eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Umocnienie dna oraz odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej położonej w miejscowości Latyczów gmina Krasnystaw woj. Lubelskie od km 0+000 do km 0+170 (0,170 km)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Krasnystaw: Umocnienie dna oraz odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej położonej w miejscowości Latyczów gmina Krasnystaw woj. Lubelskie od km 0+000 do km 0+170 (0,170 km)
Numer ogłoszenia: 112367 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, fax 082 5763046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Umocnienie dna oraz odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej położonej w miejscowości Latyczów gmina Krasnystaw woj. Lubelskie od km 0+000 do km 0+170 (0,170 km).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest umocnienie dna oraz wykonanie odwodnienia wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej położonej w miejscowości Latyczów na odcinku o długości 0,170 km. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót budowlanych: wykonanie robót ziemnych, wykonanie podbudowy, wykonanie szczelnej nawierzchni bitumicznej, wykonanie odwodnienia, wykonanie oznakowania pionowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierownicy budowy) posiadają wymagane uprawnienia, w tym zgodne z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dokumenty muszą potwierdzać niezbędne uprawnienia w specjalności drogowej. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy z podaniem nazwy /firmy/ proponowanego podwykonawcy. Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zgoda, o której mowa zostanie wyrażona jeżeli Zamawiający w terminie do 14 dni od daty przedstawienia umowy lub projektu umowy Wykonawcy z Podwykonawcą, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu. Umowa - projekt winien zawierać zapis dotyczący zakresu prac i sposobu rozliczeń finansowych pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą i Podwykonawcą. Umowa z Podwykonawcą winna być przedłożona Zamawiającemu do akceptacji nie później niż na 7 dni przed podpisaniem umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty. 3. Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 3.1. Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, 3.2. Kosztorys ofertowy poszczególnych części zadań, 3.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców. 3.5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ, 3.6. Dokumenty wymagane w pkt VI. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwaga: W przypadku składania oferty wspólnej wymagane warunki będą oceniane w następujący sposób: - dokumenty określone w pkt VI 1.1 a SIWZ, muszą spełniać/ złożyć wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie, - dokumenty określone w pkt VI 1.2 a SIWZ, musi spełniać/złożyć jeden lub kilku Wykonawców występujących wspólnie- warunki określone w tych punktach będą oceniane łącznie. Zaleca się załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) stwierdzające, że kierownicy budowy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w specjalności drogowej. Winny być przedłożone uprawnienia budowlane osób realizujących zamówienie ze strony Wykonawcy oraz aktualne zaświadczenia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wszystkie powyższe oświadczenia i dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://krasnystawug.bip.e-zeto.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22 - 300 Krasnystaw, pokój 205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22 - 300 Krasnystaw.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.