Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Puławy: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Puławach przy ul.Wólka Profecka 26.
Numer ogłoszenia: 112803 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach, ul. Piłsudskiego 83, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8804510, fax 081 8804511.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.bip.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Puławach przy ul.Wólka Profecka 26..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Puławach przy ul.Wólka Profecka 26.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.41 - Roboty grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.41 - Roboty grzewcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2 500PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie wykonawstwa robót budowlanych objętych zamówieniem, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykażą wykonanie 2 robót budowlanych, polegających na wykonaniu kotłowni lub węzłów cieplnych o mocy do 100 KW, o wartości 50 000 zł. każda. b) przedstawią kandydatów na stanowiska: - Kierownika budowy branży instalacji sanitarnych, - Kierownika robót w zakresie instalacji elektrycznych, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)spełnią pozostałe wymagania SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez analizę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. VI. na zasadzie spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga ! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 1 - 5 winny być przedłożone przez każdego wykonawcę. 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych ( Załącznik - Wykaz robót ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zamówienia, tj. wykonanie 2 robót budowlanych, polegających na wykonaniu kotłowni lub węzłów cieplnych o mocy do 100 KW, o wartości 50 000 zł. każda. Uwaga ! Do wykazu należy dołączyć dokumenty od Zamawiających, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 7.Wykaz osób i podmiotów ( Załącznik - Potencjał kadrowy), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę kandydatów na stanowiska: - Kierownika budowy branży instalacji sanitarnych, - Kierownika robót w zakresie instalacji elektrycznych, Kierownik budowy oraz kierownik robót winni posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami w branżach, jak wyżej oraz posiadać zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (kserokopie w załączeniu). 8.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 50.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać wymagania wymienione w pkt.6 - 8. VII.WYKAZ DODATKOWYCH DOKUMENTÓW DO OFERTY. 1.Formularz cenowy 2.Kosztorysy ofertowe. 3.Wykaz stawek i narzutów, które mogą być wykorzystane do ustalenia cen jednostkowych robót budowlanych, 4.Dowód wniesienia wadium. 5.Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu bądź umowa konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. Uwaga! Dokumenty, o których mowa wyżej, za wyjątkiem pełnomocnictwa (VII.5.), mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Kserokopie dokumentów muszą być ponadto opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.bip.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach ul.Piłsudskiego 83, pokój nr 20, 24 - 100 Puławy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach ul.Piłsudskiego 83, pokój nr 14 - sekretariat, 24 - 100 Puławy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Usługi ubezpieczenia mienia - Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych w Puławach
- Sukcesywne świadczenie usług gastronomicznych i cateringowych
- Dostawa nawozów dla IUNG PIB w Puławach, RZD Błonie-Topola, w podziale na 4 części zamówienia
- Dostawa niklu metalicznego rafinowanego - Ni, w ilości 2 000 kg
- "Budowa grobowców oraz rozebranie istniejących chodników na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach".
- Usługa koszenia płodów rolnych kombajnem zbożowym dla Sieć Badawcza Łukasiewicz-Instytutu Nowych Syntez Chemicznych
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 41/PM/2024 Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Łokietka 23-25 / Długosza 16 w Bydgoszczy
- Modernizacja instalacji c.o. i c.w.u. wraz z modernizacją instalacji elektrycznej w węźle cieplnym oraz wprowadzeniem systemu zarządzania energią w budynku DS nr 2 Uniwersytetu Radomskiego
- Roboty budowlane polegające na przebudowie węzła cieplnego w Domu Studenta przy ul. Niecałej 8 w Lublinie
- Modernizacja sieci ciepłowniczej w Pyskowicach
więcej: Roboty grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.