eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Dostawa jednorazowego sprzętu dla OIOM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-05

Sandomierz: Dostawa jednorazowego sprzętu dla OIOM
Numer ogłoszenia: 112610 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8323001 do 5, 8330566, fax 015 8323575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.sand.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu dla OIOM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu dla OIOM: 1.Elektrody - Pakiet nr I, 2.Dreny - Pakiet nr II, 3.Igły - Pakiet nr III, 4.Wkłucia - Pakiet nr IV, 5.Sondy i kraniki - Pakiet nr V, 6.Rurki intubacyjne, worki i filtry - Pakiet nr VI, 7.Zestawy do drenażu - Pakiet nr VII, 8.Cewniki, maski i zestawy - Pakiet nr VIII, 9.Venflony - Pakiet nr IX. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla poszczególnych pakietów zawiera zał. nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.71.11.40 - Elektrody Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.11.40 - Elektrody Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków Oryginalny kod CPV: 33.14.16.41 - Sondy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.41 - Sondy Oryginalny kod CPV: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu Oryginalny kod CPV: 33.17.11.10 - Maski do anestezji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.11.10 - Maski do anestezji Oryginalny kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawcę składającego ofertę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz celem uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2)formularz cenowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, w formie tabeli, uwzględniający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto i brutto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę oferowanego asortymentu i numer katalogowy, 3)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, 4)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ, 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania w celu podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, w przypadku braku obowiązku posiadania - oświadczenie, 8)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, 9)parafowany projekt umowy, 10)dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.sand.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Elektrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do stymulacji endocawitarnej GFr/110cm - szt. 10..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren do kapnometrii - szt. 2 000..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Igły spinalne G25 - szt. 1 400, 2.Igły spinalne G26 - szt. 1 400, 3.Igły spinalne G27 - szt. 400, 4.Igły spinalne G22 - szt. 40, 5.Zestaw zewnątrzoponowy (igła, filtr, strzykawka) - szt. 100, 6.Zestaw do pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego - szt. 300, 7.Igła dodetnicza - szt. 200, 8.Prowadnica do intubacji dla dorosłych wielorazowego użytku - szt. 30..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wkłucia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wkłucia centralne dla dorosłych czteroświatłowe 8,5Fr16G/18G - szt. 100, 2.Wkłucia centralne dla dorosłych trzyświatłowe 7Fr30/16G/18G - szt. 500..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sondy i kraniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sondy do karmienia nr 14 - szt. 200, 2.Sondy do karmienia nr 16 - szt. 100, 3.Sondy do karmienia nr 18 - szt. 100, 4.Kranik trójdrożny końcówki wkręcane - szt. 2 000, 5.Kranik trójdrożny z przedłużaczem - szt. 3 000, 6.Rampa trzykranikowa - szt. 1 400, 7.Rampa pięciokranikowa - szt. 600..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rurki intubacyjne, worki i filtry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Worki oddechowe 3l - szt. 30, 2.Worki oddechowe 2l - szt. 20, 3.Worki oddechowe 1l - szt. 10, 4.Worki oddechowe 0,5l - szt. 10, 5.Rury karbowane mb jedn. użytku - mb 6 000, 6.Zatyczka do cewników - szt. 200, 7.Łącznik schodkowy 150/6 - szt. 2 000, 8.Łącznik prosty 170/6 - szt. 400, 9.Łącznik Y jedn. użytku - szt. 200, 10.Nawilżacz typu sztuczny nos - szt. 800, 11.Nawilżacz typu sztuczny nos z portem do podawania tlenu - szt. 800, 12.Filtr z wymiennikami ciepła i wilgoci: filtr mechaniczny o skuteczności filtracji bakteryjnej i wirusowej 99,999%, wysoka skuteczność nawilżania powyżej 34mg H20/dm3, skuteczność termiczna ok. 33 st. C, port kapno - szt. 3 000, 13.Filtr elektrostatyczny połączony z wymiennikami ciepła i wilgoci: skuteczność filtracji bakteryjnej i wirusowej 99,999%, wysoka skuteczność nawilżania powyżej 33mg H20/dm3, skuteczność termiczna powyżej 32st. C, port kapno- szt. 3 000, 14.Filtr elektrostatyczny połączony z wymiennikiem ciepła i wilgoci hygrobaby: skuteczność filtracji bakteryjnej i wirusowej 99,999%, wysoka skuteczność nawilżania powyżej 30mg H20/TV50dm3, skuteczność termiczna 30,2st. C/TV 50dm3, dla pacjentów o wadze od 3-8kg, post kapno - szt. 200, 15.Filtr antybakteryjny do wkłuć centralnych - szt. 1 000, 16.