eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych warsztatów i szkoleń, wykładów, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli podczas realizacji projektuNauczyciel na miarę czasów, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Starogard Gdański: : Prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych warsztatów i szkoleń, wykładów, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli podczas realizacji projektu: Nauczyciel na miarę czasów, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL.
Numer ogłoszenia: 112352 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Starogardzkiego , ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 767 35 00, faks 58 767 35 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstarogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: : Prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych warsztatów i szkoleń, wykładów, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli podczas realizacji projektu: Nauczyciel na miarę czasów, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych warsztatów i szkoleń, wykładów, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli podczas realizacji projektu: Nauczyciel na miarę czasów realizowanego przez Powiat Starogardzki . Zamówienie dotyczy wspomagania 16 szkół i 1 przedszkole z powiatu starogardzkiego. Projekt realizowany w ramach POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2. Szkolenia odbywać się będą w 17 placówkach na terenie powiatu starogardzkiego od lutego do 30 czerwca 2014 r. Czas trwania warsztatów i szkoleń - 15h/placówka, wykładu - 10,5h/placówka, konsultacji indywidualnych - 10h/placówka, konsultacji grupowych - 5h/placówka. Łączna liczba godzin przypadających na jedną placówkę wyniesie 40,5 gdzie przez jedną godzinę rozumie się 60 minut. 3. Liczba uczestników/uczestniczek w każdej grupie, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli, wyniesie w placówkach 8 osób. 7 nauczycieli + 1 dyrektor. 4. Formy doskonalenia nauczycieli realizowane będą w następujących typach placówek oświatowych: szkołach podstawowych, gimnazjach, liceach ogólnokształcących, technikach, szkołach zawodowych oraz w przedszkolach. 5. Wykonawca na początku doskonalenia, przekaże uczestnikom doskonalenia treści wynikające z Poradnika pn.: Zasada Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w Projektach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępny m.in. na stronie http://www.efs.gov.pl/dzialaniapromocyjne/Documents/Poradnikaktualizacja2010.pdf) oraz poinformuje, że doskonalenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 6. Szkolenia powinny być przeprowadzone w dni robocze od godz. 13.00 lub w dni wolne od pracy, zgodnie z uzgodnionym z Wykonawcą i dyrektorem szkoły harmonogramem realizacji doskonalenia, zawierającym terminy realizacji poszczególnych form doskonalenia wykładów/warsztatów. Harmonogram zostanie uzgodniony przed podpisaniem umowy. 7. Wykonawca zapewnia bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestników doskonalenia na formularzach, których wzór określi Zamawiający. 8. Wykonawca będący osobą fizyczną może złożyć ofertę na więcej niż jedna część zamówienia pod warunkiem, że ilość godzin przeznaczonych na realizację przedmiotowego zamówienia nie przekroczy 121,5 h łącznie. 9. Wykonawca - firma - może złożyć ofertę na całość przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że ilość godzin przeznaczonych na realizację przedmiotowego zamówienia nie przekroczy 121,5 h łącznie dla jednej osoby wskazanej do wykonania zamówienia. 10. Zamawiający podzielił zamówienie na 11 części. 1) Przeprowadzenie warsztatów i szkoleń - 15h, wykładów - 10,5h, konsultacji indywidualnych - 10h , konsultacji grupowych - 5h w danej placówce; 2) Odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli; 3) Zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach do przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli; podanie Zamawiającemu danych i kwalifikacji trenerów do konkretnej części; 4) Opracowanie i przesyłanie Szkolnemu Organizatorowi Rozwoju Edukacji (SORE) wersji elektronicznych materiałów szkoleniowych wykorzystywanych na potrzeby przeprowadzonych form doskonalenia nauczycieli na tydzień przed terminem szkolenia zarys scenariuszy, a co najmniej 3 dni przed szkoleniem wersję elektroniczną materiałów dla uczestników do druku; 5) Opracowanie i przesłanie SORE wersji elektronicznej pro-testu i post-testu (co najmniej 3 dni przed pierwszym i ostatnim warsztatem/konsultacjami - do druku); 6) Przeprowadzenie pro -testu i post - testu oraz przekazanie sprawdzonych testów SORE do dwóch tygodni po przeprowadzeniu testu; 7) Analiza ilościowa i jakościowa pro-testu i post-testu (wersja elektroniczna i papierowa z własnoręcznym podpisem złożona w Biurze Projektu do 2 tygodni po przeprowadzeniu testu); 8) Opracowanie i przesłanie SORE wersji elektronicznej ankiety ewaluacyjnej dotyczącej przeprowadzonych szkoleń co najmniej 3 dni przed szkoleniem - do druku); 9) Przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej dotyczącej przeprowadzonych szkoleń z częstotliwością po każdym szkoleniu; 10) Ustalenie terminów realizacji poszczególnych form doskonalenia w porozumieniu z SORE harmonogramy szkoleń opracowane min. na 1 tydzień...

