eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozielice › DOPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ PRZEDSZKOLI W GMINIE KOZIELICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Kozielice: DOPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ PRZEDSZKOLI W GMINIE KOZIELICE
Numer ogłoszenia: 112463 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kozielice , Kozielice 73, 74-204 Kozielice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5630377 w. 36, 5630371, faks 091 5630365.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kozielice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ PRZEDSZKOLI W GMINIE KOZIELICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: * dostawa wyposażenia do pomieszczeń 2 oddziałów przedszkolnych *dostawa sprzętu przewidzianego dla projektu *usługa remontowa dotycząca dostosowania pomieszczeń sanitarnych dla dzieci młodszych w Zespole Szkół w Kozielicach w ramach projektu systemowego , współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 22.00.00.00-0, 32.00.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób , które będą brały udział w wykonaniu zamówienia. zgodnie z kryterium spełnia- nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy tylko części 1 zamówienia W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia należy złożyć informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, który potwierdzi wysokość posiadanych środków w kwocie równej ofercie złożonej przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    zgodnie z SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wszelkie wymagane dokumenty składane zgodnie z opisem rozdziału VII SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozielice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Kozielice 74-204 Kozielice 73.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 11:30, miejsce: Gmina Kozielice 74-204 Kozielice 73 pok 2 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy: Doposażenie bazy dydaktycznej przedszkoli w Gminie Kozielice UDA-POKL. 09.01.01-32-110/13-00 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zamówienie dotyczące dostawy mebli, wyposażenia wypoczynkowego, zabawek oraz artykułów plastyczno-technicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ofertę należy konstruować w oparciu o wykaz zawarty w części 1 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zgodność zamówienia z wykazanymi produktami i ich opisem - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zamówienie dotyczące usługi dostosowania pomieszczeń sanitariatów do potrzeb dzieci młodszych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dotycząca modernizacji 2 pomieszczeń sanitarnych zgodnie z opisem części 2 SIWZ w celu dostosowania do potrzeb dzieci młodszych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zamówienie dotyczy zakupu kserokopiarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu kserokopiarki zgodnie z kryteriami opisu zawartymi w części 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. koszty obsługi gwarancyjnej - 10
    • 3. koszty eksploatacji - 10
    • 4. koszty dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dotyczy zakupu tablicy informacyjnej wraz z projektorem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy dostawy tablicy interaktywnej z projektorem oraz zapewnienie przeszkolenia osób będących korzystać z urządzenia. Opis usługi zgodnie z częścią IV SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. koszt obsługi gwarancyjnej - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Laptop- 2 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy 2 laptopów o parametrach zgodnych z opisem SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.