eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś Wielka › Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka w roku szkolnym 2016/2017

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-30

Nowa Wieś Wielka: Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 112837 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Oświaty , ul. Kwiatowa 20, 86-060 Nowa Wieś Wielka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3812358, faks 52 3812358.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.oswiata.nowawieswielka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka w roku szkolnym 2016/2017. Część Nr 1 zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Ogrodowej 1 oraz Przedszkola Samorządowego Stokrotka w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Kwiatowej 20, na trasach o długości ok. 160 km dziennie. Część Nr 2 zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Brzozie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 31, Gimnazjum w Brzozie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 31a oraz Przedszkola Samorządowego Jarzębinka w Brzozie przy ul. Łabiszyńskiej 23, na trasach o długości ok. 119 km dziennie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeśli posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414; z późn. zm.) lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należytym wykonaniem usługi polegającej na dowozie dzieci do placówki oświatowej przez min. jeden rok szkolny o wartości min. 80.000 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować odpowiednią ilością sprawnego taboru samochodowego, dopuszczonego do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowanego właściwie do charakteru przewozu, tj. w części Nr 1 min. trzema pojazdami, w tym jednym posiadającym co najmniej 46 miejsc, w części Nr 2 min. dwoma pojazdami, w tym jednym posiadającym co najmniej 55 miejsc

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Jakość i dbałość o środowisko - norma EURO dla pojazdów przeznaczonych do transportu uczniów - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy: a) zmiany tras, godzin przejazdów oraz liczby dowożonych osób w przypadkach: wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, działania siły wyższej, przyjęcia nowych uczniów do placówek oświatowych, skreślenia dziecka z listy uczniów danej placówki oświatowej lub zmiany w szkolnym planie nauczania; b) zmiany w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie zgodnym ze SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, c) oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę, d) konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było w chwili zawarcia umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.oswiata.nowawieswielka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Oświaty, 86-060 Nowa Wieś Wielka ul. Kwiatowa 20, pok. 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Oświaty, 86-060 Nowa Wieś Wielka ul. Kwiatowa 20, pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Ogrodowej 1 oraz Przedszkola Samorządowego Stokrotka w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Kwiatowej 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 1 zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Ogrodowej 1 oraz Przedszkola Samorządowego Stokrotka w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Kwiatowej 20, na następujących trasach: a) Nowa Wieś Wielka - Leszyce - Dąbrowa Wielka - Nowa Wioska - Nowa Wieś Wielka (ok. 24 km, 46 osób, wyjazd godz. 6.40, powrót godz. 7.20), b) Nowa Wieś Wielka - Nowa Wioska -Tarkowo Dolne - Nowa Wieś Wielka (ok. 12 km, 30 osób, wyjazd godz. 7.25, powrót godz. 7.50), c) Nowa Wieś Wielka - Januszkowo - Jakubowo - Kolankowo - Dobromierz - Nowa Wieś Wielka (ok. 26 km, 47 osób, wyjazd godz. 7.00, powrót godz. 7.50), d) Nowa Wieś Wielka - Tarkowo Dolne - Nowa Wioska - Dąbrowa Wielka - Leszyce - Nowa Wieś Wielka (ok. 24 km, 28 osób, wyjazd godz. 12.40, powrót godz. 13.20), e) Nowa Wieś Wielka - Tarkowo Dolne - Nowa Wioska - Dąbrowa Wielka - Nowa Wieś Wielka (ok. 24 km, 25 osób, wyjazd godz. 13.40, powrót godz. 14.20), f) Nowa Wieś Wielka - Januszkowo - Jakubowo - Kolankowo - Dobromierz - Nowa Wieś Wielka (ok. 26 km, 47 osób, wyjazd godz. 14.35, powrót godz. 15.20), g) Nowa Wieś Wielka - Tarkowo Dolne - Nowa Wioska - Dąbrowa Wielka - Leszyce - Nowa Wieś Wielka (ok. 24 km, 23 osób, wyjazd godz. 15.25, powrót godz.16.10).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość i dbałość o środowisko - norma EURO dla pojazdów przeznaczonych do transportu uczniów - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Brzozie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 31, Gimnazjum w Brzozie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 31a oraz Przedszkola Samorządowego Jarzębinka w Brzozie przy ul. Łabiszyńskiej 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 2 zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Brzozie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 31, Gimnazjum w Brzozie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 31a oraz Przedszkola Samorządowego Jarzębinka w Brzozie przy ul. Łabiszyńskiej 23, na następujących trasach: a) Brzoza - Olimpin - Kobylarnia - Nowe Smolno - Brzoza (ok. 19 km, 55 osób, wyjazd godz. 6.40, powrót godz. 7.15), b) Brzoza - Chmielniki - Prądocin - Piecki - Stryszek - Brzoza (ok. 19 km, 40 osoby, wyjazd godz. 7.20, powrót godz. 7.55), c) Brzoza - Kobylarnia - Nowe Smolno - Brzoza (ok. 12 km, 20 osób, wyjazd godz. 12.50, powrót godz. 13.10), d) Brzoza - Chmielniki - Prądocin - Stryszek - Brzoza (ok. 19 km, 20 osób, wyjazd godz. 13.30, powrót godz. 14.10), e) Brzoza - Kobylarnia - Nowe Smolno - Olimpin - Brzoza (ok. 19 km, 21 osób, wyjazd godz. 14.40, powrót godz. 15.10), f) Brzoza - Chmielniki - Prądocin - Piecki - Brzoza (ok. 12 km, 20 osób, wyjazd godz. 15.15, powrót godz. 15.45), g) Brzoza - Kobylarnia - Nowe Smolno - Olimpin - Brzoza (ok. 19 km, 14 osób, wyjazd godz. 16.00, powrót godz. 16.20).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość i dbałość o środowisko - norma EURO dla pojazdów przeznaczonych do transportu uczniów - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.