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Część 4: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi: a) Wykształcenie: - ukończone co najmniej studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym lub z psychologicznym; b) Doświadczenie: - minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku pedagoga/psychologa szkolnego; - doświadczenie w pracy z uczniami szkoły ponadgimnazjalnej/osobami dorosłymi/nauczycielami. Osoba prowadząca doskonalenie winna wykazać, że przeprowadziła w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, minimum 2 szkolenia lub więcej (wykłady/warsztaty/konsultacje) w formie zajęć grupowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych/dorosłych/nauczycieli w zakresie wspomagania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w łącznym wymiarze minimum 60 godz. Wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia na co najmniej 2 szkolenia ujęte w wykazie. o Część 5: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi: a) Wykształcenie: - ukończone co najmniej studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym lub z psychologicznym; b) Doświadczenie: - minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku pedagoga/psychologa szkolnego; - doświadczenie w pracy z uczniami osobami dorosłymi/nauczycielami. Osoba prowadząca doskonalenie winna wykazać, że przeprowadziła w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, minimum 2 szkolenia lub więcej (wykłady/warsztaty/konsultacje) w formie zajęć grupowych dla dorosłych/nauczycieli w zakresie pracy z dziećmi w wieku szkolnym i wczesnoszkolnym oraz w zakresie wspomagania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, komunikacji interpersonalnej, w łącznym wymiarze minimum 60 godz. Wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia na co najmniej 2 szkolenia ujęte w wykazie. o Część 9: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi: a) Wykształcenie: - ukończone co najmniej studia wyższe II stopnia; b) Doświadczenie: - co najmniej 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu placówką oświatową; - doświadczenie w pracy z uczniami szkoły ponadgimnazjalnej o profilu zawodowym/osobami dorosłymi/nauczycielami. Osoba prowadząca doskonalenie winna wykazać, że przeprowadziła w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, minimum 2 szkolenia lub więcej (wykłady/warsztaty/konsultacje) w formie zajęć grupowych dla dorosłych/nauczycieli z zakresu komunikacji społecznej lub animacji środowiskowej lub programów aktywizacji lokalnej, w łącznym wymiarze minimum 60 godz. Wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia na co najmniej 2 szkolenia ujęte w wykazie. o Część 10D,10G: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi: c) Wykształcenie: - ukończone co najmniej studia wyższe II stopnia; d) Doświadczenie: - kwalifikacje coacha/trenera/tutora/edukatora/doradcy metodycznego-konsultanta; - doświadczenie w pracy osobami dorosłymi/nauczycielami. Osoba prowadząca doskonalenie winna wykazać, że przeprowadziła w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, minimum 2 lub szkolenia lub więcej (wykłady/warsztaty/konsultacje) w formie zajęć grupowych dla dorosłych/nauczycieli przynajmniej w jednym z tematów będących przedmiotem wykładów/warsztatów dotyczących danej części, w łącznym wymiarze minimum 60 godz. Wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia na co najmniej 2 szkolenia ujęte w wykazie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wniosku o dofinansowanie Projektu pn.: Nauczyciel na miarę czasów 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian w umowie o dofinansowanie Projektu; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 4) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 7) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3.Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo do rezygnacji z usług szkoleniowych eksperta, który nie spełnia oczekiwań Zamawiającego lub uczestników szkoleń. Wykonawca nie będący osobą fizyczną zobowiązany jest do wymiany eksperta po akceptacji przez Zamawiającego. 4.Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowyc

