eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu Wsparcie procesu edukacyjnego uwzględniające indywidualizację nauczania szansą na rozwój potencjału społecznego Gminy Boguchwała

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-11

Boguchwała: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu Wsparcie procesu edukacyjnego uwzględniające indywidualizację nauczania szansą na rozwój potencjału społecznego Gminy Boguchwała
Numer ogłoszenia: 11257 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boguchwała , ul. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 017 8755201, faks 017 8755209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boguchwala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu Wsparcie procesu edukacyjnego uwzględniające indywidualizację nauczania szansą na rozwój potencjału społecznego Gminy Boguchwała.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.2. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych, wyposażenia sal oraz pomocy dla uczniów uczestniczących w zajęciach dodatkowych w ramach realizacji projektu: Wsparcie procesu edukacyjnego uwzględniające indywidualizację nauczania szansą na rozwój potencjału społecznego Gminy Boguchwała współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz złączniki nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, tj. formularze wyliczenia ceny. 1.4. Ewentualne znaki towarowe i nazwy produktów służą jedynie określeniu parametrów produktu, w każdym takim przypadku dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych.1.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj.: 1) Szkoła Podstawowa w Boguchwale -ul. Doktora Tkaczowa 156, 36-040 Boguchwała 2) Szkoła Podstawowa w Zarzeczu- Zarzecze 133, 36-041 Zarzecze 3) Szkoła Podstawowa nr 1 w Niechobrzu- Niechobrz 679, 36-047 Niechobrz 4) Szkoła Podstawowa nr 2 w Niechobrzu- Niechobrz 549, 36 - 047 Niechobrz 5) Szkoła Podstawowa w Kielanówce- Kielanówka 111, 35-106 Rzeszów 6) Szkoła Podstawowa w Mogielnicy- Mogielnica 167, 36-040 Boguchwała 7)Szkoła Podstawowa w Nosówce- Nosówka 186, 36 - 046 Zgłobień 8) Szkoła Podstawowa w Zgłobniu- 36-046 Zgłobień 9) Szkoła Podstawowa w Lutoryżu- Lutoryż 189, 36 - 040 Boguchwała 10) Szkoła Podstawowa w Woli Zgłobieńskiej- Wola Zgłobieńska 140, 36-046 Zgłobień 11) Szkoła Podstawowa w Racławówce-Racławówka 215, 36-047 Niechobrz 1.6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: materiały dydaktyczne, wyposażenie sal oraz pomoce dla uczniów do poszczególnych szkół podstawowych zgodnie z wyżej wskazanymi adresami w ilościach i asortymencie określonym w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy wykaz miejsca dostawy przedmiotu umowy z określeniem ilości oraz szkoły zawiera załącznik nr 7 do SIWZ- miejsce dostawy. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pomoce dla uczniów w pogrupowanych pakietach zawierających: piórnik, zeszyt, blok, długopisy, ołówki, kredki, klej, flamastry w ilościach wskazanych w Części 4 - Pomoce dla uczniów do poszczególnych szkół. 1.8. Materiały dydaktyczne, wyposażenie sal oraz pomoce dla uczniów Wykonawca zobowiązany jest wnieść do siedziby szkoły. Jeżeli ww. produkty wymagają montażu, należy je zmontować i ustawić w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły. 1.9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, że przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, nieużywany w pełni sprawny i gotowy do użycia. 1.10. Zamawiający dopuszcza tolerancję w granicach 2% przy wymiarach (opisanych w mm (milimetrach), cm (centymetrach), m (metrach)) określonych w opisach do: Pomocy do zajęć logopedycznych, Pomocy do zajęć rozwijających matematyczno przyrodniczo-ekologicznych, Pomocy do zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Części 1 - Materiały dydaktyczne. Powyższa tolerancja polega na tym, że wymiar zaoferowanej przez Wykonawcę pomocy może być większy lub mniejszy do 2%. 1.11. Zamawiający dopuszcza tolerancję w granicach 2 cm w wymiarach mebli określonych w Części 2 - Wyposażenie sal-meble. Powyższa tolerancja polega na tym, że określony wymiar zaoferowanego przez Wykonawcę mebla podany w centymetrach może być większy lub mniejszy do 2 cm. 1.12.Wszystkie dostarczone produkty określone w załączniku nr 1 do SIWZ, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami. Powinny również posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca winien udokumentować posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa i jakości dla wskazanego produktu. 1.13. Termin gwarancji jakości wynosi 24 miesięcy i liczy się od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. Jeżeli okres gwarancji jest dłuższy niż 24 miesięcy, to okres gwarancji jakości ulega wydłużeniu o czas wynikający z gwarancji udzielonej przez producenta. Dokument gwarancyjny, który podlega akceptacji Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć jako załącznik do protokołu odbioru przedmiotu umowy. 1.14. Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Oznaczanie sprzętu i wyposażenia zakupionego w ramach projektu. Sprzęt oraz wyposażenie (komputery, drukarki, aparaty fotograficzne itp.) dostarczany przez Wykonawcę (na potrzeby projektu) musi być wyraźnie oznakowany - np. za pomocą naklejki - w widocznym miejscu; w przypadku przedmiotów, na których nie ma możliwości zamieszczenia czytelnych logotypów i informacji o współfinansowaniu (np. małe aparaty fotograficzne, dyktafony itp.) możliwe jest ich zamieszczenie na opakowaniu/etui sprzętu, przy czym musi być to opakowanie/etui użytkowane łącznie ze sprzętem. Naklejka informująca o współfinansowaniu powinna być wyraźna i czytelna. Na naklejce ma znajdować się komunikat informujący, że sprzęt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz dwa logotypy Programu Kapitał Ludzki oraz flaga Unii Europejskiej (dopuszczalne jest stosowanie wszystkich wersji kolorystycznych logotypów (podstawowy, monochromatyczny itd.). W przypadku naklejek na sprzęt i wyposażenie nie można dodawać innych logotypów. Nie ma obowiązku oznaczania materiałów biurowych oraz małego sprzętu o niewielkiej wartości - np. zszywacze, dziurkacze itp. zakupionego na potrzeby biurowe. W ramach oznaczania sprzętu możliwe jest wykorzystywanie naklejek papierowych, na folii samoprzylepnej, adhezyjnej, tabliczek plastikowych, metalowych, naszywek z materiału, graweru, haftu itp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 32.32.00.00-2, 39.10.00.00-3, 30.10.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku, gdy: a) nastąpi zmiana stawki podatku VAT po podpisaniu umowy i niezbędna będzie zmiana wynagrodzenia brutto z tych przyczyn, b) wystąpienia siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.boguchwala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Boguchwale 36-040 Boguchwała, ul. Tkaczowa 134 I piętro pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Boguchwale 36-040 Boguchwała, ul. Tkaczowa 134 Biuro Obsługi Klienta- parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wsparcie procesu edukacyjnego uwzględniające indywidualizację nauczania szansą na rozwój potencjału społecznego Gminy Boguchwała jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1 MATERIAŁY DYDAKTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz złączniki nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, tj. formularze wyliczenia ceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2 WYPOSAŻENIE SAL- MEBLE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz złączniki nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, tj. formularze wyliczenia ceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3 WYPOSAŻENIE SAL- SPRZĘT TELEWIZYJNY I AUDIOWIZUALNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz złączniki nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, tj. formularze wyliczenia ceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ 4 POMOCE DLA UCZNIÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz złączniki nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, tj. formularze wyliczenia ceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.