eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › 2/2009 Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na miejskich placach zabaw dla dzieci w Jeleniej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Jelenia Góra: 2/2009 Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na miejskich placach zabaw dla dzieci w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 112818 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Jeleniej Górze , ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra, tel. 075 6420100; 6420113, faks 075 6420105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mpgk@mpgk.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa osoba prawna utworzona w celu wykonywania zadań publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2/2009 Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na miejskich placach zabaw dla dzieci w Jeleniej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa i montaż zestawu zabawowego NR 1 (wg wzoru lub równoważny) Charakterystyka urządzenia: zestaw składający się z następujących elementów: - wieża z daszkiem o wysok. 3,50 - 3,60 m -1 szt. - trap wejściowy o dług. 1,60 - 1,70 m. - 1 szt. - mostek o dług. 1,90 - 2,10 m - 1 szt. - mostek z klocków na łańcuchach o dług. 2,50 - 2,60 m - 1 szt. - drabinka pozioma o wys. 1,80 - 2,00 m - 1 szt. - zjeżdżalnia o dług. ślizgu ok. 2 m - 1 szt. - urządzenie sprawnościowe z rurą - 1 szt. 2. Dostawa i montaż zestawu zabawowego NR 2 (wg wzoru lub równoważny). Charakterystyka urządzenia: zestaw składający się z następujących elementów: - wieża z daszkiem o wysok. 4,00 - 4,10 m - 1 szt. - schody z poręczami - 1 szt. - zjeżdżalnia o dług. ślizgu 2,90 - 3,30 m - 1 szt. - balkonik ozdobny - 1 szt. - sklepik zabawowy - 1 szt. - urządzenie sprawnościowe z rurą - 1 szt. 3. Dostawa i montaż huśtawki podwójnej (wg wzoru lub równoważna) - 6 szt.. Charakterystyka urządzenia: - wysokość huśtawki - 2,30 - 2,40 m. - szerokość - 1,80 - 1,90 m. - długość - 3,30 - 3,40 m. - huśtawka wyposażona w drewniane nogi oraz siedzenia wykonane z elementu usztywniającego zalanego gumą. 4. Dostawa i montaż huśtawki podwójnej (wg wzoru lub równoważna) - 1 szt.. Charakterystyka urządzenia: - wysokość huśtawki - 2,20 - 2,30 m. - szerokość - 1,90 - 2,00 m. - długość - 3,30 - 3,40 m. - konstrukcja huśtawki metalowa, siedzenia wykonane z elementu usztywniającego zalanego gumą. 5. Dostawa i montaż huśtawki podwójnej (wg wzoru lub równoważna) - 5 szt.. Charakterystyka urządzenia: - wysokość huśtawki - 2,30 - 2,40 m. - szerokość - 1,80 - 1,90 m. - długość - 3,60 - 3,80 m. - huśtawka wyposażona w drewniane nogi oraz proste siedziska. 6. Dostawa i montaż huśtawki (wg wzoru lub równoważna) - 1 szt.. Charakterystyka urządzenia: - wysokość huśtawki - 0,80 - 0,90 m. - szerokość - 0,40 - 0,50 m. - długość - 2,90 - 3,00 m. - huśtawka wyposażona w drewnianą belkę oraz metalową podstawę. 7. Dostawa i montaż zjeżdżalni dla małych dzieci (wg wzoru lub równoważna) - 3 szt. Charakterystyka urządzenia: - wysokość zjeżdżalni - 1,60 - 1,70 m. - szerokość - 0,70 - 0,80 m. - długość - 2,20 - 2,30 m. 8. Dostawa i montaż piaskownicy (wg wzoru lub równoważna) - 1 szt. Charakterystyka urządzenia: - długość - 2,40 - 2,50 m - szerokość - 2,40 - 2,50 m - wysokość - 0,40 m 9. Dostawa i montaż ławek z oparciem (wg wzoru lub równoważny). - 4 szt. Charakterystyka urządzenia: - szerokość - 1,50 - 1,60 m - wysokość siedziska - 0,40 - 0,5 m. - siedziska i oparcia drewniane. - oparcia wzmocnione stalą. 10. Dostawa i montaż koszy na śmieci (wg wzoru lub równoważne) - 4 szt. Charakterystyka urządzenia: - kosze stalowe cynkowane galwanicznie. - konstrukcja nośna w kształcie pałąka..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.53.52.00 - 36.53.52.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2. 2. Inne dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie, - dokumentację fotograficzno (prospekt, karta katalogowa) techniczną oferowanych urządzeń, - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, - certyfikaty bezpieczeństwa, (brak certyfikatów powoduje odrzucenie oferty). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.jgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGK Sp. z o.o. ul. Wolności 161/163 58-560 Jelenia Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 14:00, miejsce: MPGK Sp. z o.o. ul. Wolności 161/163 58-560 Jelenia Góra Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.