eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zelów › Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Zelów w roku szkolnym 2015/ 2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Zelów: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Zelów w roku szkolnym 2015/ 2016
Numer ogłoszenia: 112711 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zelów , ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów, woj. łódzkie, tel. 0 44 634 10 00, faks 0 44 634 13 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Zelów w roku szkolnym 2015/ 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Miasta i Gminy Zelów w roku szkolnym 2015/2016 tj. od dnia 1 września 2015 r. do 24 czerwca 2016 r. i sprzedaż na rzecz Zamawiającego biletów miesięcznych uprawniających do dowozu uczniów..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, w wysokości do 10% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zgodnie z art. 5 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.) przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania uprawnień (licencji) do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego oraz art. 18 tejże ustawy wymaga uzyskania przez wykonawcę zezwolenia uprawniającego do wykonywania takiego transportu. 2. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ustawy Pzp. 3. Ocena wedle zasady: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca winien jest wykazać. 2. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ustawy Pzp. 3. Ocena wedle zasady: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca winien jest wykazać. 2. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ustawy Pzp. 3. Ocena wedle zasady: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca winien jest wykazać. 2. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ustawy Pzp. 3. Ocena wedle zasady: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca winien jest wykazać. 2. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ustawy Pzp. 3. Ocena wedle zasady: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty. 2. Ewentualne pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 9 i 10 SIWZ - składa odpowiednie dokumenty, zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013, poz. 231)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, gdy : 1) Nastąpią zmiany ustawowe przepisów w tym podatkowych, zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, a w szczególności zmian przepisów podatkowych. 2) Zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. 3) Zajdzie zmiana w poszczególnych miesiącach w ilości przewożonych dzieci - zakupu biletów oraz w rozkładzie jazdy spowodowanych zmianą miejsca zamieszkania uczniów, a także miejsca uczęszczania do poszczególnych szkół. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zelow.pl (zakładka zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Zelów - Urząd Miejski w Zelowie, ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Gmina Zelów - Urząd Miejski w Zelowie, ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Wygiełzowie i Gimnazjum w Łobudzicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Wygiełzowie i Gimnazjum w Łobudzicach. Szczegółowy opis części zamówienia zawarty jest w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Wygiełzowie i Gimnazjum w Łobudzicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Wygiełzowie i Gimnazjum w Łobudzicach. Szczegółowy opis części zamówienia zawiera SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Bujnach Szlacheckich i Gimnazjum w Łobudzicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Bujnach Szlacheckich i Gimnazjum w Łobudzicach. Szczegółowy opis części zamówienia zawarty jest w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kociszewie i Gimnazjum w Łobudzicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kociszewie i Gimnazjum w Łobudzicach. Szczegółowy opis części zamówienia zawiera SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum w Zelowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum w Zelowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 4 i Gimnazjum w Zelowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej nr 4 i Gimnazjum w Zelowie. szczegółowy opis części przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.