eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Zorganizowanie, obsługa techniczno-logistyczna i przeprowadzenie, w trybie indywidualnym zabiegów fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych oraz gimnastyki ogólnorozwojowej dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-27

Nowy Sącz: Zorganizowanie, obsługa techniczno-logistyczna i przeprowadzenie, w trybie indywidualnym zabiegów fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych oraz gimnastyki ogólnorozwojowej dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 11283 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kilińskiego 72A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 0-18 4438251, faks 0-18 4442717.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-ns

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie, obsługa techniczno-logistyczna i przeprowadzenie, w trybie indywidualnym zabiegów fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych oraz gimnastyki ogólnorozwojowej dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie w trybie indywidualnym 10 cykli zabiegów fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych dla 32 osób niepełnosprawnych 1. Liczba osób: 32. Stopień niepełnosprawności: od lekkiego do znacznego; różne rodzaje niepełnosprawności, umożliwiające samodzielny udział w zabiegach. 2. Liczba grup: 2: I gr. - 25 osobowa, II gr. - 7 osobowa. Każdy cykl ma obejmować realizację do 3 wybranych zabiegów fizjoterapeutycznych z poniższych, zgodnie z zaleceniami lekarskimi: - masaż ogólny, - magnetoterapia, - jonoforeza, - laseroterapia, - ultradźwięki, - lampa sollux, - elektroterapia, - kinezyterapia, - diadynamik, - gimnastyka ogólnorozwojowa 3. Miejsce realizacji: Nowy Sącz. 4. Termin realizacji: do 15 maja 2015 r. 5. Podział na rodzaj zabiegów: Grupa I: a. Masaż, elektroterapia, gimnastyka ogólnorozwojowa - 1 os. b. Jonoforeza, laseroterapia, kinezyterapia - 1 os. c. Masaż, jonoforeza, laseroterapia - 1 os. d. Masaż, lampa solux, gimnastyka ogólnorozwojowa - 2 os. e. Magnetoterapia, diadynamik, laseroterapia - 1 os. f. Magnetoterapia, diadynamik, jonoforeza - 1 os. g. Masaż, magnetoterapia, diadynamik - 1 os. h. Masaż, diadynamik, laseroterapia - 1 os. i. Masaż, magnetoterapia, laseroterapia - 6 os. j. Masaż, laseroterapia, ultradźwięki - 1 os. k. Masaż, PNF - 1 os. l. Magnetoterapia, jonoforeza, kinezyterapia - 1 os. m. Masaż, magnetoterapia, jonoforeza - 1 os. n. Masaż, lampa solux, elektroterapia - 1 os. o. Masaż, elektroterapia, ultradźwięki - 1 os. p. Masaż, lampa solux, ultradźwięki - 1 os. q. Masaż, lampa solux, magnetoterapia - 1 os. r. Masaż, lampa solux, laseroterapia - 1 os. s. Magnetoterapia, jonoforeza, ultradźwięki - 1 os. Grupa II: a. Masaż, kinezyterapia, gimnastyka ogólnorozwojowa - 5 os. b. Masaż (na siedząco), lampa solux, laseroterapia - 1 os. c. Masaż, elektroterapia (tens c-s), gimnastyka ogólnorozwojowa - 1 os. 6. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia uczestników w ręcznik kąpielowy o wielkości 70x140 cm o gramaturze min. 550 gr., wraz z ologowaniem (oznakowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl, zakładka - Zasady promocji). 7. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia uczestnika podczas każdego cyklu w min. 0,5 litra wody mineralnej w plastikowej butelce. 8. Wykonawca zapewni min. 1 opiekuna osób niepełnosprawnych zarówno na trasie przejazdu jak i również podczas zabiegów dla grupy II osób niepełnosprawnych wymienionych w pkt.9. 9. Wykonawca zapewni transport (poniesie koszt ujęty w cenie oferty) uczestnikom grupy II oraz dla 1 opiekuna (samochód dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych )na dojazd na trasie: Grupa II : Krynica Zdrój - miejsce odbywania zabiegów i z powrotem (7 uczestników + 1 opiekun). 10.Wykonawca zapewni (poniesie koszt ujęty w cenie oferty) zwrot uczestnikom zabiegów z grupy I koszt dojazdu z i do miejsca zamieszkania (Powiat Nowosądecki) na miejsce przeprowadzenie zabiegów i z powrotem wg. poniższej tabeli: Grupa I L.p. Miejsce zamieszkania Liczba osób 1. Tęgoborze 1 2. Paszyn 2 3. Gaboń - Gołkowice 1 4. Dąbrowa - Wielogłowy 1 5. Jazowsko - Brzyna 1 6. Grybów - oś. Biała Niżna 1 7. Berest 1 8. Łabowa - Czaczów 1 9. Łabowa 1 10. Muszyna 1 11. Marcinkowice 1 12. Stary Sącz - Popowice 1 13. Chełmiec - Niskowa 1 14. Chełmiec - Marcinkowice 1 15. Marcinkowice 1 16. Korzenna - Lipnica Wielka 1 17. Chełmiec - Świniarsko 1 18. Marcinkowice 1 19. Roztoka - Brzeziny Gródek nDunajcem 1 20. Grybów 1 21. Barcice - Przysietnica 1 22. Wielogłowy 1 23. Mogilno - Koniuszowa 1 24. Stary