eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Świadczenie usługi sprzątania budynków Zespołu Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Częstochowa: Świadczenie usługi sprzątania budynków Zespołu Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 112438 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41515 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego, ul. Pułaskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 324 12 28, 324 12 06, faks (034) 343 241 035.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi sprzątania budynków Zespołu Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi sprzątania i bieżącego utrzymania czystości budynków Zespołu Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie o łącznej powierzchnio użytkowej 7721,09 m2 Szczegółowy opis zamówienia obejmuje Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń lekcyjnych, biurowych, gospodarczych i sanitarnych przy użyciu własnych środków technicznych i chemicznych oraz własnych pracowników w budynkach Szkoły Plastycznych w Częstochowie, bieżące wyposażenie sanitariatów w środki higieny osobistej. a sprzątanie codzienne ok 3722,46 m2 odkurzanie i mycie podłóg ceramicznych, kamiennych, drewnianych, wykładziny PCV odpowiednimi środkami zgodnie z instrukcja czyszczenia i konserwacji danych wykładzin, w pracowniach mycie odpowiednimi środkami dopasowanymi do danej pracowni, mycie sztalug, podestów, usuwanie pozostałości po farbach mycie drzwi wejściowych do budynku i schodów przed wejściem, mycie wszystkich przeszkleń do 2,3 m mycie windy, schodów i balustrad, odkurzanie mebli tapicerowanych i wykładzin dywanowych, usuwanie śmieci i wymiana worków w koszach oraz pojemnikach niszczarek wycieranie mebli, aparatów telefonicznych, komputerów, stolików, krzeseł, parapetów, wietrzenie sprzątanych pomieszczeń, mycie tablic i gablot ogłoszeniowych, utrzymywanie w czystości tablic szkolnych, gąbek i ścierek, mycie sali gimnastycznej, siłowni, szatni, mycie i dezynfekcja toalet muszle, pisuary, umywalki, kratki ściekowe, mycie ścian wykładanych glazurą, mycie luster. dostawa oraz wymiana środków czystości kostki zapachowe, odświeżacze powietrza, mydła w płynie nawilżającego. papieru toaletowego białego miękkiego trzywarstwowego, ręczników białych w ilości zapewniającej zapotrzebowanie. codzienne mycie maszynowe korytarzy Wykonawca zapewni codzienne utrzymanie czystości terenu wokół szkoły w okresie letnim i zimowym odśnieżanie nawierzchnie twarde tj. drogi wewnętrzne, chodniki, rampy, podesty, studzienki, droga pożarowa, parkingi powierzchnia 2601,7 m2 b sprzątanie cotygodniowe ok 997,98 m2 czyszczenie wycieraczek przy wejściach nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu mycie grzejników mycie na mokro wszystkich drzwi wraz ze świetlikami i framugą mycie gaśnic i odkurzanie pajęczyn mycie i wycieranie kurzu z wyłączników oświetleniowych i korytek kablowych mycie lamp i wentylatorów mycie lamperii z klinkieru mycie luksferów c czynności wykonywane raz na kwartał mycie okien wraz z ramami wewnętrznymi i zewnętrznymi jak również z parapetami 329 sztuk. mycie alpinistyczne świetlików mycie okien i przeszkleń na klatkach schodowych metodą alpinistyczną mycie elewacji budynku mycie okien na Sali gimnastycznej z obu stron pranie dywanów szorowanie podłóg maszynowo polimeryzacja podłóg odpowiednimi środkami z atestem i zapewniającymi zachowanie gwarancji na czyszczone powierzchnie zgodnie z instrukcja czyszczenia i pielęgnacji. d czynności wykonywane dwa razy w roku 7721,09 m2 gruntowne sprzątanie całej szkoły 1 sprzątanie zimowo wiosenne w terminie w zależności od terminu ferii zimowych oraz warunków klimatycznych oraz drugie sprzątanie sierpień tj. wakacje letnie e Pozostałe wymagania Wykonawca winien posiadać własne narzędzia i urządzenia. szorowarka polerka wysokoobrotowa Odkurzacz o mocy nie mniejszej niż 3000v 4 szt wózki serwisowe codzienny kontakt przedstawiciela wykonawcy z zamawiającym przez wyznaczoną do tego osobę zamawiający wymaga, aby stosowane przez wykonawcę środki chemiczne posiadały odpowiednie certyfikaty i atesty dopuszczające je do użytku oraz aby ich jakość i rodzaj stosowanego sprzętu zapewniały utrzymanie czystości i higieny w budynkach. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przynajmniej jednoosobowy serwis w godzinach 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku w celu utrzymania ogólnej czystości i bieżącej interwencji w zakresie powstawania wszelkiego rodzaju zabrudzeń. Zamawiający wymaga, aby usługa sprzątania była wykonywana, przez co najmniej 10 osób i dodatkowo jedna osoba na serwisie dziennym w godzinach 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający zapewni Wykonawcy napięcie elektryczne, wodę. W załączniku nr 9 do siwz przestawiono zestawienie powierzchni budynków oraz terminy sprzątania poszczególnych pomieszczeń. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ochrony Mienia IMPULS s.c. Janusz Dudek, Bogdan Seweryn, ul. Kapicy 3, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105691,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133992,00

  • Oferta z najniższą ceną: 133992,00 / Oferta z najwyższą ceną: 279752,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.