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatstarogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański, pok. 310 - III piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański, Punkt Informacyjny - Pokój 09 (Parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Nauczyciel na miarę czasów realizowany przez Powiat Starogardzki . Zamówienie dotyczy wspomagania 16 szkół i 1 przedszkola z powiatu starogardzkiego. Projekt realizowany w ramach POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykłady na temat: - uwarunkowania indywidualne i środowiskowe funkcjonowania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych; - instrumenty i techniki wspierania rozwoju ucznia wykazującego trudności w uczeniu się; - podstawy diagnozowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; - podstawy prawnej pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi: prawa i obowiązki nauczyciela przedmiotu; Warsztaty na temat: - warunków i reguł pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych; - dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia; - tworzenie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego IPET (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu). - praca z zespołem nauczycieli i konkretnym uczniem, wsparcie przy realizacji zaplanowanych działań (IPED) np. zajęć specjalistycznych, konsultacji dla ucznia i jego rodziców - monitorowanie zaplanowanych działań - wsparcie dla dyrektora, uczestniczenie w spotkaniach zespołu nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniem; - praktyczne dostosowanie programu nauczania dla ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych: przykłady i zastosowanie w poszczególnych przedmiotach. Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli: - konsultacje dla nauczycieli w zakresie pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych; - konsultacje z rodzicami w zakresie współdziałania w ramach integracji ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykłady na temat: - uwarunkowania indywidualne i środowiskowe funkcjonowania przedszkolaków ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. - instrumenty i techniki wspierania rozwoju dziecka. - funkcjonowanie w grupie i relacje między dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi nauczycielem. - podstawy diagnozowania dziecka z orzeczeniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - perspektywa nauczyciela, rodzica i dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Warsztaty na temat: - zasad pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych - zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia. - warsztaty dla nauczycieli - tworzenie IPET (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu). - praca z zespołem nauczycieli i konkretnym przedszkolakiem, wsparcie przy realizacji zaplanowanych działań (IPED) np. zajęć specjalistycznych, konsultacji dla ucznia i jego rodziców - monitorowanie zaplanowanych działań - wsparcie dla dyrektora, uczestniczenie w spotkaniach zespołu nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniem. Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli: - konsultacje dla nauczycieli w zakresie pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. - konsultacje z rodzicami w zakresie współdziałania w ramach integracji dziecka z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rodzice są partnerami szkoły..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykłady na temat: - diagnozowanie potrzeb rodziców; - prawne ramy uczestnictwa rodziców w życiu szkoły: możliwości i zastosowanie; Warsztaty na temat: - sposoby diagnozowania potrzeb rodziców; - jak nawiązać, utrzymać i wzmocnić komunikację i współpracę z rodzicami; - komunikacja interpersonalna, prowadzenie spotkania z rodzicami, radzenia sobie w sytuacjach stresowych; - jak rozmawiać z opornym rodzicem? (telefon i inne środki komunikacji) - opracowanie listy działań integracyjnych i pretekstów wizyt rodziców w szkole, zaplanowanie i realizacja niektórych wybranych form (przykłady list i planów); - szkolenie i warsztaty tematyczne dla rodziców w kontekście współpracy ze szkołą oraz praw i obowiązków rodziców; Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli: - analiza poszczególnych przypadków we wsparciu z konsultantem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 10D.Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Publiczne Gimnazjum w Szlachcie: Wykłady na temat: - diagnozowania sposobów uczenia się przez uczniów, - specyfiki wieku rozwojowego uczniów szkoły gimnazjalnej, - efektywnych metod nauczania i motywowania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i uczniów zdolnych. Warsztaty na temat: - motywowania ucznia do nauki oraz poszerzające kompetencje w obszarze stosowania metod aktywizujących uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz uczniów zdolnych, - technik uczenia się, - wspólnego opracowania katalogu metod i technik aktywizujących i motywujących adekwatnych do specyfiki środowiska szkolnego. Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli. Publiczne Gimnazjum w Osieku: Wykłady na temat: - diagnozowanie sposobów uczenia się przez uczniów, - socjo-psychologicznej specyfiki wieku rozwojowego ucznia szkoły gimnazjalnej z uwzględnieniem sytuacji problemowych związanych z agresją, niedostosowaniem społecznym, - uwarunkowań indywidualnych i środowiskowych problemu agresji i niedostosowania społecznego Warsztaty na temat: - motywowania ucznia do pracy oraz poszerzające kompetencje w obszarze stosowania metod aktywizujących, z uwzględnieniem specyfiki pracy z uczniem niedostosowanym społecznie, agresywnym na poziomie gimnazjalnym - technik uczenia się uczniów, w tym technik zapamiętywania (mnemotechnik) - wspólnego opracowania (w ramach zespołów przedmiotowych) katalogu dobrych praktyk metod i technik aktywizujących i motywujących adekwatnych do specyfiki środowiska szkolnego - efektywnych form komunikacji interpersonalnej w relacji nauczyciel-uczeń Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli. Publiczne Gimnazjum w Smętowie Granicznym: Wykłady na temat: - analizy i badania sposobów uczenia się przez uczniów, - socjo-psychologicznej charakterystyki wieku rozwojowego ucznia szkoły gimnazjalnej w kontekście procesów uczenia się - efektywnych metod nauczania i motywowania uczniów pochodzących z zróżnicowanych środowisk społecznych z uwzględnieniem specyfiki pracy z uczniem gimnazjum Warsztaty na temat: - motywowania ucznia do pracy - poszerzania kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, w tym uczniów sprawiających problemy wychowawcze niezdyscyplinowanych - technik uczenia się, w tym technik zapamiętywania (mnemotechnik) - wspólnego opracowania zbioru metod i technik aktywizujących i motywujących adekwatnych do specyfiki funkcjonowania ucznia w gimnazjum - efektywnych form komunikacji interpersonalnej w relacji nauczyciel-uczeń - efektywnego wykorzystania pracy w grupie i funkcjonowania zespołów klasowych - współdziałanie grupowe w zakresie motywowania uczniów do pracy na lekcji - motywowanie i egzekwowanie: jak skutecznie wpłynąć na ucznia? Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 10G. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Technikum w Skórczu: Wykłady na temat: - diagnozowanie sposobu w jaki uczą się uczniowie, - socjo-psychologicznej specyfiki wieku rozwojowego ucznia technikum z uwzględnieniem sytuacji problemowych związanych z różnicą międzypokoleniową dzielącą nauczycieli i uczniów - uwarunkowań indywidualnych i środowiskowych problemu stresu szkolnego Warsztaty na temat: - motywowania ucznia do pracy - technik i sposobów redukcji stresu szkolnego - pomocy uczniowi w nauce poprzez zredukowanie stresu - sposobów i technik zwiększających poziom koncentracji uczniów - poszerzające kompetencje w obszarze stosowania metod aktywizujących, z uwzględnieniem specyfiki pracy z uczniem technikum - technik uczenia się uczniów, w tym technik zapamiętywania (mnemotechnik) - wspólnego opracowania (w ramach zespołów przedmiotowych) katalogu dobrych praktyk metod i technik aktywizujących i motywujących adekwatnych do specyfiki środowiska szkolnego - pracy metodą projektów jako efektywnego sposobu zwiększania motywacji ucznia technikum Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli. Technikum w Bolesławowie: Wykłady na temat: - diagnozowania sposobów uczenia się przez uczniów, - socjo-psychologicznej specyfiki wieku rozwojowego ucznia szkoły ponadgimnazjane w kontekście procesów uczenia się - efektywnych metod nauczania i motywowania uczniów pochodzących z zróżnicowanych środowisk społecznych, w tym rodzin o niskim kapitale kulturowym i edukacyjnym Warsztaty na temat: - motywowania ucznia do pracy oraz poszerzające kompetencje w obszarze stosowania metod aktywizujących, w tym uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz uczniów pochodzących z rodzin o obniżonym kapitale kulturowym. - technik uczenia się, w tym technik zapamiętywania (mnemotechnik) - metod nauczania wykorzystujących interaktywne narzędzia dydaktyczne (technologie IT) - wspólnego opracowania zbioru metod i technik aktywizujących i motywujących adekwatnych do specyfiki środowiska szkolnego - efektywnych form komunikacji interpersonalnej w relacji nauczyciel-uczeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.