Sącz - Cyganowice 1 11.Wykonawca zapewni zwrot uczestnikom zabiegów z Grupy I koszt dojazdu (wg powyższej tabeli) z miejsca zamieszkania (Powiat Nowosądecki) na miejsce przeprowadzenia zabiegów i z powrotem (w wysokości odpowiadającej cenie biletu) na podstawie: przedłożonego biletu bądź pisemnego oświadczenia uczestnika o korzystaniu ze środków transportu publicznego wraz z informacją od przewoźnika dot. cen biletów na danej trasie. W przypadku dojazdu uczestników samochodem prywatnym za kwalifikowane można uznać wydatki do wysokości nie wyższej niż cena najtańszego biletu na danej trasie, po przedstawieniu przez uczestnika stosownego oświadczenia o wykorzystaniu danego samochodu osobowego na potrzeby dojazdów w ramach uczestnictwa w projekcie oraz informacji uzyskanej od przewoźnika dotyczącej cen biletów na danej trasie. Nie ma konieczności przedstawiania paragonów lub faktur za zakup paliwa. Obowiązki wykonawcy ogólne do wszystkich zabiegów fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych oraz gimnastyki: 1. Zajęcia gimnastyki ogólnorozwojowej oraz zabiegi fizjoterapeutyczne i rehabilitacyjne mają zakończyć się badaniem ewaluacyjnym, przeprowadzonym w formie pisemnej, badającym subiektywną ocenę uczestników w zakresie poprawy kondycji fizycznej. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zamówienia metodą e- learning. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania, obsługi techniczno-logistycznej i przeprowadzenia, w trybie indywidualnym zabiegów fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych oraz gimnastyki ogólnorozwojowej w ramach ww Projektu, których ilość została określona w SIWZ. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia min. 2 fizjoterapeutów z uprawnieniami do prowadzenia zabiegów i posiadających doświadczenie w prowadzeniu zabiegów fizjoterapeutycznych dla osób niepełnosprawnych. 5. W przypadku grupy II Wykonawca zapewni opiekuna dla osób niepełnosprawnych zarówno na czas przejazdu jak również na czas trwania zabiegów, posiadającego doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć harmonogram Zamawiającemu (do akceptacji i zatwierdzenia) w terminie 8 dni roboczych przed rozpoczęciem zabiegów. 7. Wykonawca zapewnienia wykwalifikowaną kadrę posiadających odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji (w tym również fotograficznej): dzienna lista obecności dla każdego uczestnika; lista osób, które rozpoczęły zajęcia i zabiegi; lista osób, które ukończyły zajęcia i zabiegi; lista osób, które nie ukończyły zajęć i zabiegów; rejestr dokumentów potwierdzających ukończenie zabiegów i zajęć; potwierdzenie odbioru usługi transportu na zajęcia i zabiegi; karta pacjenta; protokół z realizacji zajęć i zabiegów, potwierdzenie korzystania z usługi cateringowej, potwierdzenie odbioru ręcznika, potwierdzenie zwrotu kosztów dojazdu, arkusze badań ewaluacyjnych i inne. Dokumenty powinny być opatrzone podpisem osoby prowadzącej oraz wykonawcy. Wzór w/w listy Zamawiający udostępni Wykonawcy przed rozpoczęciem zajęć. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w zabiegach, a także warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 10. Wykonawca zobowiązuje się udzielać na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących stanu realizacji przedmiotu zamówienia (np. liczby osób uczestniczących w zajęciach gimnastyki ogólnorozwojowej i zabiegach fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych). 11. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom zabiegów informacji na temat współfinansowania przedmiotu zamówienia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i przekazać Zamawiającemu jedno pisemne oświadczenie w tej sprawie potwierdzającego wykonanie w/w wymagania. 12. Wykonawca umożliwi pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji usługi oraz podda się ewentualnej kontroli Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie), a także udzieli stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jego żądanie. 13. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały z dokumentacji z zajęć w terminie 7 dni od zakończenia realizacji zamówienia. Dokumentacja zajęć powinna być oznakowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl, zakładka - Zasady promocji. 14. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zabiegów i zajęć także w przypadku innej od wymienionej liczby osób w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo zmiany liczby uczestników zabiegów i zajęć. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę osób, które zakończą zabiegi na podstawie przekazanej dokumentacji zgodnie z pkt. 7. 15. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników zabiegów, a także bieżącego informowania osoby wyznaczonej po stronie Zamawiającego o każdej nieobecności osoby, która planowo powinna uczestniczyć w zabiegach. 16. Wykonawca wyznacza osobę do kontaktu (koordynator) - sprawującą nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, odpowiedzialną za organizację i informowanie o planowanych zajęciach, ściśle współpracującą z osobą wyznaczoną po stronie Zamawiającego. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania miejsca zajęć oraz wszelkich dokumentów związanych z realizacją usługi zgodnie z Wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl, zakładka Zasady promocji), 18. Zamawiający dopuszcza wykonanie części zamówienia przy posłużeniu się innymi podmiotami - podwykonawcami. Jeżeli Wykonawca powierzy część zamówienia podwykonawcom, to Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie te części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 19. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika zajęć ubezpieczenie NNW w trakcie jego trwania, a także w drodze na nie i z powrotem na kwotę minimalną 5 000 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed rozpoczęciem zabiegów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 85.14.21.00 - Usługi fizjoterapii .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie w przeciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 zajęć odpowiednich zakresem do przedmiotu nin. Usługi. przeprowadzonych w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (należyte wykonanie usług winno być potwierdzone dokumentami np. referencjami potwierdzone dokumentami np. referencje, poświadczenie, zaświadczenie itp. - zgodne z regulacją rozporządzenia R.M. z dnia 19 luty 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów.(Dz. U. 2013r. poz.231), że te usługi były wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli w celu wykazania spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów wówczas zobowiązany jest on zaangażować te podmioty do realizacji zamówienia odpowiednio do zakresu wykazanej wiedzy i doświadczenia tego podmiotu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że osoba,osoby prowadzące posiadają wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu objętego niniejszym zamówieniem; tj. fizjoterapeutów z uprawnieniami do prowadzenia zabiegów i posiadających doświadczenie w prowadzeniu zabiegów fizjoterapeutycznych dla osób niepełnosprawnych- warunkiem koniecznym dla wykazania, potwierdzenia tego warunku - jest dołączenie dla osób wskazanych dla realizacji zadań ich C.V. zawodowego oraz kopii dyplomów i uprawnień zawodowych odpowiednich dla zakresu usługi .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wymagania dotyczące dokumentów składanych przez wykonawców, o których mowa w pkt 11 SIWZ, reguluje m.in. rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 19 luty 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z r.2013 poz.231). 2. Oświadczenia, o których mowa w pkt 11.2.1 SIWZ należy przedstawić w oryginale, pozostałe dokumenty wskazane w pkt 11 SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osoby posiadające umocowanie prawne do reprezentowania firmy lub przez umocowanego Pełnomocnika). 3. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej (ponumerowanej) stronie. 4. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa, z którego wynika zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 6. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie. 7. Dokumenty, oświadczenia oraz pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 11.2.3. SIWZ kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności faktury - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, jak i dotyczyć mogą ustalenia ostatecznej wysokości należnego wynagrodzenia, w przypadku zmniejszenia liczby uczestników zajęć w stosunku do zapisów specyfikacji. Dopuszczone zmiany umowy j.w., zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy. Istotne zmiany postanowień umowy mogą także wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-ns.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu, ul. Kilińskiego 72 A, 33-300 Nowy Sącz TEL: (18) 443 82 51, FAX (18) 444 27 17, e-mail: pcprnskadry@op.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu, ul. Kilińskiego 72 A, 33-300 Nowy Sącz, sekretariat pok. Nr 113..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach Projektu pn W stronę samodzielności i niezależności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.