eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-12

Zduńska Wola: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli
Numer ogłoszenia: 11268 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 436804 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zduńskowolski, ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232204, faks 043 8232204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli Poniżej podano w przybliżeniu wielkość zamówienia podając najważniejsze materiały biurowe i eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek zużywane w ciągu roku oraz ich parametry minimalne: Główne materiały biurowe: 1. Papier ksero A-4-80g/m2 - 1000 ryz 2. Papier ksero A-3-80g/m2 - 15 ryz 3. Segregator A-4 (7 cm) - 340 szt. 4. Segregator A-4 (5cm) - 100 szt. 5. Skoroszyt z oczkami - 1600 szt. 6. Skoroszyt z oczkami połówki - 500 szt. 7. Teczka wiązana - 500 szt. 8. Koperty C-6 samoklejące - 20op./1000szt. 9. Koperty C-4 samoklejące - 6op./250 szt. 10. Koperty C-5 samoklejące - 6op./500 szt. 11. Brulion A-4 kratka - 30 szt. 12. Blok makulaturowy A 4 - 30 szt. 13. Długopis żelowy - 100 szt. 14. Długopis Pentel - 220 szt. 15. Cienkopis UB 104 - 350 szt. 16. Toner do drukarki HP Laser Jet 1100 - 10 szt. 17. Toner do drukarki HP Laser Jet 1020 - 35 szt. 18. Toner do drukarki HP Laser Jet 5000 - 3 szt. 19. Toner do drukarki HP Laser Jet P 1505 - 6 szt. 20. Toner do drukarki Samsung ML 2010 - 6 szt. 21. Toner do drukarki Lexmark E 323 - 6 szt. 22. Toner do drukarki Lexmark E 120 - 20 szt. 23. Zszywki - 200 op. 24. Toner do drukarki OKI B 410 - 10 szt. 25. Toner do kserokopiarki Kyocera KM 1635 - 3 szt. 26. Toner do drukarki Kyocera TK 140 - 3 szt. 27. Toner do drukari HP 4250 - 6 szt. 28. Toner Samsung SCX 4720 - 6 szt. 29. Tusz do drukarki HP Business Inkjet 2800 - 5 szt. 30. Toner do drukarki OKI B 431 - 20 szt. 31. Toner Kyocera TK 130 - 8 szt. 32. Toner Kyocera TK 675 - 10 szt. 33. Toner Kyocera TK 685 - 4 szt. 34. Toner do drukarki HP 2600 - 6 szt. Wraz z ofertą na ww. artykuły należy dołączyć cennik nie wymienionych w niej artykułów biurowych, w którym ceny będą wiążące przez cały okres związania umową. Cennik musi zawierać co najmniej : Ilość rodzajów (asortymentów) 1. Blok makulaturowy - 10 2. Brulion - 15 3. Cienkopisy - 20 4. Druk polecenia przelewu - 2 5. Druk karta drogowa - 4 6. Druk polecenia księgowania - 2 7. Dyskietka 3,5 - 2 8. Dziurkacz - 10 9. Długopisy - 10 10. Długopisy żelowe - 6 11. Folia laminacyjna - 6 12. Rysiki do ołówków - 4 13. Grzbiety do bindownicy - 12 14. Gumka - 8 15. Kalkulator - 15 16. Kalkulator z drukarką - 2 17. Kartki samoprzylepne - 5 18. Kartki kostka - 2 19. Kasety do drukarki OKI 321 - 1 20. Klej biurowy w sztyfcie - 8 21. Koperty B4 - 4 22. Koperty B5 - 2 23. Koperty C4 - 2 24. Koperty C5 - 2 25. Koperty C6 z okienkiem - 1 26. Koperty ochronne - 8 27. Korektory w piórze - 4 28. Kubki do napojów - 2 29. Linijka - 6 30. Markery - 20 31. Naboje do pióra PARKER - 1 32. Nalepka na segregator - 1 33. Nożyczki - 4 34. Okładka ofertowa -3 35. Okładka ofertowa z szyną - 1 36. Ołówek automatyczny - 4 37. Ołówek zwykły - 4 38. Papier podaniowy - 2 39. Papier ksero A4 - 15 40. Papier ksero A3 - 4 41. Zestaw pisaków 3kolorów - 1 42. Zestaw pisaków 6kolorów - 1 43. Zestaw pisaków 8 kolorów - 1 44. Pisak do tablic suchych - 4 45. Pisak pojedynczy - 2 46. Pióra kulkowe - 4 47. Poduszki do stempli - 6 48. Przybornik biurowy - 4 49. Pudełko na CD-ROM - 4 50. Pudełko na dyskietki 3,5 - 2 51. Płyta CD-ROM - 2 52. Półka biurowa przeźroczysta - 1 53. Rozszywacz - 1 54. Segregator A4 - 15 55. Segregator A5 - 6 56. Serwetki - 4 57. Skoroszyt z zawieszką - 2 58. Skorowidz A4 - 2 59. Spinacz biurowy mały - 2 60. Spinacz biurowy duży - 2 61. Szpilki - 1 62. Taśma klejąca - 8 63. Taśma dwustronna - 4 64. Teczka akt osobowych - 3 65. Teczka z gumką - 4 66. Temperówka - 4 67. Toner do HP Laser Jet 1200 - 1 68. Toner do HP Laser Jet 1020 - 1 69. Toner do HP Laser Jet 1000 - 1 70. Toner do HP Laser Jet 1100 - 1 71. Toner do MITA Vi 150/155 - 1 72. Toner do Lexmark E323 - 1 73. Toner do Lexmark E120 - 1 74. Toner do Canon iR 2016 - 1 75. Tusz do stempli - 5 76. Wizytownik - 4 77. Wkłady do długopisów - 20 78. Zeszyt 60-kartkowy - 5 79. Zeszyt 80-kartkowy - 2 80. Zszywacz - 6 81. Zszywki - 8 ( jedna ryza oznacza 500szt.) W przypadku nie spełnienia minimalnej ilości rodzajowej danego asortymentu zawartego w cenniku oferta zostanie odrzucona. Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek mają być fabrycznie nowe, nieregenerowane zalecane przez producenta danego urządzenia o pojemnościach standardowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 25.24.70.00 - 25.24.70.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CORRECT E. Mikas, J. Mikas Spółka Jawna, ul. Lawendowa 12/14, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58433,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65770,62

  • Oferta z najniższą ceną: 65770,62 / Oferta z najwyższą ceną: 65770,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.