eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań związanych z termomodernizacją obiektów użyteczności publicznej w mieście Nowa Ruda.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Nowa Ruda: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań związanych z termomodernizacją obiektów użyteczności publicznej w mieście Nowa Ruda.
Numer ogłoszenia: 112372 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 77403 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nowa Ruda, ul. Rynek, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8720339, 8720300, fax (074) 872 22 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań związanych z termomodernizacją obiektów użyteczności publicznej w mieście Nowa Ruda..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, nad realizacją dwóch zadań związanych z termomodernizacją obiektów użyteczności publicznej w mieście Nowa Ruda tj.: budynku MOK ul. Strzelecka 2a, budynku MOK ul. Słupiecka 2, budynku Szkoły Podstawowej Nr 7 ul. Kłodzka 7 i obiektów Zespołu Sportowego z basenem ul. Kłodzka 16. Zakres obowiązków i czynności wykonawcy pełniącego funkcję Inżyniera Kontraktu i sprawującego nadzór inwestorski:1. Nadzór należy pełnić zgodnie z przepisami polskiego prawa a zarządzanie projektem według standardów MF EOG, 2. Reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z Kontraktami; 3. Pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym, 4. Współpraca z nadzorem autorskim, 5. Zapewnienie pełnej obsługi rozliczeniowej, 6. Przekazanie wykonawcy dziennika budowy i dokumentacji projektowej, 7. Wydawanie wszystkich poleceń na piśmie - przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Inżynier Kontraktu przedstawi Zamawiającemu, do akceptacji, wzory pism i dokumentów; 8. Przekazanie wykonawcy robót terenu budowy i wystawienia polecenia rozpoczęcia robót, 9. Współudział po zakończeniu robót w przekazaniu użytkownikowi terenów przejętych na okres czasowy, 10. Przynajmniej jeden raz w miesiącu obowiązkowa obecność Inżyniera Kontraktu na terenie budowy, w okresie trwania budowy, 11. Obecności pozostałych inspektorów na terenie budowy na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy, w okresie trwania prac branżowych właściwych dla specjalności inspektora nadzoru, 12. Wyrażania zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy, 13. Wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawców Robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 14. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 15. Akceptacja ubezpieczeń, 16. Opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót, 17. Monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zaaprobowanym harmonogramem robót, 18. Upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 19. Wyegzekwowanie zabezpieczenia przeciw pożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 20. Zapewnienie, aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 21. Zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy robót i niezbędnych korekt tych rysunków, 22. Zatwierdzenie przygotowanych przez wykonawcę robót budowlanych Projektów organizacji ruchu na czas budowy, 23. Zatwierdzenie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego, 24. Opracowanie wniosków na roboty zamienne oraz przedstawienie ich do akceptacji zamawiającemu, 25. Kontrolę źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty np. obsługę maszyn, 26. Zatwierdzenie atestów i receptur przedstawionych przez wykonawcę robót, 27. Sprawdzenie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 Ustawy z dnia 16-04-2004 r o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 62, poz 628), 28. Czuwanie nad jakością wykonywanych robót, 29. Wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej standardu, 30. Prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską; 31. Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 32. Przygotowywanie dla zamawiającego okresowych sprawozdań zawierających informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót oraz działalności nadzoru inwestorskiego w formie uzgodnionej z zamawiającym, 33. Sporządzanie wspólnie z wykonawcą robót budowlanych informacji o zmianach w realizacji robót, 34. Organizacji oraz przewodniczenia comiesięcznym naradom dotyczącym postępu robót (Narady Koordynacyjne) w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację Kontraktu stron (Wykonawcy Robót, Inżynier, Kierownik Projektu oraz inni oficjalni obserwatorzy), 35. Organizowania narad technicznych, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, oraz sporządzania protokółów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i Wykonawcom Robót w terminie 5 dni od dnia narady, 36. Prowadzenie korespondencji i dokumentacji, 37. Zlecania Wykonawcom Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, 38. Zlecania wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów, których