To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-15
Białystok: AD/PN - 18/09 - Dostawa zestawow, pojemników i plynów do aferez kolekcyjnych
Numer ogłoszenia: 112569 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92035 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 18/09 - Dostawa zestawow, pojemników i plynów do aferez kolekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - dostawa zestawów jednorazowego użytku Plasmacell, do pobierania osocza metodą plazmaferezy automatycznej na separatorze osoczowym Autopheresis C Fenwal, w ilości 6 000 szt., wyposażonych w: - port typ Luer męski, umożliwiający podłączenie igły do aferezy 16 G, - coupler - przebijak do podłączenia płynu kompensującego objętość krwi krążącej - 0.9% NaCl, - coupler - przebijak do podłączenia płynu antykoagulacyjnego ACD - A, - adapter przystosowany do podłączenia pojemnika transferowego pustego a 1000 ml. Zadanie nr 2 - dostawa pojemników pustych a 1000 ml do zestawów Plasmacell, w ilości 6 000 szt., wyposażonych w: - dren z portem umożliwiającym przyłączenie pojemnika do adaptera zestawu Plasmacell, - wykonanych z polichlorku winylu, trwałego do temperatury - 90°C. Zadanie nr 3 - dostawa płynu antykoagulacyjnego ACD - A a 250 ml, w ilości 6 000 szt., - w plastikowych pojemnikach typu worek o objętości 250 ml, z portem do podłączenia standardowego couplera zestawu Plasmacell, oraz dostawa płynu antykoagulacyjnego ACD - A a 500 ml, w ilości 600 szt. - w plastikowych pojemnikach typu worek o objętości 500 ml, z portem do podłączenia standardowego couplera - przebijaka zestawów do aferez kolekcyjnych i terapeutycznych. Zadanie nr 4 - dostawa zestawów jednorazowego użytku do pobierania dwóch jednostek koncentratu krwinek czerwonych, na separatorze komórkowych MCS+, w ilości 64 szt., wyposażonych w: - igłę 16 G, poddaną obróbce zwiększającej poślizg, - pojemnik próbkowy, umożliwiający pobieranie próbek krwi z pierwszej porcji krwi przed donacją o pojemności min. 30 ml, - port typ Luer żeński, umożliwiający podłączenie płynu antykoagulacyjnego CPD, - port typ Luer męski, umożliwiający podłączenie płynu wzbogacającego SAGM, - coupler - przebijak do podłączenia płynu kompensującego objętość krwi krążącej - 0,9 % NaCl, - termin ważności uzyskanych KKCz powinien wynosić 42 dni. Zadanie nr 5 - dostawa płynu wzbogacającego SAGM a 350 ml w plastikowym worku z portem typu Luer żeński i blokadą wypływu, w ilości 64 szt. Zadanie nr 6 - dostawa płynu antykoagulacyjnego CPD 50 a 150 ml w plastikowym worku z portem typu Luer męski i blokadą wypływu, zamawiana ilość płynu - 64 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.19.42.20 - Wyroby do transfuzji krwi 33.69.25.00 - Płyny dożylne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 426720.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - dostawa zestawów jednorazowego użytku Plasmacell, do pobierania osocza metodą plazmaferezy automatycznej na separatorze osoczowym Autopheresis C Fenwal, w ilości 6 000 szt.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fenwal Europe SPRL, Rue Edouard Belin 2-4, Mont St. Guibert, kraj/woj. Belgia.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 300000.00
- Oferta z najniższą ceną: 300000.00 oferta z najwyższą ceną: 300000.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - dostawa pojemników pustych a 1000 ml do zestawów Plasmacell, w ilości 6 000 szt.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fenwal Europe SPRL, Rue Edouard Belin 2-4, Mont St. Guibert, kraj/woj. Belgia.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 48000.00
- Oferta z najniższą ceną: 48000.00 oferta z najwyższą ceną: 48000.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - dostawa płynu antykoagulacyjnego ACD - A a 250 ml, w ilości 6 000 szt., i ACD-A a 500 ml w ilości 600 szt.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fenwal Europe SPRL, Rue Edouard Belin 2-4, Mont St. Guibert, kraj/woj. Belgia.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 52800.00
- Oferta z najniższą ceną: 52800.00 oferta z najwyższą ceną: 52800.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - dostawa zestawów jednorazowego użytku do pobierania dwóch jednostek koncentratu krwinek czerwonych, na separatorze komórkowych MCS+, w ilości 64 szt.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMESA POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
COMESA POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Comesa Polska Sp. z o. o., ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22176.00
- Oferta z najniższą ceną: 22176.00 oferta z najwyższą ceną: 22176.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 - dostawa płynu wzbogacającego SAGM a 350 ml w plastikowym worku z portem typu Luer żeński i blokadą wypływu, w ilości 64 szt.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMESA POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
COMESA POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Comesa Polska Sp. z o.o., ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2016.00
- Oferta z najniższą ceną: 2016.00 oferta z najwyższą ceną: 2016.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6 - dostawa płynu antykoagulacyjnego CPD 50 a 150 ml w plastikowym worku z portem typu Luer męski i blokadą wypływu, zamawiana ilość płynu - 64 szt.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMESA POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
COMESA POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Comesa Polska Sp. z o.o., ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1728.00
- Oferta z najniższą ceną: 1728.00 oferta z najwyższą ceną: 1728.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Roboty budowlane polegające na remoncie ogrodzenia, schodów i oświetlenia na terenie zewnętrznym i innych pracach towarzyszących w PT KRUS w Augustowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu w rejonie Centrum Przesiadkowego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Prokuratury Okręgowej w Białymstoku oraz podległych jej jednostek
- Zakup cyfrowego sprzętu projekcyjnego do kina Forum
- Dostawa przełączników sieciowych oraz urządzeń UTM na potrzeby BPN-T
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi napraw, przeglądów i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby SP ZOZ MSWiA w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH I PŁYNÓW DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
- Dostawa płynów infuzyjnych i płynów do przepłukiwania
- Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia pozajelitowego dla SPZOZ w Krotoszynie II
- Dostawy wyrobów medycznych do zabiegów usunięcia zaćmy oraz chirurgii dróg łzowych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa wyrobów medycznych dla Kardiologii Inwazyjnej dla UCK
- Dostawa płynów infuzyjnych
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.