To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-27
Ogłoszenie nr 112717 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Raszyn: Zaprojektowanie i budowa zintegrowanych sieci tras rowerowych w Gminie Raszyn
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuEuropejski Funduszu Rozwoju Regionalnego Oś priorytetowa IV - Przejście na gospodarkę niskoemisyjną; 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza Poddziałania1 4.3.2 "Mobilność miejska w ramach ZIT" ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519433-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 96061-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn, krajowy numer identyfikacyjny
54663800000, ul.
ul. Szkolna
,
05090
Raszyn, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
227 017 770, faks
227 017 778, e-mail
zam.publ@raszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.raszyn.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.raszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i budowa zintegrowanych sieci tras rowerowych w Gminie Raszyn
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.15.2017.DC
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Zaprojektowanie i budowę zintegrowanych sieci tras rowerowych w Gminie Raszyn" - Zamawiający dokonał podziału zamówienia na cztery zadania (części) tj. . Zamawiający otrzymała dofinansowanie na realizacje przedmiotowego zakresu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Oś priorytetowa IV - Przejście na gospodarkę niskoemisyjną; 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza Poddziałania1 4.3.2 "Mobilność miejska w ramach ZIT" ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020; Niniejsze zamówienie realizowane jest w formule zaprojektuj i wybuduj. Celem przedmiotu zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na zaprojektowaniu i budowie sieci tras rowerowych w Gminie Raszyn z podziałem na zadania (części): 1. Zadania nr 1 - Zaprojektowanie i budowa ścieżek rowerowych w Al. Krakowskiej i ul. Nadrzecznej 2. Zadania nr 2 - Zaprojektowanie i budowa ścieżek rowerowych w ul. Pruszkowskiej 3. Zadania nr 3 - Zaprojektowanie i budowa ścieżek rowerowych w ulicach Stadionowej, Raszyńskiej i Warszawskiej 4. Zadania nr 4 - Zaprojektowanie i budowa ścieżek rowerowych w ulicach Warszawskiej, Górnej i Złotych Łanów. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej, obejmują budowę ścieżek rowerowych na terenie Gminy Raszyn o łącznej długości - 7125,50 mb w tym: a) w ramach zadania nr 1 zaprojektowanie i wykonanie ścieżki rowerowej oraz ciągu pieszo-rowerowego o długości 2244,0 mb w Al. Krakowskiej i ul. Nadrzecznej b) w ramach zadania nr 2 zaprojektowanie i wykonanie ciągu pieszo-rowerowego o długości 807,5mb w ul. Pruszkowskiej c) w ramach zadania nr 3 zaprojektowanie i wykonanie ciągu pieszo-rowerowego o długości 2108,5mb w ul. Stadionowej, Raszyńskiej i Warszawskiej d) w ramach zadania nr 4 zaprojektowanie i wykonanie ciągu pieszo-rowerowego o długości 1963,5mb w ul. Warszawskiej, Górnej i Złotych Łanów . Szczegółowy zakres prac objętych poszczególnymi zadaniami określa Program Funkcjonalno - Użytkowy, Koncepcja Programowa Budowy Tras Rowerowych w Gminie Raszyn oraz zestawienie tabelaryczne opisu robót w rozbici na poszczególne zadania. Przedmiot zamówienia z zakresie realizacji robót budowlanych zostanie wykonany na podstawie dokumentacji projektową opracowanej przez Wykonawcę. UWAGA: UWAGA: Do Wykonawcy należy również obowiązek wystąpienie o zajęcie pasa drogowego na okres robót, dokonanie stosownych opłat, pełna obsługa geodezyjna zarówno na etapie wytyczania geodezyjnego, jak również wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Zamawiający nie zabezpiecza terenu na zaplecze budowy. Teren zaplecza budowy Wykonawca wygrodzi i zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt, Zamawiający nie wskazuje lokalizacji terenu zaplecza. Materiały z rozbiórki nawierzchni i podbudowy dróg, nadmiar ziemi itp. do odwiezienia na zwałkę, należy wycenić w/g kalkulacji indywidualnej. Zamawiający nie wskazuje miejsca zwałki. Zabronione jest zasypywanie wykopów gruzem. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzację (w formie wideo) stanu istniejącego terenu i dostarczyć ją do Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wprowadzenia na plac budowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233162-2
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zaprojektowanie i budowa ścieżek rowerowych w AlKrakowskiej i ul. Nadrzecznej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2599952.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 3260000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zaprojektowanie i budowa ścieżek rowerowych w ul. Pruszkowskiej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Ustawy PZP. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie nie podlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego . Zamawiający określił kryterium oceny ofert "termin wykonania zamówienia w sposób uniemożliwiający dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zaprojektowanie i budowa ścieżek rowerowych w ul. Stadionowej, Raszyńskiej i Warszawskiej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1003156.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1260000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zaprojektowanie i budowa ścieżek rowerowych w ul. Warszawskiej, Górnej i Złotych Łanów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1106571.79 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1390000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.