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 2,0- szt. 10, 17.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 2,5,- szt. 20, 18.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 3,0- szt. 20, 19.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 3,5- szt. 20, 20.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 4,0- szt. 20, 21.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 4,5- szt. 20, 22.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 5,0- szt. 20, 23.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 5,5- szt. 20, 24.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 6,0- szt. 20, 25.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 6,5- szt. 20, 26.Rurki intubacyjne z balonem uszczelniającym nr 5,0 - szt. 100, 27.Rurki intubacyjne z balonem uszczelniającym nr 6,0 - szt. 160, 28.Rurki intubacyjne z balonem uszczelniającym nr 6,5 - szt. 200, 29.Rurki intubacyjne z balonem uszczelniającym nr 7,0 - szt. 1 800, 30.Rurki intubacyjne z balonem uszczelniającym nr 8,0 - sz. 2 200, 31.Rurki intubacyjne z balonem uszczelniającym nr 9,0 - szt. 800, 32.Rurki tracheotomijne z balonem uszczelniającym nr 9,0 - szt. 40, 33.Rurki tracheotomijne z balonem uszczelniającym nr 8,0 - szt. 80, 34.Rurki tracheotomijne z balonem uszczelniającym nr 7,0 - szt. 40, 35.Rurki tracheotomijne z balonem uszczelniającym nr 6,0 - szt. 20, 36.Rurki tracheotomijne z balonem uszczelniającym nr 5,0 - szt. 6, 37.Rurki tracheotomijne z balonem uszczelniającym nr 4,0 - szt. 6, 38.Rurki tracheotomijne z balonem uszczelniającym nr 3,0 - szt. 6, 39.Rurki tracheotomijne z balonem uszczelniającym nr 2,0 - szt. 6, 40.Rurki tracheotomijne z balonem uszczelniającym nr 1,0 - szt. 6, 41.Rurki intubacyjne z balonem uszczelniającym zbrojone nr 6,0 - szt. 60, 42.Rurki intubacyjne z balonem uszczelniającym zbrojone nr 7,0 - szt. 80, 43.Rurki intubacyjne z balonem uszczelniającym zbrojone nr 8,0 - szt. 60, 44.Rurki intubacyjne z balonem uszczelniającym zbrojone nr 9,0 - szt. 20, 45.Rurki ustno-gardłowe Guedel jednorazowego użytku nr 1 - szt. 50, 46.Rurki ustno-gardłowe Guedel jednorazowego użytku nr 2 - szt. 40, 47.Rurki ustno-gardłowe Guedel jednorazowego użytku nr 3 - szt. 100, 48.Rurki ustno-gardłowe Guedel jednorazowego użytku nr 4 - szt. 200, 49.Rurki ustno-gardłowe Guedel z bocznym otwarciem nr 4 - szt. 10, 50.Rurki intubacyjne z możliwością odsysania z przestrzeni nadgłosniowej nr 7,0 - szt. 40, 51.Rurki intubacyjne z możliwością odsysania z przestrzeni nadgłosniowej nr 8,0 - szt. 80, 52.Rurki intubacyjne z możliwością odsysania z przestrzeni nadgłosniowej nr 9,0 - szt. 40..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy do drenażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Poliskin 10x12 - op. 20, 2.Zestaw do drenażu i nakłucia jamy opłucnej - szt. 50, 3.Zestaw ssący do drenażu jamy opłucnej - szt. 20..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Cewniki, maski i zestawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cewnik do odsysania nr 12 - szt. 1 000, 2.Cewnik do odsysania nr 14 - szt. 15 000, 3.Cewnik do odsysania nr 16 - szt. 8 000, 4.Cewniki do odsysania w układzie zamkniętym jednoświatłowym - szt. 40, 5.Pojemniki do diurezy godzinowej - szt. 360, 6.Maski krtaniowe jednorazowego użytku nr 1 - szt. 4, 7.Maski krtaniowe jednorazowego użytku nr 2 - szt. 6, 8.Maski krtaniowe jednorazowego użytku nr 3 - szt. 30, 9.Maski krtaniowe jednorazowego użytku nr 4 - szt. 100, 10.Maski krtaniowe jednorazowego użytku nr 5 - szt. 100, 11.Maski twarzowe nr 4 - szt. 30, 12.Maski twarzowe nr 5 - szt. 30, 13.Maski do wentylacji nie inwazyjnej - szt. 10, 14.Obwody oddechowe uniwersalne pediatryczne do znieczuleń 9mm/150cm - szt. 130, 15.Zestaw jednorazowego użytku do pomiaru ciśnienia metodą krwawą - szt. 60, 16.Zestaw do biernej terapii dodatnim ciśnieniem z manometrem z maską twarzową, średnia - szt. 2, 17.Zestaw do biernej terapii dodatnim ciśnieniem z manometrem z maską twarzową, duża - szt. 2, 18.Manometr do uzupełniania i kontroli ciśnienia w mankietach rurek int. - szt. 4, 19.Przedłużka martwa przestrzeń - szt. 3 000..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.10-3, 33.14.16.20-2, 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Venflony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Venflon rozm. 0,8/0,9 z kontrastem rtg - szt. 20 000, 2.Venflon rozm. 1,0/1,1 z kontrastem rtg - szt. 60 000, 3.Venflon rozm. 1,2/1,3 z kontrastem rtg - szt. 60 000, 4.Venflon rozm. 1,4 z kontrastem rtg - szt. 12 000, 5.Venflon rozm. 1,7 z kontrastem rtg - szt. 2 000..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.