eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Remont Komendy Powiatowej Policji w Dębicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-05

Rzeszów: Remont Komendy Powiatowej Policji w Dębicy
Numer ogłoszenia: 112725 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, fax 017 8582193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Komendy Powiatowej Policji w Dębicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont Komendy Powiatowej Policji w Dębicy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania: Zadanie nr 1 - Wykonanie robót remontowych i instalacyjnych Zadanie nr 2 - Roboty remontowe urządzenia dźwigowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Dla zadania nr 1 - 40 000,00 PLN Dla zadania nr 2 - 3 000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla zadania nr 1: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: 2.1.Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia postępowania jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie budynku lub kompleksowym remoncie istniejącego budynku, o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł. 2.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) kierownikiem budowy - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony odpowiednim zaświadczeniem; b) kierownikiem robót elektrycznych - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do 1 kV i posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony odpowiednim zaświadczeniem; c) kierownikiem robót instalacyjnych - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony odpowiednim zaświadczeniem. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym posiadają ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Dla zadania nr 2: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 5.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: 6.1.Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia postępowania jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, której wartość była większa lub równa 150 000,00 PLN. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, podczas realizacji której wykonano co najmniej roboty w zakresie remontu dźwigu oraz zainstalowano system zdalnego monitoringu parametrów technicznych dźwigu i nieprawidłowości w jego pracy oraz świadczono usługi w zakresie jego monitoringu. 6.2. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz posiadają decyzję wydaną przez UDT uprawniajacą zakład do modernizacji dźwigów. UWAGA! Osoby posiadające ww. uprawnienia winne przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym, posiadają ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności. 8.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły \spełnia - nie spełnia\.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla zadania nr 1: Wykonawcy obowiązani są złożyć: a)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( według Dodatku nr 4 do SIWZ); b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( według Dodatku nr 5 do SIWZ); Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 PLN brutto. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną polegającą na wybudowaniu budynku lub kompleksowym remoncie istniejącego budynku. Z treści wykazu musi jednoznacznie wynikać czy roboty budowlane przedstawione przez Wykonawcę odpowiadają wartością i rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. e)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( według Dodatku nr 6 do SIWZ), f)uprawnienia budowlane dla osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), g)polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dla zadania nr 2: Wykonawcy obowiązani są złożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( według Dodatku nr 4 do SIWZ); b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia postępowania jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( według Dodatku nr 5 do SIWZ); Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot Zamawiający uzna taką robotę, której wartość była większa lub równa 150 000,00 PLN. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, podczas realizacji której wykonano co najmniej roboty w zakresie remontu dźwigu oraz zainstalowano system zdalnego monitoringu parametrów technicznych dźwigu i nieprawidłowości w jego pracy oraz świadczono usługi w zakresie jego monitoringu. Z treści wykazu musi jednoznacznie wynikać czy roboty budowlane przedstawione przez Wykonawcę odpowiadają wartością i rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. e)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( według Dodatku nr 6 do SIWZ), f)uprawnienia budowlane dla osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), g)uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do modernizacji oraz wytwarzania w zakresie montażu dźwigów. h)polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Nieetatowy Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Dąbrowskiego 30, budynek B, pokój 103, 35-036 Rzeszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Nieetatowy Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Dąbrowskiego 30, budynek B, pokój 103, 35-036 Rzeszów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont Komendy Powiatowej Policji w Dębicy - Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont Komendy Powiatowej Policji w Dębicy - Roboty remontowe urządzenia dźwigowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe urządzenia dźwigowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.16.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.