eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › BUDOWA ULICY POLNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Warszawa: BUDOWA ULICY POLNEJ
Numer ogłoszenia: 112822 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła , ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 773-60-27, faks 22 773-60-99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULICY POLNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa ul. Polnej w Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy. Do zakresu robót związanego z powyższym zadaniem należy wykonanie: 1. Przebudowa energetycznej linii napowietrznej nN wraz z remontem oświetlenia: - demontaż istniejącej linii napowietrznej nN, - demontaż przyłączy energetycznych nN, - demontaż słupów, - demontaż opraw oświetleniowych z wysięgnikami, - montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nN, - montaż izolowanych przewodów linii napowietrznej, - montaż ogranicznika przepięć, - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku, - montaż przyłączy przewodami izolowanymi, - badanie linii kablowej, 2. Budowa odwodnienia: - wykonanie wykopów liniowych z umocnieniem ścian, - wykonanie podłoży pod kanały i obsypki piaskowej, - montaż komór drenażowych, studni rewizyjnych, ściekowych, kanałów i wpustów ulicznych, - roboty ziemne i zasypowe, 3. Likwidacja kolizji z przyłączami gazowymi: - wykonanie wykopów liniowych - ręczne odkopanie przyłączy gazowych, - montaż rurociągów z rur polietylenowych, - zabezpieczenie przyłączy gazowych rurami osłonowymi, - próby szczelności i wytrzymałości przyłączy, - zasypanie wykopów, 4. Roboty drogowe: - wykonanie robót przygotowawczych polegających na robotach pomiarowych, usunięciu warstwy ziemi urodzajnej, - roboty towarzyszące polegające na ścinaniu drzew i karczowaniu pni, - wykonanie robót rozbiórkowych: rozebranie krawężników, obrzeży i chodników przy wejściach do furtek, rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego, destruktu asfaltowego, betonu, kostki betonowej i kruszywa, - załadunek i wywiezienie gruzu, - wykonanie robót ziemnych z transportem mas ziemnych i zagęszczeniem nasypów, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie konstrukcji nawierzchni: wbudowanie krawężników na ławie betonowej z oporem, podbudowy z kruszyw łamanych i nawierzchni bitumicznej KR3 z trzech warstw grub.: w. ścieralna 5cm, w. wiążąca 6cm i podbudowa bitumiczna 7cm zgodnie z WT-1 i WT-2 z 2010r., - wykonanie chodników z kostki betonowej na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego - wykonanie wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm (kolor czerwony) na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego, - wykonanie regulacji: studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej, zaworów wodociągowych i gazowych i studni telefonicznych, - wykonanie organizacji ruchu, w tym: oznakowanie pionowe, poziome i urządzenia zabezpieczające. 5. Przygotowanie oraz przekazanie w dwóch egzemplarzach, w wersji papierowej i elektronicznej (zgodnie z zarządzeniem nr 3479/2009 Prezydenta miasta stołecznego Warszawy z dnia 29 lipca 2009 r. w sprawie zasad prowadzenia elektronicznej ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli i przepustów na obszarze m.st. Warszawy, których zarządcą jest Prezydent m.st. Warszawy oraz pozyskiwania dokumentacji powykonawczej w zakresie inwestycji, modernizacji i remontów w pasie drogowym w postaci cyfrowej) dokumentacji powykonawczej budowlanej i geodezyjnej wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą miasta..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Przebudowa energetycznej linii napowietrznej nN wraz z remontem oświetlenia: - demontaż istniejącej linii napowietrznej nN, - demontaż przyłączy energetycznych nN, - demontaż słupów, - demontaż opraw oświetleniowych z wysięgnikami, - montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nN, - montaż izolowanych przewodów linii napowietrznej, - montaż ogranicznika przepięć, - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku, - montaż przyłączy przewodami izolowanymi, - badanie linii kablowej, 2. Budowa odwodnienia: - wykonanie wykopów liniowych z umocnieniem ścian, - wykonanie podłoży pod kanały i obsypki piaskowej, - montaż komór drenażowych, studni rewizyjnych, ściekowych, kanałów i wpustów ulicznych, - roboty ziemne i zasypowe, 3. Likwidacja kolizji z przyłączami gazowymi: - wykonanie wykopów liniowych - ręczne odkopanie przyłączy gazowych, - montaż rurociągów z rur polietylenowych, - zabezpieczenie przyłączy gazowych rurami osłonowymi, - próby szczelności i wytrzymałości przyłączy, - zasypanie wykopów, 4. Roboty drogowe: - wykonanie