eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sicienko › Zakup ciągnika rolniczego dla potrzeb Zakładu Komunalnego w Sicienku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Sicienko: Zakup ciągnika rolniczego dla potrzeb Zakładu Komunalnego w Sicienku
Numer ogłoszenia: 112583 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny w Sicienku , ul. Lipowa 1, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 58-70-690, faks 0-52 58-70-749.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zksicienko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciągnika rolniczego dla potrzeb Zakładu Komunalnego w Sicienku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup (dostawa) fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla potrzeb Zakładu Komunalnego w Sicienku. Oferowany ciągnik rolniczy winien spełniać wymagania polskich przepisów dotyczących dopuszczenia do ruchu, wydanych na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. 2012, poz. 1137 z późn. zm.) oraz posiadać znak CE i deklarację zgodności z obowiązującymi normami i przepisami. Charakterystyka techniczna ciągnika rolniczego: 1) rok produkcji - 2015 rok, fabrycznie nowy, jak również wszystkie podzespoły i elementy winny być nowe, fabrycznie montowane, 2) moc homologowana: 80-110 KM, 3) silnik diesel 4-cylindrowy turbo chłodzony cieczą, 4 zawory na cylinder o pojemności min. 4,0 typ Stage IIIB, 4) napęd na oś przednią i oś tylną, 5) błotniki na koła przednie, 6) układ hamulcowy tarczowy, mokry, 7) instalacja pneumatyczna dla hamulców przyczepy, 8) elektrohydrauliczna blokada osi, 9) mechanizm różnicowy na obie osie, 10) skrzynia biegów synchronizowana min. 16x16, rewers elektrohydrauliczny, 11) prędkość maksymalna - 40 km, 12) minimalna wydajność pompy hydraulicznej nie mniejsza niż 50 l/min, 13) układ hydrauliczny zamknięty o zmiennej wydajności, ciśnienie robocze 19 MPa, 14) trzypunktowy układ zawieszenia kategorii II, 15) tylny podnośnik z EHR załączanym elektrohydraulicznie w kabinie i na tylnych błotnikach, o minimalnym udźwigu nie mniejszym niż 3000 kg, 16) TUZ przedni, 17) obciążenie przednie monoblok, 18) zaczep transportowy automatyczny, 19) wałek odbioru mocy - 540/ 540E/ 1000 obr/min, 20) kabina kierowcy bezpieczna, ogrzewana i klimatyzowana, 21) oświetlenie robocze - 2 lampy przednie i 2 lampy tylne, 22) światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego, 23) fotel operatora mechanicznie amortyzowany, 24) wycieraczki przedniej i tylnej szyby, 25) ogumienie przednie - minimum 13,6/R24, 26) ogumienie tylne - minimum 16,9/R34, Wymagania i warunki realizacji stawiane Wykonawcy: 1) Oferowany pojazd musi być wyposażony w pakiet podstawowy składający się min. z gaśnicy stabilnie umocowanej, trójkąta ostrzegawczego, apteczki, skrzynki narzędziowej wraz z podstawowymi kluczami. 2) Do dostarczonego sprzętu muszą być dołączone: a) komplet kluczy ciągnika rolniczego w liczbie dostarczonej przez producenta (min 2 kpl) b) wszelkie przedmioty dostarczone przez producenta, niezbędne do prawidłowego użytkowania ciągnika rolniczego oraz osprzętu, c) następującą dokumentację w języku polskim obejmującą: - książkę serwisową ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, - fabryczna instrukcję obsługi ciągnika rolniczego oraz osprzętu, wraz z wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji, - książkę gwarancyjną ciągnika rolniczego oraz wyposażenia, - katalog części zamiennych, - świadectwo homologacji dostarczonego pojazdu oraz ewentualne inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia rejestracji pojazdu w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego. 3) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca musi być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego ciągnika rolniczego. 5) Oferowany sprzęt winien mieć zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. 6) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7) Pojazd winien być wolny od wad fizycznych i prawnych oraz praw osób trzecich. 8) Nie dopuszcza się dostawy pojazdu wykonanego jako prototyp, seria próbna lub jako produkcja jednostkowa. 9) Wykonawca poda wszystkie konieczne telefony kontaktowe i numery fax oraz inne dane niezbędne do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11) Wyżej wymienione parametry stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. 12) Oferowany pojazd może posiadać parametry lepsze bądź takie same. Warunki gwarancji na oferowany ciągnik rolniczy: 1) Wymagane udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 36 miesięcy, bez limitu przepracowanych godzin. Okres gwarancji rozpocznie się w dniu protokolarnego odbioru ciągnika przez Zamawiającego. 2) W okresie gwarancyjnym Wykonawca ma zapewnić: a) sprawne działanie pojazdu, b) bezpłatny serwis obejmujący pełny zakres obsług i napraw wraz z kosztami dojazdu, c) w przypadku powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o stwierdzeniu usterki lub awarii w pracy pojazdu Wykonawca zobowiązany jest w terminie 48 godzin licząc od momentu pisemnego (faksem i listem) zgłoszenia usterki lub awarii do przystąpienia do naprawy w miejscu postoju maszyny. Zakończenie naprawy winno nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od jej rozpoczęcia. d) naprawę pojazdu u użytkownika, a w przypadku braku takiej możliwości Wykonawca winien zapewnić doprowadzenie pojazdu do stacji serwisowej oraz jego odbiór i doprowadzenie z miejsca naprawy do użytkownika. Czynności te dokonywane będą na koszt Wykonawcy. 3) Koszty napraw pojazdu wynikające z wad fabrycznych w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca, w razie niemożności usunięcia wad pojazd podlega wymianie na wolny od wad. 4) Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji pojazdu bez limitu osób (czas do 2 dni od dostarczenia sprzętu). 5) Zamawiający zobowiązuje się do przestrzegania zasad eksploatacji określonych w instrukcji, stosowania materiałów eksploatacyjnych uzgodnionych z Wykonawcą, a także terminowego wykonywania przeglądów gwarancyjnych. 6) Wykonawca dostarczy na własny koszt zaoferowany ciągnik rolniczy wraz z osprzętem do siedziby Zamawiającego tj. ul. Lipowa 1 w Sicienku..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 Pzp - zgodnie z załącznikiem b do SIWZ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, złożenia przez Wykonawcę wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z załącznikiem d do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22.ust.1 Pzp - zgodnie z załącznikiem b do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22.ust.1 Pzp - zgodnie z załącznikiem b do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 Pzp - zgodnie z załącznikiem b do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    - opis techniczny przedmiotu zamówienia według załącznika c do SIWZ. - wyciąg ze świadectwa homologacji oferowanego pojazdu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Lista punktów serwisowych, które mogą obsługiwać oferowany sprzęt, znajdujące się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. - Zaakceptowany i zaparafowany projekt umowy - załącznik g do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w umowie są dopuszczalne w przypadku, gdy zaistnieje jedna z niżej wymienionych przesłanek: a) konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną one potwierdzone protokołem konieczności ich wykonania podpisanym przez strony niniejszej umowy, c) w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, d) w przypadku zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zksicienko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny w Sicienku, ul. Lipowa 1, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zakładu Komunalnego w Sicienku, ul. Lipowa 1, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.