To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-27
Ogłoszenie nr 112677 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Troszyn: Utworzenie miejsc integracji i lokalnej aktywności w ramach
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548630-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Troszyn, krajowy numer identyfikacyjny
55066794200000, ul.
ul. Słowackiego
13,
07405
Troszyn, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
297 673 168, faks
297 671 053, e-mail
gminatroszyn@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.troszyn.pl, www.bip.troszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie miejsc integracji i lokalnej aktywności w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UG.271.01.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Utworzenie miejsc integracji i lokalnej aktywności w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z podziałem na następujące części: Część I: Utworzenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Dąbek, Część II: Utworzenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Opęchowo. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I zamówienia: Utworzenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Dąbek. Zakres robót będzie obejmował w szczególności: - wyposażenie strefy zabaw i strefy ćwiczeń ruchowych poprzez dostawę i montaż: urządzeń elementów do zabawy: ? bujak dwuosobowy, ? huśtawka pojedyncza, ? zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami, ? bujak na sprężynie jednoosobowy, ? bujak na sprężynie dwuosobowy, urządzenia siłowni zewnętrznej ? zestaw: piechur+pylon+orbitek, oraz tablicy - regulaminu użytkowania, - wyposażenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w dodatkowe elementy, tj.: ? altanę ogrodową (z wykonaniem nawierzchni pod altaną) wyposażoną w stół i trzy ławki, ? kosz na śmieci gospodarcze, ? ławki, ? zestaw koszy do segregacji odpadów. Część II zamówienia: Utworzenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Opęchowo. Zakres robót będzie obejmował w szczególności: - wyposażenie strefy zabaw i strefy ćwiczeń ruchowych oraz miejsca integracji poprzez dostawę i montaż: urządzeń elementów do zabawy : ? bujak na sprężynie jednoosobowy, ? bujak na sprężynie czteroosobowy, ? huśtawka ważka, ? karuzela bączek, ? zjeżdżalnia, ? betonowy stół do tenisa stołowego, urządzeń siłowni zewnętrznej: ? zestaw: piechur+pylon+ orbitek; ? zestaw: rowerek+pylon+wioślarz; ? zestaw: wyciskanie siedząc+pylon+wyciąg górny, ? urządzenie sprawnościowe z drabinką poziomą, ? urządzenie sprawnościowe z kółkami oraz tablicy - regulaminu użytkowania - wyposażenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w dodatkowe elementy tj.: ? kosze na śmieci gospodarcze, ? ławki ? zestaw koszy do segregacji odpadów, - budowę ogrodzenia z bramą i furtką, UWAGA! Alejka żwirowa (uwzględniona w dokumentacji projektowej na rysunku nr 2 pod nr 12) nie będzie wykonywana w ramach przedmiotowego zamówienia i nie należy jej uwzględniać w wycenie robót i w ofercie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
45233200-1,
45212120-3,
45342000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Utworzenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Dąbek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia: Postępowanie w części I unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 ze zm.), który stanowi, że: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu zastrzeżeniem pkt 2 i 3." Uzasadnienie faktyczne: Powodem unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest to, iż w terminie składania ofert określonym w postępowaniu nie złożono żadnej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Utworzenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Opęchowo |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części II unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 ze zm.), który stanowi, że: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu zastrzeżeniem pkt 2 i 3." Uzasadnienie faktyczne: Powodem unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest to, iż w terminie składania ofert określonym w postępowaniu nie złożono żadnej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI TROSZYN
więcej: przetargi TROSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.