koszt ponosił będzie Wykonawca Robót, 39. Sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienie Wykonawców Robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 40. Poświadczenia usunięcia przez Wykonawców Robót wad, 41. Weryfikację rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót, 42. Weryfikację robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 43. Weryfikacja przygotowanych przez wykonawcę dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, 44. Organizację oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowego i ostatecznego tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z powołaniem komisji /skład komisji zostanie ustalony zarządzeniem Burmistrza miasta Nowa Ruda/ wraz ze sprawdzeniem kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawców Robót dokumentów wymaganych do odbioru, 45. Dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawców Robót po zakończeniu robót, 46. Zapobiegania roszczeniom Wykonawców Robót, 47. Określenia ostatecznej kwoty należnej Wykonawcom Robót, 48. Rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 49. Wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót; 50. W okresie gwarancji i rękojmi /36 miesięcy po pozytywnym odbiorze robót budowlanych/, raz w roku, dokonanie przeglądu technicznego przedmiotu zamówienia, łącznie z Wykonawcą i Zamawiającym. Po wykryciu wad i usterek Inżynier nadzoruje ich usunięcie przez Wykonawcę oraz dokonuje odbioru po ich usunięciu, 51. Rozliczenie wykonawcy robót pod względem rzeczowym i finansowym, 52. Przygotowanie świadectw wykonania i przejęcia - terminologia może odbiegać dla wzorów sporządzonych zgodnie z pkt. 7; 53. Sporządzanie wniosków o naliczenie kar umownych, 54. Dostarczanie zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji, 55. Wypełnianie obowiązków określonych dla Inżyniera i inspektorów nadzoru w umowie zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót, 56. Przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez zamawiającego z przedstawicielami mediów, 57. Prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją zadań zgodnie z wymogami MF EOG, przygotowanie rozliczeniowych raportów okresowych oraz wniosków o płatność do Mechanizmów Finansowych Europejskiego Obszaru Gospodarczego (dodatkowo w języku angielskim) oraz przygotowanie innych informacji wymaganych przez instytucję zarządzającą, 58. Dokonywanie pomiaru wskaźników określonych w Planie Wdrażania Projektu stanowiącego załącznik do umowy o dofinansowanie ze środków MF EOG. 59. Współpraca przy opracowaniu sprawozdań oraz innej korespondencji zgodnie z wymogami MF EOG, 60. Nadzorowanie kontraktu zgodnie z umową o dofinansowaniu zadania, 61. Przygotowanie raportu końcowego do Mechanizmów Finansowych Europejskiego Obszaru Gospodarczego (dodatkowo w języku angielskim), 62. Udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu. 63. Prowadzenie narad związnych z procesem projektowania przez wykonawcę robót elementów określonych w Programie Funkcjonalno Użytkowym, 64. Odbiór i zatwierdzanie do realizacji dokumentacji projektowej sporządzonej przez wykonawcę robót. Ponadto 1. Inżynier Kontraktu będzie decydować o : - dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń, przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót; - zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę Robót; - sprzęcie i środkach transportu Wykonawcy Robót; - wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu; - dopuszczeniu dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawce Robót do realizacji. 2. Inżynier Kontraktu będzie wnioskować o: - wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; - przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego Inspektora; - zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawcy Robót nie usuną ich w wyznaczonym terminie; - zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy Robót; - zlecenie wykonania robót dodatkowych. 3. Inżynier Kontraktu będzie akceptować: - sporządzoną przez Wykonawcę Robót dokumentację projektową, - przedstawiony przez Wykonawców Robót Program Zapewnienia Jakości, Harmonogram Robót i Harmonogram Płatności; - propozycję Wykonawców Robót odnośnie zmiany kierowników budowy lub robót na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy Robót; - Sprzęt i urządzenia pomiarowe Wykonawców Robót, o ile nie zostały wskazane w ofertach Wykonawców Robót oraz propozycję Wykonawców Robót odnośnie zmiany sprzętu lub urządzeń; - Źródła pozyskania materiałów miejscowych, o ile nie zostały wskazane w ofertach Wykonawców Robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 184426,23 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 60/62, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 184426.23
  • Oferta z najniższą ceną: 184426.23 / oferta z najwyższą ceną: 211500.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.