Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-11
Rzeszów: Dostawa mebli uczniowskich, ekranów ściennych, rzutników oraz dostawę wraz z montażem rolet materiałowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Numer ogłoszenia: 11245 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski , ul. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8721018, faks 017 8721262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli uczniowskich, ekranów ściennych, rzutników oraz dostawę wraz z montażem rolet materiałowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli uczniowskich, ekranów ściennych, rzutników oraz dostawę wraz z montażem rolet materiałowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania: Zadanie Nr 1 Dostawa 34 szt. stolików uczniowskich i 68 szt. krzeseł uczniowskich do sal ćwiczeniowych budynku-10 Zalesie. Zadanie Nr 2 Dostawa ekranów ściennych, rzutników i tablicy suchościeralnej. Zadanie Nr 3 Dostawa 40 szt. stolików uczniowskich, 80 szt. krzeseł uczniowskich, 2 szt. biurek i tablicy - szkolnej dla Instytutu Pedagogiki UR. Zadanie Nr 4 Dostawa wraz z montażem rolet materiałowych dla Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego UR..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.12.11.00-7, 39.12.12.00-8, 39.11.20.00-0, 39.29.21.00-6, 38.65.34.00-1, 30.19.12.00-6, 39.51.54.10-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz oferty. Wypełniony i podpisany formularz cenowy Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) Dokument pełnomocnictwa do podpisania oferty (jeżeli zachodzi potrzeba).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rzeszowski - Dział Zamówień Publicznych, Rzeszów, Al. Rejtana 16 c, pokój 26c.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Rzeszowski - Dział Zamówień Publicznych, Rzeszów, Al. Rejtana 16 c, pokój 26c.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 Dostawa 34 szt. stolików uczniowskich i 68 szt. krzeseł uczniowskich do sal ćwiczeniowych budynku-10 Zalesie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 Dostawa 34 szt. stolików uczniowskich i 68 szt. krzeseł uczniowskich do sal ćwiczeniowych budynku-10 Zalesie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.11.20.00-0, 39.12.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 Dostawa ekranów ściennych, rzutników i tablicy suchościeralnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 Dostawa ekranów ściennych, rzutników i tablicy suchościeralnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.34.00-1, 30.19.12.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 Dostawa 40 szt. stolików uczniowskich, 80 szt. krzeseł uczniowskich, 2 szt. biurek i tablicy - szkolnej dla Instytutu Pedagogiki UR..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3 Dostawa 40 szt. stolików uczniowskich, 80 szt. krzeseł uczniowskich, 2 szt. biurek i tablicy - szkolnej dla Instytutu Pedagogiki UR..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.12.11.00-7, 39.12.12.00-8, 39.11.20.00-0, 39.29.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 Dostawa wraz z montażem rolet materiałowych dla Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego UR..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 4 Dostawa wraz z montażem rolet materiałowych dla Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego UR..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.10-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- "Dostawa 2 aparatów USG dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Remont chodników DW 870 - 2 zadania: Zadanie nr 1 "Remont chodnika DW 870 w m. Wiązownica" Zadanie nr 2 "Remont chodnika DW 870 w m. Szówsko"
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 884 Przemyśl - Dubiecko - Bachórz - Domaradz polegająca na budowie chodnika od km 3+760 do km 3+789 strona lewa w m. Ostrów.
- Dostawa fabrycznie nowej szczotki drucianej do usuwania zielska, do wysięgnika hydraulicznego na potrzeby RDW Jarosław
- Remont (odnowa) drogi wojewódzkiej Nr 858 Zarzecze - Biłgoraj - Zwierzyniec - Szczebrzeszyn w m. Dąbrowica
- Remont sanitariatów dla osób niepełnosprawnych (parter, segment C) w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa ergonomii i środowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Żninie i Powiatowym Urzędzie Pracy w Żninie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcj. Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im. M. Rataja w Reszlu
- Dostawa i montaż wyposażenie meblowego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Oddziału Celnego Osobowego Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- Wyposażenie i montaż 8 pracowni językowych w 3 szkołach podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
więcej: Rzutniki do przezroczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.