eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Troszyn › Utworzenie miejsc integracji i lokalnej aktywności w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-27

Ogłoszenie nr 112677 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.

Troszyn: Utworzenie miejsc integracji i lokalnej aktywności w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 548630-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Troszyn, krajowy numer identyfikacyjny 55066794200000, ul. ul. Słowackiego 13, 07405 Troszyn, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 297 673 168, faks 297 671 053, e-mail gminatroszyn@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.troszyn.pl, www.bip.troszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utworzenie miejsc integracji i lokalnej aktywności w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UG.271.01.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Utworzenie miejsc integracji i lokalnej aktywności w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z podziałem na następujące części: Część I: Utworzenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Dąbek, Część II: Utworzenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Opęchowo. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I zamówienia: Utworzenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Dąbek. Zakres robót będzie obejmował w szczególności: - wyposażenie strefy zabaw i strefy ćwiczeń ruchowych poprzez dostawę i montaż: urządzeń elementów do zabawy: ? bujak dwuosobowy, ? huśtawka pojedyncza, ? zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami, ? bujak na sprężynie jednoosobowy, ? bujak na sprężynie dwuosobowy, urządzenia siłowni zewnętrznej ? zestaw: piechur+pylon+orbitek, oraz tablicy - regulaminu użytkowania, - wyposażenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w dodatkowe elementy, tj.: ? altanę ogrodową (z wykonaniem nawierzchni pod altaną) wyposażoną w stół i trzy ławki, ? kosz na śmieci gospodarcze, ? ławki, ? zestaw koszy do segregacji odpadów. Część II zamówienia: Utworzenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Opęchowo. Zakres robót będzie obejmował w szczególności: - wyposażenie strefy zabaw i strefy ćwiczeń ruchowych oraz miejsca integracji poprzez dostawę i montaż: urządzeń elementów do zabawy : ? bujak na sprężynie jednoosobowy, ? bujak na sprężynie czteroosobowy, ? huśtawka ważka, ? karuzela bączek, ? zjeżdżalnia, ? betonowy stół do tenisa stołowego, urządzeń siłowni zewnętrznej: ? zestaw: piechur+pylon+ orbitek; ? zestaw: rowerek+pylon+wioślarz; ? zestaw: wyciskanie siedząc+pylon+wyciąg górny, ? urządzenie sprawnościowe z drabinką poziomą, ? urządzenie sprawnościowe z kółkami oraz tablicy - regulaminu użytkowania - wyposażenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w dodatkowe elementy tj.: ? kosze na śmieci gospodarcze, ? ławki ? zestaw koszy do segregacji odpadów, - budowę ogrodzenia z bramą i furtką, UWAGA! Alejka żwirowa (uwzględniona w dokumentacji projektowej na rysunku nr 2 pod nr 12) nie będzie wykonywana w ramach przedmiotowego zamówienia i nie należy jej uwzględniać w wycenie robót i w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45212120-3, 45342000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Utworzenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Dąbek
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia: Postępowanie w części I unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 ze zm.), który stanowi, że: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu zastrzeżeniem pkt 2 i 3." Uzasadnienie faktyczne: Powodem unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest to, iż w terminie składania ofert określonym w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Utworzenie miejsca integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Opęchowo
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części II unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 ze zm.), który stanowi, że: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu zastrzeżeniem pkt 2 i 3." Uzasadnienie faktyczne: Powodem unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest to, iż w terminie składania ofert określonym w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.