eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa środków dezynfekcyjnych do II Szpitala Miejskiego im. dr Ludwika Rydygiera w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-08

Łódź: Dostawa środków dezynfekcyjnych do II Szpitala Miejskiego im. dr Ludwika Rydygiera w Łodzi
Numer ogłoszenia: 11258 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: II Szpital Miejski im. dr Ludwika Rydygiera w Łodzi , ul. Sterlinga 13, 90-217 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6335877, faks 042 6335877.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygiera.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych do II Szpitala Miejskiego im. dr Ludwika Rydygiera w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych do II Szpitala Miejskiego im. dr Ludwika Rydygiera w Łodzi - z podziałem na 4 pakiety.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada koncesję, zezwolenie w zakresie obrotu preparatami zakwalifikowanymi do grup: produktów leczniczych, produktów biobójczych, wyrobów medycznych i grupy kosmetyków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał lub dla świadczeń okresowych /ciągłych wykonuje należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i łączną wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy że ; 1.1. oferowany w ofercie asortyment stanowiący przedmiot zamówienia posiada niżej wymienione aktualne dokumenty wymagane przez polskie prawo, potwierdzające jakość i dopuszczenie do stosowania w placówkach służby zdrowia, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego zostaną przedłożone do wglądu oraz, że ponoszę/ponosimy pełną odpowiedzialność za wszelkie ewentualne szkody powstałe u Zamawiającego w związku z zastosowaniem dostarczonego asortymentu nie spełniającego przedmiotowych wymogów: - środki zakwalifikowane jako wyroby medyczne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.); - środki zakwalifikowane jako produkty lecznicze zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r.Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.); - środki zakwalifikowane jako produkty biobójcze zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 2002 r.o produktach biobójczych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252 z późn. zm.); - środki zakwalifikowane jako kosmetyki zgodnie z Ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach ( Dz.U. z 2001 r. Nr 42, poz. 473 z późn. zm.); 1.2 oferowane produkty posiadają niezmienne spektrum działania przez cały deklarowany okres ważności. 2. W celu potwierdzenia zgodności parametrów oferowanego asortymentu z wymaganymi określonymi przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą próbki oferowanych preparatów w ilościach umożliwiających ich przetestowanie, gotowych do użycia w oddziałach szpitalnych, wraz z akcesoriami ułatwiającymi aplikację próbki, w oryginalnym opakowaniu z etykietą handlową odpowiadającą wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 2.1. Próbki należy dostarczyć wraz z ofertą do siedziby Zamawiającego, podając na opakowaniu próbek dokładną nazwę i Adres Wykonawcy oraz nazwę przetargu z dopiskiem próbki. Wewnątrz opakowania należy umieścić dokładny opis załączonych próbek, a na opakowaniach handlowych zaznaczyć, którego pakietu i pozycji w danym pakiecie dotyczą. 2.2.Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć próbki bezpłatnie. Z uwagi na rodzaj asortymentu próbki nie będą zwrócone Wykonawcy. 2.3. Nie dostarczenie przez Wykonawcę próbek, o których mowa w pkt.2.2. będzie uznane jako niespełnienie wymogów SIWZ. 3. Wraz z pierwszą dostawą środków dezynfekcyjnych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty charakterystyki substancji niebezpiecznych w formie papierowej w ilości 10 kompletów i elektronicznej, dołączone ulotki określające właściwości preparatu i sposób przygotowania.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz asortymentowo-ilościowy - Załącznik nr 1. 2. Formularz oferty - Załącznik nr 2. 3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, na podstawie których dokonano wybory Wykonawcy, w następujących sytuacjach i w następującym trybie: a) W przypadku, gdy produkcja oferowanego towaru zostanie wstrzymana (czasowo lub ostatecznie) lub towar zostanie wycofany z obrotu na podstawie decyzji organów do tego upoważnionych, wygaśnie jego świadectwo rejestracji lub innych udokumentowanych przyczyn nie będzie mógł być dostarczony do Zamawiającego zgodnie z umową, Wykonawca zapewni Zamawiającemu towar zamienny - odpowiednik towaru oferowanego o parametrach nie gorszych, niż towar oferowany. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu pisemnej informacji o przyczynie zaistnienia takiej sytuacji, podpisanej przez osobę odpowiedzialną ze strony Wykonawcy, a wcześniej taką informację prześle faksem do Zamawiającego, który podejmie decyzję, czy akceptuje towar zamienny, czy też nie. W przypadku, gdy zmiana będzie mieć charakter trwały, a nie będzie wynikiem chwilowego braku danej pozycji zostanie wprowadzona do umowy w drodze pisemnego aneksu. b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT (podwyższenia lub obniżenia) zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego. c) zmiany polegające na zmianie wykorzystanego towaru obejmującego powyższą umowę na towar nie wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie; zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. d) zmiany polegające na przedłużeniu terminu realizacji niniejszej umowy w sytuacji niewyczerpania do końca pierwotnego okresu jej obowiązywania całości kwoty stanowiącej wartość brutto umowy w danym pakiecie; zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. e) W razie przekształcenia podmiotowego Wykonawcy lub wniesienia przedsiębiorstwa Wykonawcy do spółki niniejsza umowa pozostaje w mocy pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę kompletu dokumentów wskazujących na następstwo prawne lub na dokonanie aportu spółki oraz, w razie dokonania aportu - dodatkowo złożenia oświadczenia, że spółka do której wniesiono przedsiębiorstwo, spełnia warunki podmiotowe, które stawiane były Wykonawcom w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, oraz że dotychczasowy Wykonawca posiada kontrolę nad spółką. Po przedstawieniu w/w dokumentów strony zawrą stosowny aneks porządkujący.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrydygiera.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: II Szpital Miejski im. dr Ludwika Rydygiera w Łodzi SZPITAL PRZYJAZNY DZIECKU 90-217 Łódź, ul. Sterlinga 13, pokój 323.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2013 godzina 10:00, miejsce: II Szpital Miejski im. dr Ludwika Rydygiera w Łodzi SZPITAL PRZYJAZNY DZIECKU 90-217 Łódź, ul. Sterlinga 13, pokój 323.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.