eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Maleniecka › Remont świetlic wiejskich (domów ludowych) w miejscowościach Ruda Maleniecka, Koliszowy, Kołoniec oraz wyposażenie świetlic wiejskich (domów ludowych) w miejscowościach Cieklińsko, Koliszowy, Kołoniec, Młotkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Ruda Maleniecka: Remont świetlic wiejskich (domów ludowych) w miejscowościach Ruda Maleniecka, Koliszowy, Kołoniec oraz wyposażenie świetlic wiejskich (domów ludowych) w miejscowościach Cieklińsko, Koliszowy, Kołoniec, Młotkowice
Numer ogłoszenia: 112500 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ruda Maleniecka , Ruda Maleniecka 99A, 26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, faks 0-41 373 13 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlic wiejskich (domów ludowych) w miejscowościach Ruda Maleniecka, Koliszowy, Kołoniec oraz wyposażenie świetlic wiejskich (domów ludowych) w miejscowościach Cieklińsko, Koliszowy, Kołoniec, Młotkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji niżej wymienionych zadań: 1) Remont Domu Ludowego w Rudzie Malenieckiej - I etap. Prace będą wykonywane w budynku usytuowanym na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 188 w miejscowości Ruda Maleniecka. Zakres robót obejmuje: - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej - 1 szt., - wymiana stolarki okiennej - 12 szt., - wymiana parapetów wewnętrznych - 12 szt., - wymiana parapetów zewnętrznych - 12 szt. 2) Remont Świetlicy Wiejskiej w Koliszowach. Prace będą wykonywane w budynku usytuowanym na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 1309 w miejscowości Koliszowy. Zakres robót obejmuje: - Ułożenie paneli PCV na suficie - 130 m2, - Zakup i montaż pieca wolnostojącego typu kominkowego - 1 kpl. 3) Remont Świetlicy Wiejskiej w Kołońcu. Prace będą wykonywane w budynku usytuowanym na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 122 w miejscowości Kołoniec. Zakres robót jest następujący: - wymiana ścian działowych, - wymiana stolarki drzwiowej, - wymiana stolarki okiennej, - roboty modernizacyjne instalacji co, - wymiana instalacji elektrycznej, - roboty malarskie wewnętrzne z przygotowaniem podłoża, - roboty malarskie zewnętrzne. Zamówienie realizowane jest w ramach operacji współfinansowanej z PROW na lata 2007-2013, działania Odnowa i rozwój wsi, osi 4 Leader, działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w następujących dokumentach: - przedmiarach robót (zał. nr 8, 9, 10 do SIWZ), - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (zał. nr 11, 12, 13 do SIWZ), Lokalizację budynków, w których będą prowadzone roboty budowlane obrazują załączniki graficzne (załącznik nr 14, 15, 16 do SIWZ). Zadanie winno być wykonane zgodnie z w/w dokumentami. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z analizy wyżej wymienionych dokumentów załączonych do SIWZ oraz wnioski wypływające z przeprowadzonej wizji lokalnej w terenie. Przedmiar robót jest uzupełnieniem przedmiotu zamówienia i nie może stanowić jedynej podstawy do obliczenia ceny za wykonanie zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających wybranemu Wykonawcy - do 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r. 907 z późn. zm.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.12.00 - Zakładanie paneli 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa powyżej, Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że samodzielnie lub wspólnie z innymi przedsiębiorcami wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy lub kompleksowego remontu budynku wolnostojącego, bliźniaczego lub szeregowego z przeznaczeniem na cele mieszkalne lub cele użyteczności publicznej - na łączną wartość minimum - na łączną wartość minimum 50 000,00 zł. brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Potwierdzeniem spełnienia warunku przez Wykonawcę będzie przedstawienie wykazu zawierającego co najmniej 1 osobę, tj. kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, załącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu tej osoby. b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie stosownego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub zamiennych zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne za roboty zaniechane; b) zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj.: - zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, odbiegającymi od typowych dla pory roku, które mogą uniemożliwić prowadzenie robót budowlanych; - działania siły wyższej (klęski żywiołowe, pożary, strajki generalne czy lokalne, zdarzenia losowe, itp., mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót); - błędy w dokumentach, mające wpływ na realizację robót; - wstrzymanie robót przez Zamawiającego (przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego); - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności (np. wykopaliska archeologiczne itp. uniemożliwiające wykonywanie robót, niespodziewane zmiany formalno-prawne i procedury administracyjne wykraczające poza terminy KPA mające wpływ na termin realizacji umowy, zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu umowy); c) zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami: - zmiana materiałów o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiałów oferowanych; - przyjęcie nowszej technologii wykonania robót pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. d) zmiana treści umowy w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana taka umożliwi usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej, Ruda Maleniecka 99A, 26-242 Ruda Maleniecka, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej, Ruda Maleniecka 99A, 26-242 Ruda Maleniecka, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, osi 4 Leader, działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.