eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › Utrzymanie właściwej retencji wodnej poprzez wykonanie nowych i remonty istniejących urządzeń wodnych (mnichy, groble, przepusty, przetamowania), usuwanie zarośli wierzbowych, oraz koszenie grobli na obszarze Poleskiego Parku Narodowego w 2013 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-14

Urszulin: Utrzymanie właściwej retencji wodnej poprzez wykonanie nowych i remonty istniejących urządzeń wodnych (mnichy, groble, przepusty, przetamowania), usuwanie zarośli wierzbowych, oraz koszenie grobli na obszarze Poleskiego Parku Narodowego w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 112345 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poleski Park Narodowy w Urszulinie , ul. Lubelska 3a, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 82 5713071, faks 82 5713003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poleskipn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie właściwej retencji wodnej poprzez wykonanie nowych i remonty istniejących urządzeń wodnych (mnichy, groble, przepusty, przetamowania), usuwanie zarośli wierzbowych, oraz koszenie grobli na obszarze Poleskiego Parku Narodowego w 2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -Wykonanie przetamowania w o.o. Kochanowskie -Wymiana mnicha stawowego w o.o. Zbójno - Remonty istniejących urządzeń wodnych (mnichy, groble, przepusty, przetamowania) w o.o. Kochanowskie, Łowiszów, Zbójno, Bubnów -Usuwanie zarośli wierzbowych na koronie i skarpach w o.o. Bubnów (880 mb) -Koszenie grobli w o.o. Łowiszów i Zbójno (6250 mb).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.72.30-1, 45.24.85.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3800 zł, a w przypadku ofert częściowych odpowiednio: Pakiet I -350 Pakiet II - 650 Pakiet III - 900 Pakiet IV - 1900

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że : -spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także zmian postanowień umowy, przedmiotem których jest cena lub termin wykonania zamówienia. Zmiana postanowień umowy dotycząca ceny nastąpi na podstawie prowadzonego przez Zamawiającego stałego monitoringu rynkowego. Zmiana postanowień umowy dotycząca terminu realizacji zamówienia, nastąpi gdy stan realizacji zamówienia, najpóźniej na dwa miesiące przed upływem terminu, w którym świadczenie Wykonawcy winno zostać spełnione, będzie niższy niż 50 % ogólnej wartości świadczenia, która została określona w umowie. Zmiana umowy wyrażać się będzie w: a) uzgodnionym przez Strony obniżeniu wysokości świadczenia pieniężnego, do spełnienia którego zobowiązany na podstawie zawartej umowy będzie Zamawiający, b) uzgodnionym przez Strony wydłużeniu czasu, w którym Wykonawca obowiązany będzie wykonać zamówienie. Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian do umowy, o których mowa powyżej będzie wyrażenie zgody zarówno przez Wykonawcę jak i Zamawiającego. Zmiana umowy dokonana zostanie na podstawie przeprowadzonych przez Strony umowy negocjacji, w ramach których ustalona zostanie nowa treść postanowień umowy, na mocy których określone zostały wysokość świadczenia pieniężnego, do spełnienia którego zobowiązany jest Zamawiający, lub termin spełnienia przez Wykonawcę świadczenia. W przypadku wystąpienia opisanych powyżej okoliczności, zarówno Zamawiający jak i Wykonawca uprawnieni będą do wezwania drugiej ze Stron do podjęcia negocjacji. Wezwania do podjęcia negocjacji dokonuje się w formie pisemnego oświadczenia, skierowanego do drugiej ze Stron umowy, w którym określone zostaną zakres i treść proponowanych zmian, jak również sugerowany termin przeprowadzenia negocjacji. Otrzymanie przez którąkolwiek ze Stron wezwania do podjęcia negocjacji nie stanowi o obowiązku przystąpienia do negocjacji. Po przeprowadzeniu negocjacji, gdy Strony dojdą do porozumienia co kwestii, które były przedmiotem