do wiaduktu nad trakcją kolejowa PKP - do km 2+076..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla poniższych zadań: a) Przebudowa drogi powiatowej Nr 1464N relacji Olsztyn - Nowy Dwór na odcinku Al. Piłsudskiego w Olsztynie - od km 0+822 do km 1+620, przez miejscowość Ostrzeszewo, do wiaduktu nad trakcją kolejowa PKP - do km 2+076, zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robot inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, Projekt realizowany będzie w oparciu o kontrakt zaprojektuj i wybuduj i będzie obejmował: - sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, uzgodnień i pozwoleń, - sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, - wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych. Projekt podlega dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego b) Promocja i monitoring środowiskowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC nad wykonaniem w szczególności: - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie drogi o wartości brutto min. 5 mln zł, 3) dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - 1 osoba przewidziana na stanowisko Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu, posiadająca znajomość opracowanych przez FIDIC Warunków Kontraktowych dla urządzeń oraz projektowania i budowy - dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, Prawa budowlanego i Prawa zamówień publicznych w zakresie realizacji inwestycji budowlanych, która pełniła funkcję Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu według warunków kontraktowych FIDIC dla co najmniej 1 inwestycji realizowanej z dofinansowaniem z funduszy Unii Europejskiej, - 1 osoba przewidziana na stanowisko inspektora nadzoru do spraw drogowych, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, przynależąca do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w branży drogowej, - 1 osoba przewidziana na stanowisko inspektora nadzoru do spraw sanitarnych, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależąca do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi związanymi z budową sieci wodno - kanalizacyjnej, - 1 osoba przewidziana na stanowisko inspektora nadzoru do spraw elektrycznych, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależąca do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi związanymi z budową sieci elektroenergetycznej lub oświetlenia dróg, - 1 osoba przewidziana na stanowisko inspektora nadzoru do spraw telekomunikacyjnych, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, przynależąca do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi związanymi z budową sieci telekomunikacyjnych lub/i teletechnicznych, - 1 osoba przewidziana na stanowisko inspektora nadzoru do spraw ochrony środowiska posiadająca wykształcenie wyższe kierunkowe. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200 000 PLN, - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 400 000 zł. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2a do siwz), W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną, 2) wykazu wykonanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie, 3) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 4) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia powyższej informacji dotyczącej tych podmiotów. 6) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2b do siwz), 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 2c do siwz), 4. W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty, o których mowa w pkt 3 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 10-007 Olsztyn, ul. Szrajbera 9/10, pok. 108.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 10-007 Olsztyn, ul. Szrajbera 9/10, pok. 112.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi Priorytetowej 5 - Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna Działanie 5.1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny Poddziałanie 5.1.6 - Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.