robót przygotowawczych polegających na robotach pomiarowych, usunięciu warstwy ziemi urodzajnej, - roboty towarzyszące polegające na ścinaniu drzew i karczowaniu pni, - wykonanie robót rozbiórkowych: rozebranie krawężników, obrzeży i chodników przy wejściach do furtek, rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego, destruktu asfaltowego, betonu, kostki betonowej i kruszywa, - załadunek i wywiezienie gruzu, - wykonanie robót ziemnych z transportem mas ziemnych i zagęszczeniem nasypów, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie konstrukcji nawierzchni: wbudowanie krawężników na ławie betonowej z oporem, podbudowy z kruszyw łamanych i nawierzchni bitumicznej KR3 z trzech warstw grub.: w. ścieralna 5cm, w. wiążąca 6cm i podbudowa bitumiczna 7cm zgodnie z WT-1 i WT-2 z 2010r., - wykonanie chodników z kostki betonowej na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego - wykonanie wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm (kolor czerwony) na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego, - wykonanie regulacji: studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej, zaworów wodociągowych i gazowych i studni telefonicznych, - wykonanie organizacji ruchu, w tym: oznakowanie pionowe, poziome i urządzenia zabezpieczające. Do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6. miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy działający na podstawie wpisu do rejestru),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie dróg (min. klasy technicznej L - lokalne) wraz z infrastrukturą podziemną i naziemną o wartości większej od wartości wynoszącej 1 300 000,- zł (brutto) każda wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca zobowiązany jest załączyć prawidłowo wypełniony załącznik wg wzoru określonego w załączniku nr 4. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - kierownicy robót (minimum po jednej osobie w branży) posiadają odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010, Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) w specjalności: - drogowej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć prawidłowo wypełniony załącznik wg wzoru określonego w załączniku nr 3 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, wysokości wynagrodzenia, technologii wykonywania robót, zakresu rzeczowego wykonywanych robót, w następujących przypadkach: 1. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania i zdarzeń losowych, 2. konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych a także zaniechaniu poszczególnych robót, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia i wynikającej stąd zmiany terminów wykonania zadania i wynagrodzenia, 3. zmiany wysokości środków budżetowych przyznanych do realizacji przedmiotu zamówienia, 4. zwłoki w uzyskaniu przez Wykonawcę wymaganych pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia niezawinionej przez Wykonawcę, 5. opóźnień w realizacji przedmiotu zamówienia wynikających z wykonywania robót budowlanych na terenie budowy przez innych Wykonawców, powstałych z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 6. w przypadku ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja były nieujawnione przy opracowywaniu dokumentacji projektowej z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego, 7. działalności ze strony użytkowników nieruchomości przyległych do placu budowy, mających wpływ na zakres rzeczowy, sposób wykonania, terminy, wysokość wynagrodzenia, 8. wykonywania przez Wykonawcę zamówień dodatkowych, a mających wpływ na realizację zamówienia podstawowego, 9. zmian technologii, użytych materiałów i sprzętu w czasie wykonywania zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych w sytuacjach niezawinionych przez Wykonawcę, 10. zmian podwykonawców u Wykonawcy dokonanych za zgodą Zamawiającego - pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 11. konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, 12. zamawiający dopuszcza także inne podobne zmiany umowy w przypadku gdy zmiana pozostaje w bezpośrednim związku przyczynowo-skutkowym z wystąpieniem danych okoliczności i nie wykracza poza to co konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wesola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wesoła ul. 1. Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa-Wesoła Zespół Zamówień Publicznych, pok. 210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd m.st. Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, ul. 1. Praskiego Pułku nr 33, 05-075 Warszawa-Wesoła - Wydział Obsługi Mieszkańców, Sala Obsługi, stanowisko Nr 5 lub Nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.