negocjacji, zawierany jest w formie pisemnej aneks do umowy zawierający poczynione ustalenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poleskipn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poleski Park Narodowy ul. Lubelska 3a, 22-234 Urszulin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Poleski Park Narodowy ul. Lubelska 3a 22-234 Urszulin pokój nr 29 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Wykonanie przetamowania, remont przepustu i grobli oraz koszenie grobli i usuwanie zarośli wierzbowych w o.o. Kochanowskie, Łowiszów, Bubnów, Zbójno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przetamowania o dł. 40 mb, szer. 1,5 m, wys. 1m. Dowóz żwiru, wkopanie folii (wys. 1,5m) uszczelniającej, Dowóz pospółki (80 m3)rozwiezienie pospółki, rozplantowanie wyrównanie powierzchni i zagęszczenie oddz. 185o w o.o. Kochanowskie Remont przepustu - rozkopanie przepustu, wyjęcie kręgów i wykonanie stabilizacji pod rurę PCV o śr. 60 cm i długości 6 mb z tłucznia. Dowóz pospółki w ilości 60m3, umocnienie przyczółków faszyną, rozplantowanie, wyrównanie powierzchni i zagęszczenie oddz. 193a w o.o. Kochanowskie Remont grobli polegający na dowiezieniu 20 m3 pospółki w ubytki na odcinku 10 mb rozplantowanie, zageszczenie i wyrównanie powierzchni oddz. 35,36 w o.o. Łowiszów Dwukrotne koszenie grobli stawowych (2 x 2000mb) oddz. 8,10,11 w o.o. Zbójno Koszenie grobli kosiarką rotacyjną - obustronne (4250mb,1,49 ha) oddz. 35,36 w o.o. Łowiszów Wykaszanie roślinności zielnej oraz usuwanie zarośli wierzbowych na koronie i skarpach grobli wraz z wywozem (880m) oddz. 328a,330a w o.o. Bubnów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.72.30-1, 45.24.85.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Remonty 2 przetamowań w o.o. Bubnów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont przetamowania - dowóz 50m3 pospółki, rozplantowanie, wyrównanie, jednostronne wkopanie siatki ocynkowanej o wys. 1,8m na dł. 50 mb. oddz. 358o Remont przetamowania dł. 70 mb, dowóz pospółki 150 m3, montaż rury przelewowej - 8mb z umocnieniem wlotu i wylotu, jednostronne wkopanie siatki ocynkowanej o wys. 1,8 m, prace wykończeniowe oddz.358r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.85.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Remont grobli stawowych -800mb - w o.o. Zbójno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont grobli stawowych-dowóz pospółki w ilości 500 m3, profilowanie korony grobli, usuwanie zakrzaczeń wraz z wywozem na odcinku 200mb, rozplantowanie i zagęszczenie materiału - oddz. 19k Remont grobli stawowych - dowóz pospółki w ilości 500 m3, profilowanie korony grobli, usuwanie zakrzaczeń wraz z wywozem na odcinku 600mb, rozplantowanie i zagęszczenie materiału - oddz. 20k.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.72.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - Remonty grobli stawowych (700mb), przepustu oraz wymiana mnicha stawowego - w o.o. Zbójno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont przepustu betonowego, remont zastawy betonowej - uzupełnienie betonem górnej części zastawy, rozkopanie, uszczelnienie betonów, zasypanie w grobli- oddz.10i Remont grobli stawowej - dowóz pospółki zaprofilowanie korony grobli, usuwanie zakrzaczeń (150 mb), wstawienie siatki metalowej oraz wyprofilowanie i wyrównanie powierzchni (270mb) - oddz.10f,d,7c. Remont grobli stawowej dowóz pospółki zaprofilowanie korony grobli, wstawienie siatki metalowej oraz wyprofilowanie i wyrównanie powierzchni(430mb) oddz.10k,i,h,g. Wymiana mnicha stawowego - leżak długości 8m, wys. 3,0 m, szer. Stojaka 1,0 m, wykonany z bali db o grubości 7 cm, rozkopanie ustawienie mnicha i zasypanie grobli, dowóz gliny na uszczelnienie - oddz.10k.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9, 45.24.72.30-1, 45.24.85.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.